November 2012 mama's deel 4!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door NathalieD, 19 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    @maytje ik moet er ook nooit vroeg inkruipen, anders lig ik ook de halve nacht wakker. Meestal ga ik pas tegen half 12- 12 uur slapen.

@baby's echt al veel oktober baby's! De eeste zijn dalijk al een maand oud als de laatste geboren worden!

Hier ff op bed nu!

2. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    @Maytje, dat is niet fijn!!

Ik zit nog steeds in mn pyjama. Mezelf maar es onder de douche gooien. Heb ondertussen ook weer aardig wat strijk verzamelt waar ik me maar eens aan ga wagen.

3. Behappy

Behappy Niet meer actief

Ik lig ook lekker op de bank ,, tv kijken.
    En vervelen -_-

@joyce jaa straks zijn de 1e baby's al
    Zowat een maand oud !!

4. Jindster

Jindster Actief lid

10 aug 2011
    412
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    Hier een beetje rommelen vandaag. Tis ook niet echt weer om heel veel te gaan doen! Vind het koud buiten! Me hond die blafte en ik merkte aan de kleine dat tie dr van schrok! Das een gek gevoel!!!

5. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Hihihi jindster heb ik ook wel eens als me buik ineens een hard geluid maakt dan merk ik gewoon dat ze schrikt!

6. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    haha herkenbaar :p voelt echt heel apart!

7. Suus14

Suus14 Actief lid

7 feb 2012
    318
    0
    16
    NULL
    NULL
    @siep, gefeliciteerd!

@schrikken, idd hier ook als de hond ineens aanslaat haha!

@hier al drie dagen menstruatiepijn en pijn in mij onderrug. Voelt alsof ik al 3 dagen op 't randje balanceer, ga ik wel of niet bevallen. Dus vandaag op controle geweest en ik liet ook vallen dat ik er wel klaar mee ben. Maar goed, wie niet van onze termijn? Toen kreeg ik de opemerking dat ik het mezelf veeeeelste moeilijk maak... HUH? Vraag me af waar die conclusie vandaan komt, ben best boos geworden. Mag toch zegen wat ik voel en vind? Wat moet ik dan zeggen, heeeeerlijk plak er nog maar 10 weken aan haha..

Nouja, net alsof ik ontzettend klaag terwijl ik gewn zei wat ik voel. Achja, ik weet beter he :)

8. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland
    Dag dames hier nog rustig.

Siep zo een hele snelle bevalling super gefeliciteerd .

9. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Pff das ook lekker, die zal toch ook wel snappen dat je rond de 38e week er gewoon helemaal klaar mee bent? Dus je mag dat dan niet eerlijk toegeven? Daar heb k altijd zon hekel aan, altijd mooi weer moeten spelen. Groot gelijk dat je t zat bent hoor.. jammer dat je vk daar niet op in ging verder.

Heb je toevallig daamen als VK?

10. Behappy

Behappy Niet meer actief

@suus naja wat een rare opmerking ...-_-
    Je mag het toch wel zat zijn ?
    Dat ben ik ook .. En dat mag hoor !!!

11. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    mee eens! beetje raar idd...

12. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Beetje rare opmerking idd. Logisch dat je t zat bent
    . Zijn we allemaal

13. Suus14

Suus14 Actief lid

7 feb 2012
    318
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Nora, idd.. Heb/had jij haar ook?

14. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tss beetje jammer die opmerking idd.. tss

het zat zijn hoeft toch niet persee negatief te zijn. ben het ook zat, wil mn dochter zien. Is toch leuk

15. Behappy

Behappy Niet meer actief

Hier nog steeds lui aan t doen op de bank & vervelen.
    Harde buiken zijn vandaag gelukkig minder als gister =)

16. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    idd! wil ook dolgraag van mijn pijntjes en kwaaltjes af en eindelijk eens ons kleine wondertje zien :D en ben zoooo benieuwd of het een meissie of jongen is :D

17. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Hehe ja Suus die heb ik idd ook. Had je haar zelf? Zij is nogal van het directe he, ze is echt een kei en kei lief mens. Maar ontzettend direct. Ik had Lenneke toen we het over eventueel eerder inleiden hadden. Kom jij zelf ook bij die tegen over school of alleen op de eb.benlaan?

18. Suus14

Suus14 Actief lid

7 feb 2012
    318
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nora, heb ze allemaal al eens gehad! Ben eigenlijk het meest op mijn gemak bij I.nge.. Ik kom alleen maar bij de eb.benlaan, woon daar ook vlakbij. Ik geloof idd dat M.arjan een fijne dame is maar idd direct. Had even niet het idee dat ik serieus genomen werd met de pijntjes. Ik heb niet gevraagd om toucheren of n inleiding of iets maar gewoon gezegd dat ik er wel klaar mee ben.

19. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Oh maar ze neemt je echt wel serieus, ze is gewoon echt zo een die gewoon lekker zegt wat ze op dat moment denkt, maar ze bedoeld wel echt t allerbeste. Ze is hier thuis geweest en toen ze weg ging gaf ze een handkus bijv. Tis echt een lieverd :) Ik was juist meer op mijn gemak bij haar hihi i.nge had ik dat nare gesprek mee gehad toen over de bypass. Grappig he dat verschil.
    Maar ik snap ook echt wel dat t bij jou niet lekker binnen komt. Je bent het zat, en het enige wat je dan wil is dat ze zegt ja dat snap ik ofzo.. Grappig dat we dezelfde vk hebben (ze komt nog eens langs als beebje thuis is) en daar nu pas achter komen haha.

20. Suus14

Suus14 Actief lid

7 feb 2012
    318
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja grappig! Ben benieuwd wie er dienst heeft tijdens mijn bevalling! En die andere, L.izet ofzo? B.ackx? Heb ik nog nooit gehad...

Deel Deze Pagina