Hier precies t zelfde... maar beginnen zo met eten voorbereiden.... mn vriend vroeg laatst al of t straks altijd zo is, vroeg eten.. maar eerlijk ik krijg honger van niks doen.... dus denk hmmm ik ga vast beginnen... maar wachten duurt idd laaaanggggg.... gelukkig is deze dag al redelijk ver... straks om 1645 nog ff langs de vk... en ik denk maar zo zo rustig als we t nu hebben krijgen we t heel lang nie meer Wel grappig hoeveel november babys in oktober zijn geboren!
Hee meiden! Joyce, fijn dat je nu aan de ctg ligt. Moederinstinct in belangrijk nu. Hier ook verveling... huis aan kant, alles is gewoon klaar! Behalve de kleine haha! Dus op de bank met onze twee lieve jack russeltjes.. Lekker n saaie film kijken haha..
Joyce: succes, en komt vast goed. Je kan beter een keer voor niets gaan toch? Wachten; jaaaa duurt lang! Suus: succes bij de vk! Hier redelijk goed geslapen, maar 3 keer wakker om te plassen! Mn donkere wolk i ff weg en kijk weer met goede moed vooruit haha. Mn moeder is er en helpt me een beetje met poetsen. Zij met dr lamme arm en ik met mn dikke buik. Wat een stel! Lol
@bk lekker dat je weer ff de goede moed hebt gevonden !! @suus haha ook lekker niks doen dus. Ik wil even klagen .. Mijn hele zwangerschap is lekker gegaan , geen kwaaltjes of klachten.. Geen misselijkheid niks. Maar die hoofdpijn de afgelopen weken ik word er gek van, gister nergens last van en nou weer de hele dag pijn in me dak. Ik hoop niet dat t zo blijft .. En als dat wel zo is dan hoop ik dat ik gauw beval .. nirt dat ik ook nog is ga overlopen met die klote koppijn grrrr . Tis echt niet leuk meer Bloeddruk is gewoon goed , ik drink goed, ik eet goed, ik slaap goed niks helpt
Ow, mag ik ook binnenkort aub??? Ben de dagen alleen met 2 kleintjes wel een beetje zat....En 40 weken zwanger ben ik ook gewoon niet gewend...Dus ook vanaf hier even een ego ....ZUCHT.... Maarrrr gelukkig is Hillie nu in de zevende hemel met haar binkie!!! Van harte meid, geniet er lekker van! Wij zijn niet jaloers hoor @lady: ik vind het zoooooo spannend voor jullie ook!!!
Suus ja natuurlijk mag jij eerst en het liefst vandaag nog! Tis je duedate Be autsjj hoofdpijn is zo verrot.. Nou goed eten staat ook weer klaar voor vanavond..
Nou mijn ctg was een 10 met een griffel volgens de gyn! Ik zag dat ze goed bewoog op de ctg en veel ook maar ik voelde t gewoon niet goed. Volgens de gyn kan ze dan gedraaid liggen. Maar hij zei dat als ik t morgen of wanneer dan ook wee niet vertrouwde dan gewoon bellen. Beter 6x te veel dan 1 keer te weinig zei die. Dus gelukkig gerust gesteld. @iedereen snap dat jullie ongeduldig zijn. Mijn grootste "probleem" is ook dat ik me verveel en niet meer weet wat te doen!
Oh das helemaal top Joyce!!! Super! Ja ik verveel me dusook meer sinds vorige week en dan duren de dagen zoooo lang
Gelukkig was je ctg goed! BE zwaar irritant he die hoofdpijn pak je er nu wel wat voor? Anders zou ik dat wel ff doen hoor. Moet je voorstellen dat je nu helemaal opgegeten word door die hoofdpijn dan kan je straks niets meer... Suus pfff de uitgerekende datum jij bent de eerste hé. Dat moet ook frustrerend zijn. Als eerst op de lijst en nu al 6 beebjes voor jou beeb.... Hoop dat ook jij snel aan de gang gaat. Hilli proficiat!! Verder heb ik niet heel uitgebreid bijgelezen. Ik doe mn best maar ik kom handen voeten ogen en oren tekort. Moet vanalles regelen elke keer en blijf aan t rennen. Wel goed voor de lijn, ik weeg 3 kilo minder dan voor de zwangerschap!
