Suus gefeliciteerd met jullie dochter geniet ervan. Lady hoop dat t doorzet. Be hopen dat je hoofdpijn weg gaat. Hier is t nog rustig
Joyce bah wat een naar nieuws over je oma! Sterkte! Be jezus nou sorry ik vind dat ronduit asociaal eerlijk gezegd dat ze dat achter jou rug om tegen de vk zeggen en dat ook nog eens basseren op niks. Ja iemands uiterlijk. Schandalig! Knuf meis!!
Inderdaad echt belachelijk .. ML is er ook echt van de rel van .. En nee niet in een agressieve Vorm maar eerder echt heel verdrietig. Ik heb ook besloten nu thuis te willen bevallen hopelijk lukt dat ook, ik wil niet op een plek bevallen waar ik me niet op me gemak voel jeetje wat voelen wij ons rot zo.. @joyce de vk zei dat ze wilde dat ik eerst mentaal ff wat opknap .. Daarom wilde ze nog niks doen .. Maar ze zegt als er wat is gewoon bellen .. Ze hoopt dat ik ook tussen nu en volgende week vrijdag beval.. Zodat ik niet naar die afspraak hoef in het ziekenhuis.
Nou zeg! Het gore lef!! Ik vind dat echt vreselijk dat ze zo conclusies durven te trekken die nergens op gebaseerd zijn! Ik zou idd die gyn eens even bij zn nekvel grijpen. Eikel! @lady; krijsende vrouwen, ik heb de eerste keer niet gegild maar je weet maar nooit in ronde twee lol. Ach, op dat moment zit je zo in je wereldje: misschien dacht die vrouw wel dat ze niet zo hard gilde. Arme manlief haha.
@Bk waarom lig jij niet te puffen? Haha @be pffff wat een uitspraken, kun je idd niet maken! Maar maak je er op dit moment niet al te druk om, de vk heeft vertrouwen in jullie en van druk maken wordt je hoofdpijn alleen maar erger denk ik. Lekker aan jezelf denken al is dat makkelijker gezegd dan gedaan. @hier, ik heb sinds gisteren zo'n ongesteldheidsgevoel, getsie... Ik hoop natuurlijk dat het iets betekend maar dat zal wel niet...
@Lady, haha ben benieuwd hoe hij straks op jou reageert. Er wordt nog druk gedanst voor je! @Snow, heb je lekker gegeten met je vriendinnetjes? @Joyce, wat een naar nieuws van je oma. Ze laat zich dus niet behandelen? En ze zal ook niet weten wat de prognose is? Sterkte @Be, wat ontzettend k * t. Rondlopen met die koppijn en dan ook nog dit erbij. Willen ze je bloeddruk de kast opjagen ofzo? Aan de ene kant vind ik het goed dat het zkh het in de gaten houdt, maar ik vind het idioot dat ze met verdenkingen komen die compleet nergens op gebasseerd zijn.
@suus: goede vraag haha. Veel pijn aan mn onderkant en krampjes hier en daar maar daar blijft het bij. Voel me wel heel raar... Beetje off, zeg maar. @joyce: sterkte voor jouw en je oma. Wat een naar nieuws! knuf!
@suus nee idd moet me er ook niet druk om Maken .. Ga zo maar ff lekker ontspannen douchen en dan alles even in t putje laten stromen. De kleine is iedergeval al 2 dagen super actief en nu weer .. Alsof ze reageerd op mn "stress". Ieder geval bedankt voor jullie lieve berichten =) Hopelijk gaan we gauw leuk nieuws krijgen.. Rommelt er bij iemand alweer wat ?
BK haha dat zou idd een stunt wezen! Ik heb t de dag ervoor gedaan, toen kwam ze me dus met t ontslag vertellen dat ik op 22-10 een afspraak had om 15.10 bij de gyn. Ze keek op de klok (14.45) en toen pas had ze m door Verder weer bijgelezen. Een hoop rommelende dames zie ik maar nog niets wat doorzet. T verschil tussen darmkrampen en echte weeen herken je wel. Dat is niet uit te leggen maar je merkt t echt wel. Be.. ik kwam eik alleen lezen maar wil toch op jou reageren. Ik vind het echt zwaar belachelijk dat jullie/je vriend op deze manier gezien word. Heb meteen eens op je facebook gekeken, en dan zie ik daar een foto waar jij bij hem op schoot zit bij een bureau? Ik kan niets meer zeggen als dat ik jullie een geweldig leuk stel vind. Hij heeft juist een lieve uitstraling vind ik. Jammer dat sommige mensen alleen in hokjes kunnen denken en daar anderen de dupe van laten worden. Niets mis met hem, of met jou. Leuk stel!!!
