Hier ook een shit nacht gehad. Mn meisje meerdere keren wakker en wilde in ons bed. Dus heb ongeveer twee uur geslapen. @be; dikke knuf. Die hoofdpijn, daar word je ook moedeloos van. Ik hoop dat het wegtrekt uit zichzelf zodat je iig nog wat kan rusten. @lady; ik hoop dat het op de valreep toch een okt kindje voor je word!! Hier net iets wat leek op een wee. Krampen die op en afbouwde. Ik ben benieuwd! Word langzaamaan zenuwachtig voor morgen. @suus; ook hier gefeliciteerd! De rest ben ik weer ff kwijt. Dementie!
Hola!deel 4 alweer.sjonge jonge dat gaat hard! Onze meiden zijn nu aan t slapen en dalijk ga ik weer naar ze toe.ze mogen nu van de logo alle flesjes zelf proberen behalve de voeding s nachts omdat die er deze week waarschijnlijk af gaat..dus ben benieuwd hoe dat gaat. bk je hebt last van weeen?spannend zeg!succes voor als t echt begint. net gaasje verschoond van mijn wond...ging beetje lastig en trok iets te hard...wond bloedde maar ja..in t zh gaat dat zo moeilijk.hopelijk gaat t straks iets beter...nu doet t wel wat pijn. morgen weer naar de huisarts om t te laten checken... hoe gaat t voor de rest met jullie? be nog steeds veel last van hoofdpijn lees ik?
@bk spannend !!!! Hopelijk zet et door hihi Laat de krampjes maar komen ! @ikke wat fijn dat je meiden t zo goed doen he ! En veel plezier straks bij ze.. Nee hoofdpijn is hier nog niet weg .. Dit Is dag 3 met hoofdpijn .. Hopelijk morgen weer een dag zonder
Zou zo leuk zijn om op de dag van mn gyn afspr te bevallen haha. @ikke; gaat goed, die meiden van jou! Heerlijk.
Ik gun het je bk ikke wat super dat jullie meiden het zo goed doen! balen zeg van je wond! Be dikke knuf! hoofdpijn is zooo pijnlijk je kunt dan echt niks hebben! sterkte meid!! Hier een relaxmiddagje, straks komt mn oma ff lief! wordt alweer haar 4e achterkleinkind allemaal meiden hihi
Oh BK spannend... zou mooi zijn als het echt zo is!!! BE shit hoor snap t wel... als je er al zo lang mee loopt... t is waar wat ze zeggen over de laatste loodjes!
pfff ik word hier echt gestoord van... hoe weet ik of ik darm krampen heb of dat het mijn baarmoeder is... elke beweging van de kleine doet ook zo ontzettend zeer dat ik het echt niet meer weet... voel het in mijn rug. mijn buik.... maar net zo goed plet hij/zij gewoon mijn spastische darmen
Spannend bk!!! Ik hoop dat er iets vanzelf begint! Be wat klote van je hoofdpijn! Huil maar lekker. Lucht soms op, maar wel frustrerend dat het niet over gaat! Beckje hier ook soms de verwarring hoor! Die darmen spelen bij nu ook veel meer op, voor de inleiding ook al. Maytje wat leuk zeg al 4 meiden! Wel bijzonder voor je oma. Ikke vervelend van de pijn. Maar gelukkig gaat het al beter en zeker met je meiden. En ja 4 alweer! En tis hier rustigggggg! Whooow! Nou hier nog niets dat op weeen lijkt haha net bij het apparaat chochomel pakken. Begint een vrouw te krijsen! Ml vlucht naar mijn kamer, ernaast en trekt de deur dicht. Op een gegeven moment hoor je hier aaawuuwuwiuw aaauwwww als noodkreet. Ik zeg maar ff wandelen jij! Hij jaaaa dat ga ik nu doen! Whahhaahhaah
@beckje heb je soms ook van die steken , als je kleintje beweegt ? Ik heb regelmatig als die kleine beweegt dat ik van die velle steken krijg in mn vagina of baarmoedermond tenminste zo voelt het @lady ik ga ondanks me koppijn wel ff een weeendansje voor je doen.
Be herkenbaar is echt heel fel en pijnlijk!!! Ikke vervelend dat je zo'n pijnnhebt. Hopelijk snel weer.n btje opgeknapt.. Lady wat erg.... ik zie me zelf nie mega krijsen... maar mijn vriend zou ook weg lopen...
