November 2012 mama's deel 4!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door NathalieD, 19 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onzewens

onzewens Bekend lid

9 jan 2012
    561
    0
    0
    NULL
    NULL
    goh, ik heb er maar 4, heb ook maar 4 poten onder het bed.....

@ harde buiken en sex.....de hoop is dat je door de harde buiken het samentrekken van de baarmoeder op gang brengt en dat het dan doorzet geloof ik

2. Behappy

Behappy Niet meer actief

Jaa wij hebben z'n bed dat als ik ML zat ben klik ik hem los en rij ik so mijn deel naar de andere kant van de kamer hahaha ;)

3. onzewens

onzewens Bekend lid

9 jan 2012
    561
    0
    0
    NULL
    NULL
    ideaal, waar kun je die dingen kopen:D

4. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Haha das handig, zou voor Juliaaa's knoflook probleem ideaal zijn natuurlijk ;p

5. Behappy

Behappy Niet meer actief

Hahaha ja idd dan is het ideaal ..

We konden ook bier kratjes doen maar ach dan moeten we feestje geven vandaag of morgen want ML zuipt niet in z'n 1tje 4 kratjes leeg

6. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Hahaha zo'n bed voor Julia! Lol!

En be idd dat zijn er nogal wat per poot

7. Jel

Jel Niet meer actief

Goedemorgen!

Hier bijna klokje rond geslapen. Niet helemaal, ook wel een paar keer wakker geweest. En mijn mannetje voor de laatste keer nog een keer blij gemaakt. ;)

@ Suus83, wat lekker zo'n ramenwasser. We hebben al contact gehad met 3 verschillende bedrijven, maar ze komen gewoon niet opdagen. ;) Erg vervelend...

@ Joyce, veel plezier bij je oma.

@ Petrea, oh wat balen dat je je uitgerekend nu ziek voelt. Wat een timing. Hopelijk ben je ook net zo snel weer beter. Beterschap.

@ Tjonge jonge wat een nachtbrakers weer. Op die tijdstippen van jullie was ik heerlijk in dromenland.

@ Suus1982, wow jij bent gewoon al 38,5 weken. :$ Het kan bij jou echt ieder moment komen nu. Hoe gaat het verder met je?

@ Juliaaa, veel plezier bij je vrienden.

@ Nora, ja maandag hebben we het spannende gesprek. Ben erg benieuwd.

@ Be, ik kon die klossen via het kraambureau bestellen. maar heb dus voor dat (achteraf) stomme hoog/laag bed gekozen met poep aan de wieltjes. ;)

Hier geen wilde plannen het weekend. Beetje aanrommelen kan ook lekker zijn.

8. Jindster

Jindster Actief lid

10 aug 2011
    412
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    @be hahaha das handing!!

@nora ja bijna thuis gelukkig!! Heeft ook echt lang genoeg geduurd hoor! Mis hem verschrikkelijk!

Over het seks gedeelte werkt dat echt voor je weeen? Want als dat zo is mag manlief aan de bak als die thuis os hahaha

9. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Hola!

Zo om 21.00u in bed en om 9.00u eruit. Maar wel wakker gelegen van 3 tot 5. Maar daar benne we weer!

Die klossen he? Serieus ik heb met er niet in verdiept. Maar waarvoor is het eigenlijk? Voor de kraamhulp?

Zo vandaag nog wat dingen regelen voor de babykamer. En volgend weekend staat in teken van een volksverhuizing. We hebben maar besloten, dat ik in het ZKH blijf en ML in het RMH zal slapen, omdat het op dit moment vrij bezet is met de kamers in het RMH is. We zijn bang dat als we samen in geboortecentrum gaan slapen, dat we erna straks geen kamer meer hebben. Niet leuk, maar ja we kunnen de hele dag al samen zijn, dus komt goed.

Nog leuke plannen jullie?

10. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Nou Jind, ik weet wel zeker dat hij zoiezo wel aan de bak mocht! HahahA!
    Hier geen polonaise meer aan dit lijf. We hebben het opgegeven en zijn eigenlijk beetje te bang, dat ze dadelijk wel vanzelf komt.

11. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    @klossen: hier 7 stuks onder het bed ivm middenpootjes. Hoefde niets te laten zien, blijkbaar stond ik in het systeem.

@nathalie: kan best van de sex al is het hier harde buik voor een minuut of 5 a 10 en dan trekt het weg. Het wekt wel weeen op geloof ik.

@wave voor suus!

@Jel: De poep aan de wieltjes erbij besteld? ;) haha

@klossen: is voor voor en tijdens en na de bevalling. al vond ik het ivm hechtingen niet fijn om erin te klimmen na de bevalling. Het is voor je kraamhulp en verloskundige ook fijn dat ze niet diep heoven te bukken

@all: Goede morgen! zusje lief komt zo ff helpen poetsen en dat vind ik zo fijn!

12. Behappy

Behappy Niet meer actief

@jel owhja die poep man die je dat bed kwam brengen grrr -_-

@jindster jaa dan kan ie zeker aan de bak haha;)

Hebben jullie eigenlijk al zn zeiltje op je bed ?

13. Jel

Jel Niet meer actief

@ Be, ja dat zeiltje heb ik er onder en ik vind het vreselijk. Maar ik neem geen risico's.

14. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Nou het is allang weer weg dus het waren gewoon wat voorweeen. Maar merk inderdaad dat er wel wat gebeurt na seks..

We hebben 4 klossen en 2 kratten bier onder ´t bed. Hier nog geen zeiltje op bed. Wil ik zo lang mogelijk uitstellen ivm dat irritante gekraak. Volgende week mss erop doen.

15. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Jel nie opkomen dagen. Das wel slecht. Vind t wek relaxed dat je Ramen elke zes weken schone zijn

BK wat lief v je zusje....

16. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Ik heb n speciaal hoeslaken maar geen zeiltje

Wow suus 1982 jij bent bijna 39 weken!!!!

17. Jel

Jel Niet meer actief

@ Suus, ja dat vind ik ook slecht. Hoe graag wil je klanten denk ik dan? ;)

18. Jel

Jel Niet meer actief

Hebben jullie trouwens nog "Van der Vorst ziet sterren" gezien?
    Hij ging op kraamvisite bij Michael en Samantha. Ze vertelde openhartig voor de camera dat haar kindje er bijna geweest was. Paste haast niet door haar bekken heen. Dat hoorden we niet in "Barbie's baby". Maar ze wilde dat eerst ook niet naar buiten brengen maar heft ze nu wel gedaan.

19. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Ja gister gezien. Wel heftig voor ze moet dat zijn geweest. En ik vond ze heel anders overkomen als in het programma. Maar volgens mij is de helft van het programma show.

20. Jel

Jel Niet meer actief

Ja vind ik ook. En ik ben meer respect voor ze gaan krijgen. Eerst vond ik het de grootste aso's die er maar zijn. Maar door hoe ze erover praten en zo leerde ik toch anders naar ze te kijken.

Deel Deze Pagina