November 2012 mama's deel 4!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door NathalieD, 19 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Hier wil ik lady en bk ook nog feliciteren met hun prachtige kids.
    En ik lees dat Siep ook is bevallen? Dat heb ik gemist. Ben zo druk bezig met alles dat het lezen van zp er een beetje bij inschiet. Sorry dames maar ik wou dat ik er meer tijd voor had.
    Siep ook jij nog van harte gefeliciteerd met jullie wondertje. Weten we al hoe hij heet? Een hij was het toch??? :)
    Ik zal zo eens even terug lezen... was al een stukje begonnen.

Nora je verhaal over je bevalling... dat is echt snel gegaan en zoiets verwacht je zeker niet met 34 weken. Gelukkig is je ventje echt een vechter.

Mandy, jij bent vandaag uitgerekend... lijkt me ook wel heel spannend worden nu. Binnen 2 weken heb jij je kindje in je armen. Dat is 1 ding wat zeker is. Hopelijk voor jou wat eerder want wachten na die 40 weken lijkt me vreselijk.

Hoe gaat het met de andere dames die nog aan het wachten zijn op hun kleine spruit?
    En met de kersverse mama's die al heerlijk aan het genieten zijn?

Hier : nr 2 zit al aan de 7 voedingen, maar ze zijn beide nog te zwak om alle flesjes leeg te drinken en te proberen. Elke dag zit er vooruitgang in, en daar zijn we super trots op. Hopelijk gaat nr 1 vandaag of het weekend ook naar 7 voedingen. Nr 2 heeft de allereerste nacht van 7 voedingen gewoon al doorgeslapen :$ Om 12 uur 's nachts de laatste fles gehad en ze melde zich pas weer om 6 uur 's ochtends... ben benieuwd hoe afgelopen nacht gegaan is. Helaas moeten we daar nog even op wachten voordat we meer weten. Zijn pas tegen half 6 in het ziekenhuis. Jammer dat we nu niet in Eindhoven wonen... hihi... Dat was een stuk makkelijker geweest nu.

Nora, het is wat he om steeds je kindje op te moeten zoeken in het ziekenhuis. Krijg jij ook opmerkingen van mensen dat je blij moet zijn dat ze in het ziekenhuis liggen omdat je nu nog kunt genieten van de rust??? En 's nachts door kunt slapen?? Dan denk ik... sjonge jonge.. ben echt niet blij dat ze hier liggen maar ik wil ze thuis hebben. Het op en neer rijden begint steeds vermoeiender te worden, en je moet overal rekening mee houden... Ben echt blij als alle kindjes uit het ziekenhuis zijn.

Lady, hoe gaat het met jou en jullie kleine meid? Ben zo benieuwd hoe het vervolgtraject eruit komt te zien voor jullie. En wanneer jullie je kleine meid mee naar huis mogen nemen.... dat duurt nog wel ff maar hoop dat het heel snel voorbij gaat die tijd in het ziekenhuis.

Jindster, had jij ook nog geen bericht gehad van kv tas? Ik ook niet. Heb vorige week gemaild en gister had ik bericht dat ik het op kon halen.... gelukkig dat we zelf nog opletten he ;)

2. Behappy

Behappy Niet meer actief

@ikke wat leuk dat je hier ook ff wat schrijft !
    Wat fijn dat t zo goed gaat met je meisjes ! =)

@hier
    Pff last van me rug , last van me onderbuik en bovenbenen . :(
    En heb stukjes weetnietwat in mn urine .. Geen vlokjes ofzo

Verder doe ik maar rustig aan ..

3. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    Spring hier maar weer ff in... hebben echt bagger nachten gehad met J.ari. Had ff geen puf om te reageren. Kleine man lijkt ontstoken tandvlees te hebben.
    Gelukkig nu weer wat beter met hem.

Lady en BK gefeli meiden!

4. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    Dit had ik ff gemist, Siep van harte! Ben benieuwd hoe ze heet

5. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Be, jij hebt het ook niet makkelijk he. Hopelijk heb je snel jullie kleine meid in je armen... En stukjes in de urine?? ik kan het niet plaatsen.. haha.. misschien ini mini stukjes slijmprop? :) Heb geen idee hoe dat eruit ziet....

Patje, och erm zeg... jullie kleine manneke... hopelijk heeft ie er snel geen last meer van.

Ben ook wel heel benieuwd hoe de dochter heet van siep. Had in mijn hoofd zitten dat ze een zoontje kregen maar volgens mij dacht ze dat zelf eerst toch? Maar bleek het toch een meid te zijn? Of haal ik nu weer dingen door elkaar? Och ja... zal wel goed komen met mij.. hihi

6. Behappy

Behappy Niet meer actief

@ikke haha ja weet niet slijm of afscheiding.

