Lekker be zonder hoofdpijn. Miss moet je de hoofdpijn voor zijn en gewoon nu uit voorzorg paracetamol innemen?
Hier om te vieren dat ik 37 weken ben nog even wat kleetjes gehaald Geeft altijd een lekker gevoel! Bij de hema waren de bovenste twee afgeprijsd
Op ze kop maar super leuk !! Hihi Jaa uit voorzorg neem ik al een paracetamol .. Dan blijft t weg ene Ik ga zo ff naast mn bed opruimen .. Aangezien ik daar altijd een troep van maak.. Maarja mocht ik gaan bevallen word dit toch thuis dus moet t ff netjes
Hahaha Be ik heb dat ook altijd naast mijn bed! Ik gooi der vanalles neer, vl snapt niet hoe ik t doen! Maar toen ik een tiener was kon je in mijn slaapkamer altijd maar 1 pad volgen naar mijn bed Dus ik ben al veel netter geworden!
Dat middelste pakje heb ik ook Joyce Fijn Be geen hoofdpijn! Ik moet ook nog onze slaapkamer opruimen (ook vooral naast mijn bed hihi).. Kan zo geen kraambezoek ontvangen En wil mijn nachtkastje ook nog uitmesten en zorgen dat alles erin ligt wat ik nodig heb in de kraamweek Spannend Nora, hopelijk is je ventje goed aangekomen in gewicht! Ohh nou zie ik dat de site waar ik het geboortekaartje heb besteld weer een nieuw model heeft, en die is nóg mooier! Ga vragen of ik die nog kan veranderen
Haha ja ML heeft alles netjes idd .. Die begrijpt het ook niet haha =) Net een hele bak ananas gegeten jamjam goed even wat vitamientjes
@ Behappy: fijn dat je nu geen hoofdpijn meer hebt. Kan heel goed begrijpen dat je thuis wil bevallen. Wat een rare mensen heb je er toch bij lopen. En volgens mij ben jij de zwangerschap net zo zat als ik Ik heb in ieder geval nog een datum om naartoe te leven. 6 nov word ik gestript en ik kan niet wachten! Het rommelt hier nu al dagen flink. Dus ik neem aan dat ik al iets ontsluiting heb. Hoop voor je dat jij ook niet te lang hoeft te wachten. @ Ladylola: Zou het dan toch een nov baby worden? Spannend.. @ Joyce: Super leuke kleertjes! Ik wacht eerst even af wat we aan kleertjes krijgen voor ik weer ga shoppen En de rest ben ik weer even vergeten.. Hier straks naar de vk voor controle
Be fijn dat je fijn geslapen hebt! Goede nachtrust doet goed! Ook al krampen.... Hier morgen urine laten checken. Heb witte vlokjes erin en.vertrouw t nie helemaal en vol vk was t geen vruchtwater... krijg je de vraag bij de.dokter.moetje vaak plassen: eh.wat denk je zelf.... stomme standaard vragen....
@nathalie ooh jaa dat is wel fijn !! dat je gestript word en idd ik ben het behoorlijk zat, en zeker om hoe het allemaal gaat nu. Helaas heb ik pas 13 november weer een afspraak bij de vk, dus dan ben ik 40+4 .. achaj ik hoop dat de kleine zich echt eerder aankondigt ..
Be; fijn dat je hoofdpijn weg is! Nathalie; succes bij de gyn! Hier; vanmorgen inwendig onderzoek. Ik heb een half verstreken baarmoeder en ongeveer 1,5 cm ontsluiting! Hoofdje ligt goed vast dus mag morgen om 7 uur bellen. Of er plek is. Dan doen ze weer toucheren en als ik 2 cm heb krijg ik meteen infuus, anders primen met tabletten. Hij dacht dat het bij mij wel aardig zou werken. Doet dat het niet binnen 2 dagen dan moet ik een week wachten. Maar goed, heb er zelf een goed gevoel bij! Jeej!
War een rust hier ... Wat zijn jullie allemaal aan t doen om de dagen een beetje door te komen ? Hier verder totaal geen tekenen van een eventuele naderende bevallig -_-
Ja, rustig hier. Ik wil steeds reageren maar dan komt er wat tussen. Be, wat fijn dat je geen hoofdpijn meer hebt!! Jindster, ik kan alleen maar bewondering hebben voor meiden in situaties zoals jij. En ik vind het helemaal niet gek dat je het niet meer trekt. Ga gerust je gang en lucht je hart!! Als je dat liever op fb doet ga je daar lekker je gang. Dikke knuff Bk, sorry maar waarom zou je ook alweer ingeleid worden? Zijn er wel veel hier die ingeleid worden? Of lijkt dat maar zo, ik heb het in mijn omgeving verder nooit meegemaakt. Rest ff vergeten... Sorry!! Ga zo weer ff een tukje doen
hoi dames hier net bij de vk geweest alles was goed nu volgende week weer hoop natuurlijk eerder ben t n beetje zat nu pffff ik voel me echt down geen ideee eigenlijk waarom maar jaa hormonen misschien.......... BK ooh wat fijn.......ik heb gevraagt mij ook te toucheren maar dat was niet nodig zei ze al heb je 5cm zegt nog niks
Wow BK spannend zeg!! dat gaat dus de goede kant op!!!! duim voor je dat er 2 cm is!!! Wow... idd Be t is rustig... hier denk ik ook geen naderende bevalling volgens mij krijg ik buikgriep.... jakkes:S! ben beroerd als een hond!naja hopelijk snel voorbij hoest met jouw hoofdpijn ? Beter?
@suus ja ik las het pff echt niet lekker rustig aan .. Mijn hoofdpijn kwam net weer een beetje terug dus nam gelijk een paracetamol @julia ja dat idee had ik ook dat er veel ingeleid worden.. Hier 1tje die was 42 weken en werd toen ingeleid. @missillie wat vaag .. Tenminste die opmerking Hier kijken ze ook niet zomaar .. Maar als jij 5 cm zou hebben .. Dan betekend dat toch wel wat , lijkt mij
Ik hoop Trouwens dat ik niet 2day beval Want mijn broer en half broertje zijn ook vandaag jarig ... Dat had mijn moeder wel goed gepland haha