ik zag dat er meer al waren bevallen in oktober. Ik las vaak mee reageerde niet heel erg vaak, maar was eigenlijk 2 november uitgerekend en ben bevallen van onze mooie zoon op 13 oktober. Ben 12 oktober ingeleid vanwege een toren hoge bloeddruk na een week ziekenhuis opname en 3 week bedrust in huis + om de dag na het ziekenhuis heb ze ingegrepen. Zijn naam is Djeevan 48 cm en woog 2755 gram het gaat erg goed met hem en het is een wolk van een baby ook al zeg ik het zelf Voor de rest succes.... en die al bevallen zijn gefeliciteerd..
gefeliciteerd met je zoon pricil! En ja bij ons topic was oktober zon beetje het nieuwe november haha
Ehm Je hebt L.inda en L.enneke nog Die eerste is met donker lang haar, echt een kwebbel maar erg lief. En die andere ook erg aardig, en vooral heel begripvol. Als je begrepen wil worden kan je het best bij haar terecht ik voelde me echt heel serieus genomen en gewoon eens lekker gehoord. Proficiat met je zoontje Pricil.
Gefeliciteerd met je kereltje Pricil. Totaal geen fut. Vanavond naar een voorlichting over bv. Ben benieuwd.
Jeah dat wist ik al. Want je hebt de zus van een heel lief vriendinnetje van mij op FB dus ging es kijken waar je vandaan kwam. Hehe..
Met dit weer Be?? Voel je wel lekker? Haha.. Bij iemand hier heeft t de weeen opgewekt toch, ik meen dat ze t had over 3.5 km.. flinke tocht wel maar als t helpt?
Hello dames! Vandaag ggk bij de gyn. 39 week nu. Uk ligt er klaar voor, ik ook haha. Bevallen dames gefeliciteeerd!!!
@nora hier schijn t zonnetje hoor Hahaha Neee geen 3 km .. Dat houd ik niet vol .. Misschien een halve haha
Idd super spannend!! Ik houd fb al de hele dag in de gaten!!! Heyitsme fijn dat alles goed is!! Nu maar weer afwachten he! Moeders die borstvoeding gaan geven, wat is er toch zo vreselijk erg aan een beetje kunstvoeding bij geven als het nog niet helemaal jofel loopt. Ik merk bij de echt diehardborstvoeders dat kunstvoeding echt not done is. Maar je hoort zovaak dat een babytje wat kv bijgevoed krijgt in het ziekenhuis. Ik weet dat bv een bepaald beschermlaagje afgeeft voor de darmen en kv niet, maar ja als daarna de bv gewoon op gang is en ze de eerste mlek binnen krijgen is het toch prima? Ik ben gewoon benieuwd wat er zo erg is aan kunstvoeding weet iemand dat? Ik wil zelf wel bv gaan geven maar ja als het niet (meteen) lukt zal ze toch iets binnen moeten krijgen lijkt mij..
@maytje ik weet niet wat er dan zoo slecht aan zou zijn. Ik vind t veel belangrijker dat mijn kindje tevreden is en als dat met kv beter lukt, so be it! Ik heb dus eigenlijk nog geen atwoord op je vraag.