@Lady: haha hilarisch.. Ik zie mezelf ook niet krijsen maar je weet nooit he Ik ga ook een weeendansje voor je doen! Over die cursus: ja het was een 3 delige cursus, deel 1 laatst gehad. Dus nu uitnodiging voor deel 2. Ze hadden al gezegd dat ik maar moest kijken of ik nog mee kon doen. Had in principe best gekunnen vanmiddag maar had echt geen zin.. Plus het is niet eens een zinnige cursus vind ik, weinig van opgestoken wat ik nog niet wist vorige keer.. Dus ben niet geweest Steken als de kleine beweegt: heb ik ook regelmatig, kan echt zeer doen! Ik heb het idee dat ze dan tegen mijn blaas trapt. @ikke: vervelend van je wond! @hier: ik ga zo uit eten met 2 vriendinnen.. Hoop dat ik het nog een beetje weg krijg want zit erg snel vol. Zat trouwens te denken: zou de uitdrukking 'ik heb er mijn buik vol van!' komen van hoogzwangere vrouwen die het zwanger zijn beu zijn.. hihi
Ikke vervelend van je wond! Maar fijn dat t goed gaat met de meiden! Ik las om en om sonde en fles, kei goed! Groeien ze als kool? Bk een wee...... Laat ze maar komen!! @snow eet smakelijk! En ik denkmidd dat die uitdrukking wel eens daar vandaan kan komen ja!! Hier idd ook heel snel vol! @be deze dag weer overleeft meis? Ik hoop dat je heel snel mag bevallen, dan is alle ellende voorbij! Hier een redelijke dag gehad... Alleen erg slecht nieuws gehad, mijn Oma heeft zo goed als zeker darmkanker..... Er zit sowieso iets wat niet goed is maar mijn oma wil verder geen onderzoeken meer. Ze wil niet weten wat er komen gaat, maar eigenlijk is t zeker dat er kanker zit. Ze krijgt nu alleen medicijnen tegen de pijn en diarree. Haar moeder is hier ook aan overleden. Dus ben benieuwd hoe dit verder gaat
Hey lieve meiden wat brengen jullie toch veel positieve energie hihi.. Helaas moet ik ook echt even mijn gal spuwen .. Van kwaadheid !!! Waren bij de vk geweest , en die zei van nou; ga even rustig zitten want ik wil iets bespreken omdat de gyn. Haar gebeld had. Prima, wij zitten . Zegt ze ; ik vind dit vreselijk om te zeggen omdat IK weet dat het goed zit maar nou heel verhaal . Komt er op neer , de verpleegkundige in het ziekenhuis gister zijn maar hun hoofd gyn. Gegaan omdat ze vonden dat mijn man er agressief uit ziet . En nu belde ze mijn vk om te vragen of hij een crimineel is . WHAT THE FUCK ?! Waar is dat in godsnaam op gebaseerd ? Omdat hij tattoo heeft ? Op nikies loopt ??? En hij kwam mij vanochtend ophalen waarom vraag je het hem Niet persoonlijk ?!! We kunnen toch als Volwassenen praten ?? Zo zie je maar weer hoe mensen je kunnen veroordelen op basis van NiKS! Ik weet niet of jullie mij op facebook hebben maar zo erg ziet hij er niet uit toch !! Ohw jeetje wat zijn we teleurgesteld in het ziekenhuis en in Mensen überhaupt . Gelukkig heeft de vk ons goed opgevangen net , volgende week moet ik naar de gyn. En sa ga ik het daar ook zeker over hebben .. Ik voel me zo rot heb net zo hard gehuild , alsof hij een slecht persoon is ? Een slechte vader ? ... Ik wil niet eens meer in dat klote ziekenhuis bevallen.. Ik doe het wel lekker thuis met een vk die je eerst leert kennen voordat ze een oordeel trekt. Pff zo dat is eruit nu ben ik de zwangerschap echt zat !!!
Jeejtje Be! Wat een ongelofelijke klootzakken daar! Wat willen ze daar nou mee bereiken?...... Echt niet normaal! Wat een vooroordelen weer! Waar bazeren ze t op, omdat ie kaal is en een oorbel heeft... En wat denken ze dat ie gaat doen, ineens de gyn een klap geven omdat jij pijn hebt.... Sjonge jonge jonge echt.... Gooi t er maar lekker even uit lieverd! Een dikke knuffel voor jou! En hoop dat je lekker thuis kan bevallen!
@steken, ja dat heb ik ook ja. ga dan soms echt door de grond... @Lady: balen, maar wie weet morgen! @Behappy: jeetje heb hier gewoon geen woorden voor... hoe halen ze het in hun hoofd!! bah maak me hier gewoon echt pissig over!
Be wat n idioten met zo'n vooroordeel. Zie t maar als een gebrek bij die stomme mensen uit t ziekenhuis! Slaat echt nergens op! Snow veelnplezier uit eten.... Hier lkr op de bank relaxen...