Leuke naam siep! Hier ook nog geen tekenen van een aankomende bevalling. Vanmorgen welnbuik ebln rugpijn en nu nog n beetje id rug maar goed geen echt werk... Patje fijn dat t wat beter met j gaat. Nou dames gaat blijven de baby's!!
Hai dames! @doorzetten, daar zit iedereen op te hopen! Incl ik... Al had ik van de week zo'n off day en zei tegen ML, weet je wat? Lat maar lekker zitten die baby, t hoeft niets eens meer! Hahahaha wat een uitspraak zeg... Maar goed, leuk om terug te kijken. @Siep, gefeliciteerd met L.inde! Wat een lieve naam! @hier vandaag geshopt met mams en zo'n lieve koeka spulletjes gekregen! Super happy verder wat minder pijntjes gehad vandaag. En er ook wel van overtuigd dat wanneer je afleiding hebt je veel minder pijn hebt dan dat je jezelf verveeld! Logisch ook wel natuurlijk! @mama's, don't feel sorry voor de mindere aanwezigheid. Jullie hebben zoveel meer om aandacht aan te geven!
Druk meegelezen vandaag maar niet gereageerd. Ik was erg druk op mijn manier haha. Heb schoongemaakt, wasjes gedraaid, gestreken. Oh ja, boodschappen gedaan. Ik wil nog heel graag de ramen lappen en ik moet nog stofzuigen en dweilen. Jeej Flashdance op tv ik ga weer verder kijken. Duim voor jullie dat de weeën gauw komen!
@suus14 haha aahww ik snap je frustratie ! @julia zoo lekker bezig geweest dus ! Hier is de rugpijn en onderbuikpijn weer terug gekomen ..
Haha, mijn handen jeuken idd om de stofzuiger te pakken. Morgen weer een dag! Kraambed opgemaakt, dus mijn vliezen mogen breken op bed Maar wil best op mijn beurt wachten, als jullie een beetje opschieten
zeke sspannend inmiddels kan iedereen de volgende wel zijn. we werken het lijstje niet echt chronologisch af zeg maar hahah
Hello mede novembermama's. Lees trouw met jullie mee.. En wil even melden dat ik net geen novmama ben ghehe. Op 30 okt om 23.42u is onze zoon geboren hij weegt 3975gr en is 51cm lang. Hij was er binnen 8 uur maar men owh men het was heftig. Succes alle mamas to be!!!!!! Ik breek hier weer uit en ga genieten van ons gezinnetje
@siep super leuke naam!! @juna gefeliciteerd! Geniet maar lekker! @voorweeen nog geen gehad, alleen harde buiken maar nog geen krampje gevoeld.... @siep geloof ik, met de baby van lady gaat het redelijk goed. Ze is stabiel, maar de bevalling was behoorlijk zwaar geloof ik. Hier vanavond lekker met vrienden gegeten en nu op bed! Baby is lekker actief dus ga er ff van genieten!
Whoah da zou wa zijn he Be, laat t maar lekker door zetten. Proficiat aan de newborn mommy.. ff naam niet onthouden. Hier een onwijs drukke dag gehad dus wel gelezen natuurlijk (al ben ik nog steeds actiever op fb). @Ikke ja t schijnt dat mensen denken dat t makkelijk is zo op en neer pendelen, al heb ik veel minder te klagen dan jij want ik zit echt heel dicht bij het ziekenhuis. Ik heb er nog een rondlopen en t breekt echt op zo... Hopelijk mogen onze kanjers snel naar huis. Jammer dat t drinken nog niet heel goed wil daar, bij ons in t zhuis ligt ook een tweeling waarbij t bij de een niet zo goed gaat geloof ik. Ik vind het niet netjes om te staren/mee te luisteren maar vang wel eens wat op natuurlijk. Toen L.iam net geboren was heb ik hem zeker 10 minuten vast mogen houden omdat hij t zo goed deed, daarna wilden ze hem de couv in doen en heb hem snel nog even in papa's armen geduwd en die heeft ook zo nog 5 minuutjes met hem gestaan. Dit keer hebben we dus echt wel de tijd gekregen om even kennis te maken voordat hij weg gereden werd, erg prettig!
@ Nora: wat fijn dat je hem 10 minuten hebt mogen vasthouden. Is toch iets wat je dan altijd bij blijft lijkt mij. Het lijkt mij zo erg als je bevalt en het kindje meteen weg moet. @ Behappy: hopelijk zet het nu door! Hier nog steeds rustig, af en toe wat voorweeen maar verder niets. Zo maar eens gaan slapen, wie weet gaat het vanacht gebeuren.
June van harte gefeliciteerd met jullie zoon.. Hier ook lkr naar bed....Hopelijk zet t voor een aantal door!!
June gefeliciteerd !! Geniet er lekker van. Hier nog maar een keer warm gedoucht .. Ti's nu weer afgenomen .. Kijken wat de nacht brengt .. We wachten het af he ! .. Hopelijk gaat t idd voor een aantal doorzetten
Nog nachtbrakers hier? Ik ben wakker om verschillende redenen. Heb honger, heb het koud, last van mijn darmen en steken in mn buik. Niets serieus
Ja het is echt een schatje. Erg veel van het geluid maken, ik denk dat hij de bevalling ook moet verwerken ofzo. Maar hij doet het erg goed! Hoe is het met jou?