Hahaha Joyce Nog geslapen? Ik dus niet. Kan mezelf wel schieten, voel me ellendig. Vanochtend krijg ik visite en daarna niets meer op de planning staan.
Hier ben ik ook weer. Poging om ml wakker te krijgen zodat ie de fles zo ff haalt haha. Ik zag treouwens dat ik siep mocht feliciteren? Ik kan je post ff niet terug vinden en ben erg benieuwd naar de naam! En juna ook gefeliciteerd, ook jouw post vond ik ff niet zo gauw. Vandaag zal de vk wel komen. Ben benieuwd of het die ene is die aan het begin beweerde dat deze zwangerschap een miskraam was. En heb zin in beschuitje! Oh ja, en dat mn dochter nog niet wakker is gewordn vind ik eigenlijk wel wonderlijk!
Hola! Siep wauwww ook van harte gefeliciteerd! Wat een flitsbevalling zeg! En wat een lief klein humpie! Geniet ervan. Je vroeg ook naar mijn meisje. L.oïs doet het goed! Artsen zijn tevreden. Ze is al lekker eigenwijs, want ze moeten al steeds dingen afbouwen, terwijl hun liever voorzichtig zijn, maar niet nodig, is overbodig! Hoest met de rest? Las dat het rommelt, zat, moe, steken! Meiden ik leef met jullie mee! Hopelijk als mijn infuus eraf is en me hechtingen beter gaan, lukt het me iets beter alles te managen. Ben nu 15min bezig met plassen!!! Hopelijk na het weekend is alles top! En kan weer beetje moral supporten. Ikke ben blij dat het goed gaat met je meiden, maar idd wat een onderneming voor jullie steeds zeg! Trek je het nog? Ga maar is kolven en een kop koffie scoren! Hugggiessssssssssss voor de wavers, en alle mum's to be! Komt goed wiefkes!
Goedemorgen Ah bk wat goed dochterlief is lief voor.mam! Maar het gaat goed met de kleine.man? En Lady jij moet.lkr rustig aan doen! Bijkomen!!!! Wat goed dat kleine.meid t zo goed doet! Julia jij bent ook a h rommelen? Hier 40 weken bereikt. Zal mij benieuwen wanneer de kleine haar entree gaat maken!!! Iig worden de telefoontjes en appjes er nie minder om
Whahaha BK welcome back in bussiness.. Lol.. Moest erg lachen om je post. Wat zou je tegen die vk zeggen dan. Lijkt me best moeilijk. heej lady! Je bent hier ook alweer.. Doe rustig aan met die hechtingen van je. Ik had ze bij deem doar beneden en nja. Auw. Alles komt ook goed. Kaarsje aan voor jullie dit weekend. Zet m op allemaal.
Morning ! @lady Rustig aan he =) en denk aan jullie ! @suus jaja wie weet gebeurt het 2day !! Ik duim voor je. @hier weer lekker geslapen, de rug en buik klachten zijn weer weg . Dus was helaas weer niks
Argh Be, frustie frustie! Tis idd om je lichaam klaar te maken en voor te bereiden op.. dus tis niet dat je voor niets met al die klachtjes ligt. Probeer je daaraan vast te houden. Al zou je t liefst nu met je kindje in je armen liggen natuurlijk.
Be, ontsluiting kun je ook ongemerkt creeerendus wie weet! Elke cm telt! @hier; t.yler doet het goed maar zoals ik ook op fb had gezet is hij wel misselijk en spuugt hij als het teveel is. Soms is het net een cavia, zo kan hij kirren haha. De bevalling was ook heftig voor hem dus het is begrijplijk! Ik zal mn verhaal nog wel een keer vertellen als ik op een normale laptop zit! @suus: succes! Hopelijk komt je kleintje snel! Misschien net als andere uus ook wel op de uitgerekende dtum! @nora: ik denk dat ik het kort en bondig ga houden! @Nora en lady: hebben jullie ook zon last van naweeen?
