November 2012 mama's deel 4!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door NathalieD, 19 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Ik vind da ZO appart he..... ik snap er echt niets van. Heb jij een historie met die paracetamol ofzo? Reageer je er slecht op? Ooit iets geks gebeurd?? Ik kan er met mn pet echt niet bij dat je zo streng staat dat je die niet mag. Toen ik zei dat ik ze niet nam omdat ik niet graag medicatie neem zei ze juist ja maar paracetamol mag gewoon.
    Nou wel fijn dat je iig even mag komen, en hopelijk kan je ze gewoon nemen want met die hoofdpijn doorlopen is toch ook serieus niet te doen meer.. beterschap.

BK weet ik ook wel, maar voel me schuldig ik blijf wel op de hoogte en vind het nog steeds heel spannend allemaal hier. Maar tis idd ff hectisch. Komt goed!
    Ben benieuwd wie nu de volgende is..!

2. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat leuk snow wat voor lamp maak je? K ben.wel benieuwd!!

Be opzich alleen maar goed dat ze je eerst ff wil checken weer! Alleen.jammer dat je nu dus niks mag nemen..

3. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja maar be mocht toch wel gewoon opzich paracetamol gebruiken alleen je bloeddruk wijkt af als je het gebruikt heb.
    Denk dat ze je weer wil checken op zw.vergiftiging en dan moet je natuurlijk gewoon gemeten worden zeg maar.
    Denk dat het zo zit Nora

4. Behappy

Behappy Niet meer actief

Ja ik snap het ook niet .. Nee nooit iets geks mee gebeurd..
    En dan zal je zien dan ben ik daar om half 6 en dan is mn hoofdpijn weer weg -_- .. Ti's puur voor zwangerschapsvergifteging dat ze der zo streng op wil controleren maar ik val niet in een risico groep ofzo

Naja idd beter voor de zekerheid maarja wel irritant, anders had ik vanmiddag al wat genomen.
    Maar dan heb ik nu in iedergeval
    Iets voor de avond en kan ik slapen ..

5. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland
    Hier opeeens scherpe pijntjes ........benieuwd of t doorzet t is wel onregelmatig

6. Suus14

Suus14 Actief lid

7 feb 2012
    318
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oeh missillie spannend... Ik hoop t voor je :)

7. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Spannend misilie! Ik hoop mee!

Hier nu weer thuis, ff chil de bil!

8. Behappy

Behappy Niet meer actief

@missillie hopelijk zet het door inderdaad !!

@maytjr ja dat is de rede.. Maar omdat ik nu zovaak hoofdpijn heb zou dat dus betekenen dat ik elke keer langs moet komen voor een paracetamol .. En dat vind ik wel vervelend :)
    Want ik ga er vanuit dat mn urine en bloeddruk gewoon weer goed is

9. Suus14

Suus14 Actief lid

7 feb 2012
    318
    0
    16
    NULL
    NULL
    Getsie heb weer een off day... Manlief gewoon werken van 13-23.. Ik op de bank, alles is klaar... Geen zin om naar buiten te gaan... Pffffff!! Kom er uit!!!!!!!!

10. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    @ Joyce: Fijn dat 't allemaal weer goed was!

Hier net ff een uurtje gelegen, en als ik er dan uit kom heb ik me toch een bekkenpijn! Verder ook af en toe weer last van voorweeen en harde buiken, dus ik hoop zo dat ik al iets ontsluiting heb. Woensdag hopelijk de laatste controle bij de vk. En anders dinsdag strippen.

11. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja snap ik Be das ook behoorlijk irritant inderdaad

bk chill ze!

Missillie k hoop t voor je!

12. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    Be: irritant maar ook wel goed dat ze zo alert zij op PE, sterkte!!

Missillie: spannend!!! Hou je ons op de hoogte ???

Joyce: fijn dat jullie goedgekeurd zijn bij de gyn! Hopelijk voel je vanaf je uk weer wat vaker!

Suus en suus: zullen een triple-suus-bevalling organiseren vanavond bij volle maan dan?! Laat het me maar even weten!

Bedankt dat ik van jullie eerst mag, maar ik gun het jullie ook allemaal ontzettend om zo snel mogelijk te bevallen hoor ;)

13. Suus14

Suus14 Actief lid

7 feb 2012
    318
    0
    16
    NULL
    NULL
    Deze Suus stemt in...

14. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Oh dat zou toch hillarisch wezen haha

15. Suus14

Suus14 Actief lid

7 feb 2012
    318
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja, maar wacht maar! Jullie lezen morgen dat alledrie de Suusjes met volle maan bevallen zijn hahahaha... Ik ga straks wel buiten liggen op n kleedje, heb er even alles voor over om te mogen bevallen!

16. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Thats dedication!

17. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Hahahaha een aanval van de suusjes!
    Ik zeg ga der voor!

@be hoop dat je bd gewoon goed is en je die paracetamol gewoon mag hebben!

@coelen, t is nog stees minimaal..... Maar ik vertrouw gewoon op mijn meisje!

18. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    @Joyce, apart dat je haar minder voelt :S heeft de gyn verteld hoe ze ongeveer ligt?

@Suusen, ik ben nu ff druk met een ontsluitingsdans voor Lady, maar zodra die afgelopen is begin ik ook met een weeendans voor jullie. Misschien dat de ontsluitingsdans ook wat voor jullie kan doen.

19. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Deze uus stemt ook in..... zou toch wat zijn.... ga voor.t raam dansen.buiten beetje koud....
    Net bij vk geweest alles goed. Vol week.strippen... ze denkt wel dat er.dan.voldoende.voorwerk is geweest.. nou ik hoop dus vanavond of vannacht..;)

20. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Oooh spannend suus!

Ik ga ook een beetje voor mezelf dansen. 1 cm is alles wat ik voor woensdag graag wil. :) meer mag ook lol!

Deel Deze Pagina