Oh ik hoop dat die dan snel zn werk doet! van hoofdpijn kun je ook echt zo beroerd aan toe zijn! Heb je alles nu geregeld voor je bevalling? Als je dus nu thuis wil bevallen? Of heb je er nog rustig over nagedacht en wil je in een ander ziekenhuis? Ja pff maar goed gaat wel over..... vanzelf... hierkijken ze pas als je met 40 weken nog zwanger bent hoe het down under gaat.... en als je ontsluiting dan hebt word je gestript.. be benieuwd of dat pijn doet... maar ja denk dat de bevalling nog wel ietsjes meer zeer doet.... Zo dames als ik die foto's zie van jullie lieve baby's (nora en Petrea en jel) wow zeg... jaloers!!! mooie foto's hoor! met recht trotse mama's!
@juliaa; ik word ingeleid omdat ik fysiek zo enorm veel pijn heb dat het op het moment ondraaglijk word zon beetje. Ik zit er daardoor ook mentaal echt doorheen. Het helpt ook dat ze mn kindje nu tussen de 3680 gram en 4000 gram schatten.
@suus We bekijken het op t moment zelf , als het begint . Maar denk echt dat ik hrt gewoon thuis ga doen. Hier kijken ze ook pas vanaf 40 weken. Eb 13 november pas weer aan afspraak dan ben ik 40+4 dus hoop als de beeb er nog niet is dat ik dan ook gelijk gestript word ofzo
@ Behappy: waarom dan pas een afspraak? je moet toch elke week op controle komen? @ Hier bij vk geweest, alles weer ok. Heb dinsdag dus de afspraak staan voor strippen, wilde ze verzetten naar donderdag of vrijdag, dus ik heb gezegd dat ik liever dinsdag heb. Anders moest ik nog langer wachten!
@natahlie Omdat ik volgende week controle heb bij de gyn. In het ziekenhuis ..vanwege de opname en wij willen die gyn. Natuurlijk spreken over de wat er gebeurd is. En was dan nutteloos om voor volgende week ook naar de vk te gaan.
@inleiden hoor het hier ook idd heel veel.... ook zo om me heen... schrik daar toch een beetje van... maar goed dat heet niet dat het bij iedereen zo gaat @bk: knuff, wat naar zeg dat je zo veel last hebt... @be: hopelijk helpt de para snel. ben benieuwd naar de volgende baby-nieuwtjes!
@bk, is ook zo! Ik hoop dat het vlot mag gaan! Nog niet geslapen, wel de vriezer aan het ontdooien. Daar zat echt veel te veel ijs in. Niet goed, maar het is zon rotklus vind ik!
Hoe laat is jou afspraak BK? Ben wel heel benieuwd naar je hoor.. Be wat goed dat je het nog gaat bespreken. Ik zou hem er ook mee confronteren (of haar?).. Voor degenen die niets te doen hebben.. www.babyolifantje.nl Deze dikke mama staat ook op knallen en heeft al weeen zo te zien. Best sneu ze schijnt vanaf vannacht al zo te staan wiebelen maar ik vind het rete interessant om af en toe es te spieken of er al iets gebeurd..
wat leuk ik ga ook eens spieken! geen idee hoelang dat bij olifanten duurt trouwens? misschien hoort dat ook zo?
Ik meen 22 maanden.. Komen wij aan met 9 maanden Volgens mij is ze gewoon bezig met de bevalling ja maar ik ben geen expert Zo te zien iig wel.. dus ik spiek af en toe ff.
22 maanden allemachtig! ben het nu al helemaal zat hahaha *zeker nu de kleine weer ligt te draaien en te doen en mijn darmen zo pijn doen :') laat staan 22 maanden maar denk dat je gelijk hebt Nora
Arme olifant. Die kan niet vragen om inleiding als ze het beu is! @nora; om 7 uur bellen en als er niets tussen is gekomen kan ik om 8 uur terecht!
dat is zeker zo idd... hopelijk komt ook de olifanten baby snel! zou wel leuk zijn zoiets te kunnen zien live
@be, wat fijn dat je de hoofdpijn kunt onderdrukken met paracetamol! @bk, spannend zeg! Dan ben je mss de volgende, al hoop ik voor lady dat ze net wat eerder is @olifant, moet er niet aan denken!!! @hier, begin wat vervelende pijntjes te ervaren! Lage rugpijn en her en der steken. Getsie.