November 2012 mama's deel 4!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door NathalieD, 19 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snowbird

snowbird Actief lid

4 feb 2012
    234
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh Be wat erg zeg!! Vind het zeer onprofessioneel van die verpleegkundigen/gyn om zo'n vooroordeel over iemand te hebben. Snap dat jullie je behoorlijk in de steek gelaten voelen.. Kun je anders niet naar een ander ziekenhuis?

Joyce ook naar nieuws over je oma, dat zijn geen leuke berichten :(

Hier lekker tapas wezen eten maar zoals verwacht zat ik snel vol. En mijn broek zat te strak waardoor erge buikpijn gekregen (darmkrampen)..

Pfff baby is nu zo druk dat het echt niet meer fijn voelt. Ze heeft echt weinig ruimte en trapt mama van binnen helemaal aan gort.

2. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Aah jindster komt goed wijffie!! Zeur maar ff lekker, je hebt t ook niet makkelijk! 4 november toch komt je mannetje thuis? Dat is zaterdag!! Maar snap dat je er even doorheen zit! En als je je bd niet vertrouwt dan morgen gewoon ff je vk bellen hoor, want t is nog netjes maar voor jou doen wel hoger. Maar je bent er bijna!! En hier zou ik graageen week die dekens over mijn kop heen trkken!?

3. Jindster

Jindster Actief lid

10 aug 2011
    412
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    @joyce pff ook dat is dus een dag verzet mannetje komt een dag later ivm met veiligheid ben dr gewoon eff klaar mee alles is maar vanzelfsprekend je rent en je vliegt en doet maar terwijl je 37 halve week zwanger bent welke gek doet dat nog??? Nou ik dus en iedereen vind het maar doodnormaal want ja de kleine wacht toch wel op papa dus kan je maar beter bezig blijven toch??!! Bah ik walg ervan! Hoe is het verder met jou oma meis zag dat het niet zo best ging allemaal? Hier ook eentje van 95 en kei eigenwijs lastig hoor!

4. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland
    Goedemorgen hier al 4x uit bed om te plassen pffff

Verder nog bij niemand de bevalling begonnen ?

Ik ga nu proberen verder te slapen straks afspr bij de vk.

5. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Goedemorgen hier ook een beroerde nacht. Last v d darmen ..
    Maar goed we zijn er nog..

Ja vervelend dat plassen steeds..

6. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Snap dat jevhet hebt gehad jindster!! Nog ff meis dan is je man weer thuis!!! Komt goed!!
    Beetje geslapen?

Jeeeeej hier eindelijk 37 WEKEN!!!!! Ik mag bevallen!! :) :)

7. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Jeej wave voor jou Joyce!!!

Jindster.nog ffies en dan isnje man heerlijk thuis!!!

8. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jindster dikke.knuf meid. Bah ik snap goed dat je er ff doorheen zit!!

Snow balen van die darmkrampen maar hoop dat t verder een leuke avond was!

Suuus ook darmkrampen!

Joyce mag bevallen :D

zoo ik ook een rare nacht! Gisteravond alweer een heel erg menstruatiepijn. Toen ook last van darmkrampen.. Naar de wc maar moest niet echt.. Toch maar proberen te slapen. Heel raar gedroomd! 3 uur wakker, plassen.. Terug in bed weer heel erg menstruatiekramp en steken in mn doos :p kon eerst niet echt slapen weer.. Toch gelukt, weer in slaap, weer raar dromen, vrienden van ons (zijn irl niet eens zwanger) bevallen en hebben exact onze twee namen. Grrr haha. Toen weer wakker. Geen kramp meer niks.. Pffff..

9. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Is toch ook logisch Jindster dat je er af en toe ff doorheen zit. Je hebt het ook verre van makkelijk zo. En je moet jezelf nooit vergelijken met een ander. Jou situatie is echt niet "minder erg" dan welke situatie dan ook het is hoe je het ervaart en das nu gewoon even k*t bij je. Ik vind niet dat je zeurt, gooi het er lekker uit hopelijk lucht het je een beetje op en kan je aftellen want hoe lang nu precies nog??
    Vind trouwens 145 best wel aan de hoge kant,ik zou me ook nog eens laten controleren just in case.

Joyce woohoo je mag eindelijk! Nou nog even afwachten tot beebje zin en tijd heeft om te komen ( ;) )

Snow das vervelend dat de bewegingen nu pijn doen maar het word idd allemaal krapper he.

Verder las ik iemands Oma die niet goed ligt? Dat heb ik even gemist in de drukte hier sorry, zal proberen straks eens fatsoenlijk bij te lezen. Op FB ben ik wel volledig up to date omdat die op mijn foon ook makkelijk laad en kan daar makkelijk reageren.

10. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Oh dus jijnhebt ook n lekkere nacht... haha grappige droom...;)
    Gelukkig was t n droom!!!

11. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Joyce waaaave!

Jindster: dikke knuf wijffie, hoeveel nachtjes nog ot manlief komt?

Ben het ff kwijt. Hier redelijk geslapen, maar 3 keer wakker! Ben nu retezenuwachtig voor de gyn. Ben ook erg benieuwd!

12. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Jind wijffie tis ook niet niks zo lang alleen! Nog ff tijden bijten wijffie al begrijp ik heel goed dat het heel moeilijk is. En jank maar lekker. Die dagen heb je ook nodig! Sterkte meis!

Joyce wat naar van je oma :( sterkte! ....wavie voor jou! Eindelijk 37 weken!

Bee wat als je man crimineel is? Criminelen zijn afgezien dat ze vaak in de bak zitten, prima vaders! Hahaha sorry moet er beetje om lachen hoor. Ik snap dat jij het kut vind, maar ik vind het ronduit onprofessioneel. Ze suggereren totaal iets anders dan wat jouw vk zegt. En dat is niet om te lachen, dat is gewoon vernederend. Want ze vragen zich eigenlijk af wat een jong meisje doet met een oudere man, en vragen zich eigenlijk iets andere af. Bedenk, dat zij het ook doen uit belangenverstrengeling, maar dan hadden ze in het zkh al met jullie moeten praten. Nu hebben ze je vk er mee opgezadeld en dat kneust de verstandhouding ook! Bah naar! Laat het los meis, want je er boos om maken is verspilde energie! Jullie weten beter.

Ik heb nog meer gelezen maar ben het kwijt!

Hier wacht ik nog op de dokters. Zoals jullie weten heeft ons meisje een 'ecmo' plekje nodig, dat meer niet zo is dan wel, maar deze moet toch vrij zijn als zij wordt geboren. Op dit moment is deze bezet door een spoed uit ene ander ziekenhuis. Ik hoor straks wat de plannen worden. Helaas nu weinig gerommel. Een vrouwtje die tegelijk met mij werd geprimed is wel al bevallen, maar die was 41 weken!

We wachten af! Ik wacht gewoon op nog meer baby's! ;)

13. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Pfff nou wat een situatie weer. En wat nou als je dame zich toch binnen nu en de ochtend aandient dan? Heb even gelezen over ecmo en is een soort hart machine/pomp toch? Hebben ze daar maar 1 van dan? Weet niet hoe dat werkt dus misschien stel ik wel hele stomme vragen hoor..

BK strakjes gyn dus begrijp ik, krijg je vandaag een verlossend antwoord? Of misschien zelfs een verlossing?

14. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Ik hoop op beiden maar ben tegelijkertijd bang ervoor haha

15. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Owjeej bk heel veek succes! Hoe laat moet je bij de gyn zijn!?! Spannend!

@lady jeetje balen zeg! Maar alles voor je meisje naturlijk ook, als ze de ecmo nodig heeft moet die er wel zijn natuurlijk! En voor jou is t retezwaar, maar je hebt al zo goed voor je meisje gezorgd, dan nog maar een dagje erbij!

@be hoe is t? Beetje kunnen slapen?

16. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Fingers crossed dan!!

Ben ook wel benieuwd naar Be, las dat je paracetamolletje een beetje begon te werken. Opgestaan zonder hoofdpijn nu?? Hoop t wel voor je.

17. snowbird

snowbird Actief lid

4 feb 2012
    234
    0
    0
    NULL
    NULL
    Idd jind ben het met de rest eens.. gooi het er maar uit hier! En (bijna) de hele zwangerschap in je eentje moeten doen is ook gewoon niet leuk!! Maar maandag komt je mannetje toch? Echt aftellen nu dus!

Wat Nora zegt vraag ik me ook af Lady.. wat nu als jullie meisje geboren wordt en dat andere kindje ligt nog in die emco? (zo noem je dat toch..?)

Maytje dat lijkt toch wel op voorwerk!.. Wie weet gaat het snel doorzetten, hoop het voor je!

Nou heb gister gezegd dat ik weer beter sliep en dat had ik dus beter niet kunnen doen.. vannacht veel wakker gelegen, waardoor ik me nu alles behalve fit voel :(
    Had zo'n last van mijn bekken, gisteren toch teveel schoonmaakwerk gedaan in huis denk ik..

18. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Aaah ja je doet ook snel teveel als het even goed gaat hé..
    Niet meer afroepen dus, balen dat je slecht hebt geslapen :(

Ik verveel me een beetje, heb net al alles schoon in huis en wacht tot half 11 dan kan ik gaan.. ben heel heel benieuwd naar zijn gewicht en temp vandaag, serieus echt nerveus dit keer zelfs.. komt goed!

19. Behappy

Behappy Niet meer actief

Morning !
    Vannacht er even uitgeweest om te piesen en heb toen nog een paracetamol genomen ..
    Nu heerlijk rustig wakker worden :) zonder hoofdpijn ... Heerlijk :)

@joyce yes yes yes laat de baby maar komen !!

@darmkrampen hier ook :(

@lady jeetje wat heavy :( alles voor je kleintje.

En ach dat stomme ziekenhuis .. Ik heb me er overheen gezet.

Verder nergens rommelen ?
    Hier ook niet .. Baby denkt vast; ik blijf wel hier binnen zitten . Stomme gestress daar buiten ;)

20. Behappy

Behappy Niet meer actief

En jindster nog ; dat is hartstikke te begrijpen meis !!
    Lijkt me ook super moeilijk ..en gooi het er lekker uit hoor dat lucht op !
    Nog even en dan is ie d'r !!

Deel Deze Pagina