November 2012 mama's deel 4!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door NathalieD, 19 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Als ik zo vrij mag zijn om even heel brutaal in te breken :D
    Had je al een aantal dagen niet gezien op het forum, dus kwam even spieken en hoeraaaaa een lieve dochter en zusje erbij!
    Van harte gefeliciteerd meid met dit kleine meisje. Haar grote *zus zal als een engel over haar waken, dat weet ik zeker.
    Geniet ervan en laat alles lekker over je heen komen. Jullie hebben het verdiend.

Ben alweer weg;)

2. Behappy

Behappy Niet meer actief

Oke spannend .. Ben benieuwd naar de bevallig :)

3. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Ik heb begrepen dat de ontsluitingsweeen het pittigst zijn en dat het persen juist verademend kan zijn. Dat die minder pijnlijk zijn, tot het hoofdje staat. (Dan duwt het hoofdje precies voor de uitgang zeg maar) maar mijn yoga docent zei dat als ze dan zeggen persen je er ook vol tegenaan moet, dan schijnen de zenuwen zich te sluiten o.i.d. en voel je niets meer.

Maar ik moet het allemaal nog beleven. Ik sta er heel open in. Al zoveel bevallingsverhalen gehoord, zowel de "leuke'' als de mindere verhalen.

4. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Nora jij bent idd ook eenhele snelle!!

klopt dat heb ik ook gehoord! ontsluiting is pijnlijker, met persweeen mag je zelf wat doen!
    mar goed nog nooit ondervonden. Binnenkort ;)

ja ik hoop ook dat Lady ngo een oktoberkindje krijgt...
    en dat wij allemaal vannacht losgaan!
    wel grappig dat na morgen voor velen t zeker is dat dit de maand wordt voor je kindje!

5. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    ik laat het ook gewoon over me heenkomen. elke bevalling is anders, dus ik ga er gewoon neutraal in :)

6. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Be, ik wil je wel een document mailen die de yogadocent mij gestuurd heeft.
    Daarin staan de verschillende fases van de bevalling beschreven en een paar ademhalingstechnieken en tips

Pb je mailadres maar als je belangstelling hebt.

7. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Of iemand anders die wil mag ook :p

8. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Ik was een klein beetje ingescheurd dus toen ze eenmaal keken was het hoofdje er al bijna uit. Vrijwel niets van gevoeld! Halve pers wee en ze was er! Maar zou nu wel lekker vinden wat ademruimte tussen de weeƫn te hebben. En voor het ontsluiting checken heb ik m'n geboorteplan.

En idd als je mee mag persen is het heerlijk!

9. Suus14

Suus14 Actief lid

7 feb 2012
    318
    0
    16
    NULL
    NULL
    Juliaaaa ik wil m wel graag zien! Ik PB je even :)

10. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Klopt helemaal. Zo was het bij mij ook. Het was echt een opluchting toen ik mocht persen (ondanks dat dat natuurlijk ook pijnlijk is). Maar ik kon tenminste tussen de persweeen door even bijkomen. Daarvoor net een weeenstorm gehad.
    Ik heb je ook een PB gestuurd.

11. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Ik heb in 3 minuten 2 persweeen gehad en toen was t klaar. Dat gun ik jullie allemaal! :)
    Bij D. ging het allemaal net wat anders maar idd dan heb je wel ruimte om heel even adem te happen voor je weer door gaat met weeenstorm niet. Maar goed elke bevalling is idd anders.

Mevrouw olifant staat ook nog aardig te swingen gussie t arme beest..... 23.5 mnd zwanger al, en dan al sinds vannacht aan de wee schijnbaar......

12. Behappy

Behappy Niet meer actief

@julia
    Jaaa graag !! Die wil ik wel hebben :)

13. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Zoo goede avond dames!

@weeen ik heb vorige keer geen persweeen gehad dus ik kan er nog niet over mee praten!

@bevallen ik ga er wee helemaal blanco in, ik zie wel. Pijn doet t toch!

Hier goed inkopen gedaan bij intertoys en lekker gegeten! Nu ff rust op de bank!

14. Jindster

Jindster Actief lid

10 aug 2011
    412
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    @joyce ja moet zeggen heb wel aardig geslapen wel eruit geweest natuurlijk om te plassen maar niet leggen piekeren gelukkig! hoeisty met jou? waviee voor jou? en voel je al aan je water dat de uk snel gaat komen hahaa. super lieve kleertjes!

@suus83 ja ik tel echt de nachtjes!