Zzooo nu echt goeiemoergen! @juliaa ik heb nog twee uurjes mijn ogen dicht kunnen doen gekukkig! Maar dat word vanmiddag weer mijn bedje opzoeken hoor! @bk heerlij he die nachtvoedingen, ow ik weet t nog zo goed goed. Slaap dronken je kindje uit bed halen en bijna elke keer in slaap vallen..... En dan jezelf agvragen heeft ze wel of niet gedronken en een uurje later is ze er weer @lady doe je een beetje rustig wijffie!! Ik hoop dat de pijn bij jou ook snel minder word! Wat een knappe meid heb je toch! Nu al dingen aan t afbouwen! Ik ben met mijn gedachten t hele weeekend bij je kleine meisje!!! Weet je al iets meer over de operatie? @be voorweeen zijn voor jou hopeleijk snel voorbij! En miss doen ze wel heel veel voor je, dalijk als je begint heb je gewoon al 6 cm @suus waveeee voor jou uitgerekende datum!! Zou jije eerste zijn die overtijd gaat?? Of volg je andere suus op en beval je vandaag nog?
Kan ik me ook wel voorstellen BK, maar het lijkt me een hele nare situatie zo... Dat was t natuurlijk al, maar nu je daadwerkelijk je knul zo in handen hebt.. naja misschien valt t ook wel mee en heb je een andere VK. Joyce groot gelijk hoor ff lekker liggen nog nu t nog kan! @Naweeen jep heel heftig zelfs Snelle pijnlijke bevalling en dan ook nog een paar dagen met naweeen lopen tjonge.. Hier hielden ze toch echt wel 4/5 dagen aan.
Oh als ik jullie hoor praten over moe en nachtvoeding is me dat nog zo onbekend.... maar kan me voorstellen datjes in slaap valt. Omdat je zo moe bent. Is het.met een tweede kindje makkelijker oppakken??? Lijkt me zo onwennig... Maar wel super.... Nou mandy als ze nie bevallen is is dan een dag over tijd.. Maar tot nu toe deed ons topic t goed.. of te vroeg of Pcies op tijd...
4/5 dagen naweeën?? Zo lang? Dacht duurt.n dagje. Jeetje heftig Nora!!!. Krijg je daar fan pijn stiling voor??
Owja mandy is een dag overtijd! Ben benieuwd, moet ze zich wel ff melden vandaag natuurlijk! @jindster bijna je mannetje thuis!!! Morgen of maandag? Spannend!
@nora haha ja elke cm telt =) We blijven positief ! Kom maar op met die cm hahaha Wat zijn jullie plannen voor vandaag ? Dochter van me broer is 6 geworden dus daar gaan we ff langs ..
Bij de 1e had ik maar een avond naweeen, en dit keer iets ongelukkiger. Ik merk wel dat ik het nu allemaal veel makkelijker oppak. Ik denk als dit mijn eerste kindje had geweest dat ik toch emotioneel een hardere klapper had gemaakt. Maar omdat ik er al mee bekend ben (aldanniet zo lang maar dan nog) ben ik er best rustig onder allemaal. Ook denk ik het kan allemaal erger, ik zie bijv de tweeling die het niet zo goed doet.. dan denk ik we hebben t getroffen. Ach t komt allemaal wel, je doet vanzelf die ervaring op en je groeit er in. Kraamzorg zal je een heel groot end al op weg helpen. Alles komt goed! Nou ladies, tijd voor een beebje.. wie o wie? Moeten we weer dansen? Springen? Ik ben van de partij hoor zodat we lekker met zn allen over beebjes kunnen kleppen BE proficiat met je nichtje trouwens! Hier ehm, ziekenhuis paps gaat m voor t eerst in bad doen en w.s ff naar de stad, effe wat extra dekens en een extra kruikje halen.
Ik vind het makkelijker met een tweede maar goed, de eerste vond ik ook nie echt onwennig, ik werk met babies dus ben wel wat gewend. Aleen nacht voedingen enzo! Hier toch duizelig en veel last van naweeen. Hoop niet dat ze een week aanhouden! Heb meer gelezen maar reageer straks verder!
Ik ben heel benieuwd hoe ik een tweede erbij vind! Lijkt me wel ff schakelen hoor! Ff een vraag! Wat voor dekens hebben jullie in de wandelwagen liggen? Ik heb nu gewoon dekentje met lakentje, maar wil eigenljjk een dikker deken eein voor de winter, wat hebben jullie?