@juliaaa nee ze laat zich niet verder onderzoeken, ze wil er eigenlijk niks mee te maken hebben. Ze is ook beginnend dement en woont nog op zichzelf maar dit gaat eigenljjk niet meer, dus opzoek naar een verpleegtehuis. Maar dat wil ze dus ook niet. Dus ze krijgt straks pijnstilling en dan is t afwachten, maar t is een taaie dus voor hetzelfde geld leeft ze nog heel lang! Ze is mijn laatste grootouder......
@nora ja wij vinden t ook ronduit schandalig maarja Maarja we kunnen er niks aan doen he. @joyce sterkte Pff die kleine is echt druk ..en dan krijg ik dus van die messteken in mn doos .. Zo voelt het tenminste haha
@bk ja haha gemene steekjes wat Zou t zijn ? Blaas ? bekken ? Ben onder de douche vandaan heerlijk in bed gekropen.. Heb 2 paracetamol op en ik voel dat het begint te zakken.
Behappy, ronduit abnormaal wat er gebeurd is... waarom zo (ver)oordelen, heb er geen woorden voor. klinkt wel alsof de vk je goed heeft opgevangen vandaag. Hopelijk snel hoofdpijn vrij en een lekkere nacht meid! trusten! Joyce sterkte! hier helaas 3 weken terug ook afscheid moeten nemen... steekjes bij bewegingen heb ik ook. schreeuwen/gillen ben doodsbenauwd dat ik niet tegen de pijn kan pfff vannacht ongi gevoel en vanmorgen ook, nu nergens last van. merk wel dat ik erg ongeduldig wordt en extra ongeduldig als ik hier lees... ik wil oooooooook! Gister bd laten checken bij de huisarts. was dus te hoog, dus hup naar t ziekenhuis. ctg, bloed urine alles gecheckt. waarschijnlijk een blaasontsteking? staat nu op kweek. bloeddruk in t ziekenhuis was normaal... waarschijnlijk bij de huisarts niet goed opgemeten... nou zit je dan voor piet snot hihi. better save then sorry gelukkig...
Be: ik denk van indalen. Hey: idd better safe than sorry! Fijn dat alles ok is! We raken allemaal ongeduldig haha.
Steken herken ik ook, ik dacht aan zakken. Maar nu ligt hij vast in bekken en heb ik het nog steeds. Soms nog feller dan eerst. Het is dan alsof mijn schaambot ontwricht wordt. Ik begreep dat dit er ook bij hoort, omdat het allemaal wat weker wordt en er ruimte gemaakt wordt voor de kleine om naar buiten te kunnen. En soms lijkt het idd alsof hij in mn blaas knijpt.
Julia hier Pcies t zelfde. Ondanks inhalen al gebeurd.is nog steeds steken.... Hele gemene Nou ben.Benieuwd of we nog spontane bevallingen hebben vannacht...
Heey meiden even ego berichtje van mij sorry Ik lees alles bij iedere keer weer maar ik heb op het moment de kracht en de fut en niet voor! Op fb reageer ik wel op iedereen! Ik heb de laatste dagen zulke baaldagen en verdrietig en mis me man zo enorm verschrikkelijk erg ik kom er niet doorheen en zie het eff niet positief allemaal. Uwv gaat alles mis de kleine zwangerschap voelt loodzwaar op het moment terwijl het eigenlijk allemaal best nog wel meevalt maar gewoon door de heimwee ineens naar me man bah getsie! Terwijl er sommige meiden hier het veel zwaarder hebben dan mij!! Ben gewoon even niet positief. Vandaag naar de vk geweest bloeddru was ook hoger dan ik normaal heb ook daar schrok ik wel een beetje van! Terwijl de vk gewoon eigenlijk tevreden was bd normaal 115/60 en nu ineens 145/80 en normaal wijkt het bijna niet af! Sorry hoor voor al mijn gezeur!! Maar heb op het moment ook even niemand waarmee ik het kan delen!! Hoe gaat het verder met jullie ook weleens van die dagen waarvan je denkt nouu ik trek de dekens over me hoofd en hoop dat het snel volgende week is? Nogmaals sorry voor mijn zeur berichtje!!! Maar ik lees dus wel van iedereen en leef nogsteeds enorm met jullie mee!!