November 2012 mama's deel 4!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door NathalieD, 19 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    ii heb een dekentje wat bij de kinderwagen hoort en een fleecedekentje. en dan kan er natuurlijk nog een lakentje bij

2. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Lijkt me wel schakelen idd n tweede.. maar wel goed te horen dat je er da best makkelijk inrolt..

Heb ook maar een dekentje met een laken i d kinderwagen... maar evt heb ik nog wel n fleece deken...

Be gefeliciteerd met je nichtje.. hier geen bijzondere plannen een vriendin komt langs... en denk ff langs mnd ouders...

3. MandyM

MandyM Actief lid

11 mrt 2012
    171
    0
    16
    Vrouw
    --
    Nou Joyce bij deze meld ik me hoor!:) Nog helemaal niksnoppesnada hiero! Madame zit nog lekker warm!

Suus; hopen dat je vandaag bevalt! Idd net als andere suus op de uitgerekende datum!

Ik heb ook zo'n dekentje wat bij de kinderwagen hoort! En me moeder is een deken breien voor de winter:)

Lijkt me wel lastig met een 2e, om de aandacht goed te verdelen enz!

Hier vandaag hopen dat het gaat rommelen, maar heb er een hard hoofd in hahaha

4. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    He jammer mandy!

@dekentje ik dacht dus ook aan een dikker dekentje en dan bv vn koeka ofzo, maar die krengen zijn zo rete duur! En je grbtuikt t allemaal maar zo kort!
    Ik wou dat ik zelf handig was....

Wat een pokke weer is t!!

5. Behappy

Behappy Niet meer actief

En al iemand aan t bevallen ? :p

6. Suus14

Suus14 Actief lid

7 feb 2012
    318
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier een Koeka trappelzak die in de reiswieg kan en in de maxi cosi!

7. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Ja skiet is op jullie ;) Nee hoor, kimmie says relax! Believe me wacht liever tot de tijd GOED rijp is!

Naweeen, uhm nou nee niet echt gehad. Wel die samentrekkingen tijden kolven en vannacht idd wel wat menstruatiegolfjes gehad, maar niet extreem pijnlijk.

Grrrrr al die mensen gaan mij op fb berichten en vragen stellen! Grrrr had zo gezegd tegen familie, kennissen en vrienden.... Niks op fb! Veel Mensen weten geen eens van der afwijking! Aahja wel lief!

Operatie hier mogelijk vandaga nog :-O heel snel!!! Maar het moet gebeuren en ik ben er eigenlijk blij mee. Ml is wel helemaal van oooh nee, maar ik weet het gaat haar helpen. Des te sneller kan is der kussen, knuffen en huggen :)

8. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1748 Maytje, 3 nov 2012
    Laatst bewerkt: 3 nov 2012
    jaa dat koeka is mooi maar mij veel te duur!
    maar zou wel willen dat ik handig was om iets te maken idd hihi

maar anders doe ik haar eerst nog lekker in een wikkeldoek en dan dekentjes over, komt vast goed

Heel erg spannend lady ik hoop dat het vandaag nog gebeurt, ik zal iig een kaarsje branden op een goede afloop!
    En ik snap dat je helemaal zin hebt om lekker te knuffelen met haar! Sterkte daar!!

9. ilona85

ilona85 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.466
    0
    36
    het leukste werk wat er is!
    Hier ook een berichtje van mij. Ben op 30 okt 2012 ingeleid en na een helse bevalling is om 18:45 onze 2de zoon geboren M.ason. Na een nacht neonatologie mocht hij naar huis. Nu thuis alles proberen te verwerken gelukkig doet hij het goed en knapt langzaam op. Ga even niet mijn verhaal hier neerzetten jullie moeten nog ;)

voor alle nieuwe wereldwondertjes gefeliciteerd!!

10. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Zeker spannend Lady! En fijn dat het zo snel dan is... En t feit dat jullie meisje zon vechtertje is

Tja reacties op FB krijg je denk ik toch... miss wel vervelend als er vragen bij zijn dat jeniet wil dat eht anderen aansteekt om ook vragen te stellen..

11. Suus14

Suus14 Actief lid

7 feb 2012
    318
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Ilona! Ook al zo'n stoere naam!

Ja, Koeka is idd prijzig maar ik was op slag verliefd...

Damn wat zijn er veel novembermama's in oktober al mama geworden! Pfff.. Wachten is verschrikkelijk!

12. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh ik.zou t ook graag krojgen hoor haha is erg mooi!

ilona van harte gegeliciteerd. hele stoere naam! maar poeh was een heftige dus!

ben de hele dag al hangerig en eigenlijk heb ik aan de andere kant ook juist zin om wat te doen. wordt soms zo moe van mezelf haha

13. Behappy

Behappy Niet meer actief

Gefeliciteerd Ilona , hopelijk kan je nu lekker gaan genieten.

Zoo heb net echt super veel kleren van 62 tot 68 gekregen !:| pff echt veel en super leuk . de meeste dingen nog nieuw ook =) altid leuk om te krijgen en dan ziet de kleine er altijd leuk uit hihi ;) ondanks spuit luiers of kotsen haha

@lady ja dat begrijp ik dat je dat niet leuk
    Vind :(
    Hoe gaat t nu met je ?

14. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh wat super zeg be!! hartstikke leuk!!

hier netveen buuf aan de deur met een kadootje voor de laatste loodjes. een lief knuffeltje. vind zo leuk ik spreek ze amper maar das wel heel atent!!

15. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Dat is zeker attent Maytje!

En Be wat gaaf dat je zoveel kleertjes hebt gkregen!!!

16. Behappy

Behappy Niet meer actief

@maytje dat is wel heel leuk idd !!

Wat is t rustig hier ..

Net lekker gegeten bij mn broer , nichtje is goed verwent en z'n oudste dochter (12) die heeft vanmorgen kaarten gescoord voor die Jongens groep ..one nogwat .. Dus die ook helemaal happy :)

17. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    one direction? leuk zeg!!!

pff hier heel ongedurig gevoel. blegh. vriendlief gaat zo de deur uit dan ga ik ff proberen tot rust te komen in bad denk ik..

18. Behappy

Behappy Niet meer actief

@maytje jaa die haha !

Hopelijk helpt een Bad !

Hier niet zoals gister last van mn rug en buik.. Dus heel
    Rustig hier ..

19. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Woah een bad!! Daar heb ik zin in!! Helaas geen bad hier :( zo lekker douchen dan maar....

20. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Hier net ook heerlijk in bad geweest!!

@lady snap dat t niet leuk is! Miss een algemeen verhaaltje oo fzcebook zetten zonder echt details ofzo, anders blijf je vragen houden denk ik. Maar moeilijk hoor, weet niet wat ik zelf zou doen!
    @ilona gefeliciteerd! Waarom was je ingekeid?

Tot nu toe zijn alle inleidingen hel geweest volgens mij, behalve van bk geloof ik.

Wie neemt drie november nog?

Deel Deze Pagina