Pff me rug is echt irritant net boven mn bille(tjes) ..
    Heb net gedouchte maar neemt nog niet af ofzo

7. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ikke gezellig dat je ff langs komt droppen, en wat doen je meiden het goed!! Nog ff en ze drinken al hun flesjes! goed hoor!!

Ahh Pat arme J.ari!!

Be hmm stukjes herken ik niet.
    Die rugpijn wel.. aauuww..

8. siep81

siep81 Bekend lid

9 jun 2010
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb weer even bijgelezen, maar net als alle andere mama's heb ik het ook te druk om regelmatig te komen kijken. Dat komt, hoop ik, na de kraamdagen wel weer.

alle nieuwe mama's van harte gefeliciteerd met jullie beebs! Weet iemand meer iver de baby van lady? Weten ze al of het mee of tegen valt. Ik wil natuurlijk niet dat hier dingen worden geplaatst die zij prive wil houden, maar ik heb geen facebook en ben wel heel benieuwd.

@bevallingsverhaal, ik had het al een beetje opgeschreven (staat hier boven in de post van patje). Binnenkort zal ik proberen het wat uitgebreider op te schrijven, maar ik was door de weeenstorm behoorlijk van de wereld, dus ik weet ook niet alles meer.

@bv /kv, ik word altijd een beetje moe van die mensen die alles zo zeker weten. Ik wil ons meisje graag bv geven, maar de eerste dag was ze al meer dan 7% afegevallen, dus krijgt ze nu na elke bv een beetje bijvoeding. Het is vast ideaal om alleen bv te geven, maar dat is nu eenmaal wel iets wat zowel moeder als kind moeten leren.

@naam, ons meisje heet L.inde, maar zet dat maar niet in de lijst.

iemand vroeg nog of persweeen echt voelen alsof je moet poepen. Het gevoel dat ik moest poepen had ik de hele tijd al, (en er kwam ook wat mee helaas :)) Ik voelde ineens het hoofdje zakken en heb toen in paniek geroepen "ze komt nu!". De verpleegkundige geloofde me direct, de arts die erbij was niet. Ik had nm 2 weeen eerder nog maar 7 cm ontsluiting. Het was toch echt zo, ik was in 2 weeen en minder dan 5 min. van 7 naar 10 cm gegaan.

9. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland
    Ik heb inmiddels paar uurtjes geslapen.
    Me moeder heeft me dochtertje opgehaald.

Be hopen dat de voorweeen echte worden

Verder nog rustig hier

10. Jel

Jel Niet meer actief

Zie je post ineens voorbij komen.
    Van harte gefeliciteerd met je dochter.
    Veel geluk. :)

11. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland
    En jel hoe bevalt het je kleine meid .....

12. Behappy

Behappy Niet meer actief

Is dat zeurderige lage rugpijn wat uit straat naar mn buik
    Voorweeen ? :) dat wist ik niet vroeg me al altijd af wat voorweeen waren.
    Hopelijk zet het dan door ..
    Ga vanavond nog maar een keer douchen ..

13. Jel

Jel Niet meer actief

Heeeeel goed. :)

We zijn zo gelukkig met haar! En tis zo'n schatje! :)

14. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    @siep, leuke naam! Ze zetten niets in de lijst qua naam.

J.ari gaat gelukkig weer beter, hij heeft vandaag eindelijk wat gegeten vanavond. Nu nog goed doorslapen weer en dan mag van mij beeb komen :)

15. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    siep moooe naam voor je dochter!!!

be dat heb ik dus al een paar nachten.. heel pijnlijk. nu maar hopen dat ze iets doen!

jel lekker aan t genieten!

tis rustig hier! zijn er een aantal aan t puffen? :)

16. Behappy

Behappy Niet meer actief

@maytje duim voor je dat het doorzet..
    En voor mezelf ook natuurlijk haha
    Maarja..

17. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja zou lekker zijn he een zon duobevalling op de vrijdagavond ;)

18. Behappy

Behappy Niet meer actief

Ja hahah :p
    Zal wel weer niet , tenminste hier niet.. Heb net weer ff heet gedoucht en t lijkt nu minder dus :( Helaas pindakaas

19. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier ook niet hoor. enige is wel dat ik het gevoel heb dat ze nog lager ligt dan ze al lag voor zover dat kan.. maar goed zal nog wel weinig gebeuren.

20. snowbird

snowbird Actief lid

4 feb 2012
    234
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook nog niet aan het puffen hoor..
    Wel pijn in onderrug en in mijn liezen/schaambot

Siep ik ben je helemaal vergeten te feliciteren.. dus bij deze: van harte gefeliciteerd!! Heftig zeg zo snel als het bij jou is gegaan!

Deel Deze Pagina