@maytje tja weet je het is niet nix hij ging weg met 13 weken kwam thuis om te trouwen babykamer etc toen was ik 23 weken zwanger hij ging met 24 weken zwangerschap weer weg en nu komt tie met 38 weken zwangerschap weer thuis is echt een lange ruk! vervelend van je krampen meid kleine goed aan het indalen misschien?

@nora gelukkig tot maandag meid echt ik was al aan het aftellen toen die nog 4 weken moest haha. en ik ga idd vrijdag even me bloeddruk nog een keer laten meten was er ook wel een beetje van geschrokken! wat een lekker mannetje hebben jullie toch zag foto op fb echt zo mooi om te zien dat hummeltje en wat doettie het goed zeg wonder child! trots op hem zijn hoor

@bk maandag komt tie lekker heerlijk!! thankss spannend morgen!

@lady thanks meis maar denk dat jij veel meer steun nodig heb! ik duim nogsteeds voor je!

@snow gelukkig wel een hoop kunnen delen met hem maarja eigenlijk bijna alles via de mail of foto's of filmpjes en gister zat ik er gewoon even helemaal doorheen. weetje het is ook gewoon moeilijk voor hem ze zien daar alles zo zwart wit en er is nooit een tussenweg. soms krijgt die hele vervelende opmerkingen van je verdiend je kind niet en dat soort kut geintjes dat steekt en doet me verdriet. want hij doet zo zijn best. pff vervelend van je nacht dan voel je je helemaal zo brak en als je dan gelijk last krijgt van je bekken bah vervelend! wauww nieuwe babykaartjes haha ik verander hier niet meer moet nog wel steeds die proefdruk krijgen werd nog iets veranderd met lettertype enzo

@be hopelijk werkt het zo een beetje met die paracetamol dingen en maar beter ook dat je je over dat ziekenhuis heen zet want schiet niet op! gelukkig is me bui onweer in me hoofd weer een beetje gezakt en is idd wel een beetje opgelucht. had hem vandaag aan de telefoon en ook hij klonk opgewekt en een soort van last van zijn schouder!

route naar me bed hier geen last van ben heel netjes in de slaapkamer maar ben wel meer dingen van op de tafel te smijten zoals folders.

@nath fijn dat je gestript word hopen dat het dan snel doorzet!

@juul we maken nog die paar dagen het beste er maar van nog even geduld en dan ga ik zo genieten van me gezinnetje!!

babyolifantje hahahaha zou je toch niet aan moeten denken 22maanden pfff

en weeen aggh we zien het wel ga er blanco in en ga gewoon keihard me best doen en goed luisteren dan komt alles vast goedh ahaha mannetje is gelukkig bij me en dat is het belangrijkste kleine blijft gewoon zitten tot maandag haaha en dan wil ik eigenlijk nog even naar prenatal die week om nog een lekker wintermutsie te kopen voor de uk en dan mag ons wondertje komen!

pff alles komt tegelijk zeg financieel gezien grote rekening hier dingen daar bah nu ineens een rammeltje onder me auto en zijn het de stabilisatorstangen iemand enig idee wat zoiets gaat kosten een schatting iets? ik heb echt geen idee! auto moet natuurlijk wel gemaakt zijn voordat die uk zich aankondigd!!

vandaag huissie gepoetst en die kleine is zo druk vandaag zie overal bulten uitsteken hahha. alvast de grote boodschappen gedaan dan hoef ik vrijdag nog alleen wat kleine dingen te halen en dan haal ik zaterdag verse groente en fruit voor de week erop. pff geld vliegt de deur uit....

15. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik sta er ook heel open in hoop gewoon dat het normaal loopt. Zal vast heel pijnlijk worden maar daar kan je weinig aan doen. Maar we gaan t zien

pff ben kapot.. Heerlijke dag gejad maar auuww mn heupen doen zooo zeer. En mn rug net zo.
    Heb gebadserd en lig nu in bed maar kan niet echt lekker liggen..

Hoop op babies vannacht! Trustee

16. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Wat een rust hier....

17. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Nou idd rustig. Iedereen druk met babies of bevallen ;)

Ik ga ook lekker op bed. Trusten!!

18. Behappy

Behappy Niet meer actief

@julia bedankt voor je mail !

Zeker rustig hier.. Mijn buik is wat onrustiger
    Heb vanavond weer veel harde buiken en raak daar zo benauwd van.. Maarja is vast voor een goed doel :)

19. Jindster

Jindster Actief lid

10 aug 2011
    412
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    Hier een heel druk kleintje in me buik! En loop zelf een beetje te piekeren. Dus lig voorlopig nog niet te slapen.

20. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    nou slapen zit er nu ook niet in hier... weer veel last van mijn buik en zit beetje te denken aan wat ik allemaal nog moet doen...

Deel Deze Pagina