Goed om te horen Joyce!! Fijn dat je die geruststelling nu hebt.... Nora nie te druk he! Denk ook btje aan jezelf!...
Oh BE vreselijk die hoofdpijn, die heb ik rond de 20 weken gehad, hield een aantal weken aan, en daardoor ook thuis komen te zitten. van de gyn mocht ik 4 keer daags 1000 mg paracetamol slikken. nu weer lichte hoofdpijn, dus laat mijn bloeddruk checken zo. (ben bekend met hoge bloeddruk vanaf t begin, ook medicatie voor) dat wachten is erg ja, anders ga je wel wat doen, maar je kan gewoon niet alles meer. Ik stap gewoon NU de auto in naar de kapper, ze kunnen me wat!
Be; die hoofdpijn lijkt me echt heel erg irritant. En dat nietshelpt ook! Ligt hwet misschien aan je bed? Je kussens ofzo? @joyce; fijn dat het goed was!! @suus; jij mag eerst! Ben het er helemaal mee eens. Mag ik dan snel opvolgen? Haha @nora; fijn van de kilos haha maar rustig aan he? We snappen hetheus als je hier niet de hele dag post! Je mannetje, jezelf en je gezinnetje zijn echt het belabngrijkst. @hier; bij de dokter. Heb rare bult op mn lip en wil ff zeker weten dat het geen koortslip is. Ik denk het niet, maar better safe than sorry!
Jaa naja de vk wil dus ook steeds overleg als ik iets wil nemen er tegen. Morgen moet ik weer heen .. Dus dan ga ik het ook gewoon weer aangeven .. En kijken of ik niet wat anders kan nemen er tegen.
@joyce fijn om te horen dat alles goed is !! @bk naja denk et niet .. Want krijg t spontaan ook buiten bed om
Ah Joyce, fijn dat je gerustgesteld bent, en zie je nou wel, gewoon bellen Be, wat rot die hoofdpijn.. Helpt paracetamol wel? Die mag je gewoon hebben hoor en anders ff overlegen als ze dat graag willen?
Be das wel ff shit die hoofdpijn.... vooral omdat je er zo moe en beroerd van kunt zijn........hopelijk morgen wat meer duidelijkheid...
Van harte gefeliciteerd Hillie!! Wow snel gegaan! Ben benieuwd naar je verhaal. @Be: echt heel vervelend die hoofdpijn, zou idd nog eens overleggen over die paracetamol, dit is toch ook geen doen zo @Maytje: Antagel heb ik ook maar werkt niet bij mij, ja 10 min en dan is het maagzuur er weer. Moet zeggen dat ik er de laatste dagen bijna geen last meer van heb gehad, maar kan zo weer omslaan. Hier vanmorgen ook weer goedgekeurd bij de vk. Vervelen doe ik me niet echt want heb nog genoeg te doen.. (vluchtkoffer pakken, lamp van de babykamer nog afmaken, wil de zolder nog uitmesten).. maar ben zo LUI blehh.. Kan me nergens toe zetten en als ik dan niks uitvoer baal ik daar achteraf weer van. Dus ik ga NU de lamp afmaken!! (ff mezelf streng toespreken )
Oh ja en Joyce fijn dat je weer gerustgesteld bent! Weer een opluchting Zag dat je gisteren bij de Blauwe Kei bent geweest, ik was bij mijn ouders dus was daar ook in de buurt
Heb net de vk gebeld , moet om Half 6 langs komen met opnieuw urine en bloeddruk meten voordat ik een paracetamol Mag -_-