@suus balen Ik kan nu ook geen weeen dansje voor je doen.. Want heb weer eens last van super veel afscheiding .. Haha dan loop ik weer te lekken *schaamschaam .
heel irritant is dat lekken.... inlegkruisjes gaan er ook hard doorheen... merk gelukkig niet dat inlegkruisjes het erger maken @suus, balen zeg, hopelijk hoef je niet te lang overtijd te lopen!
@beckje en be ik heb van de c1000 eigen merk inlegkruisjes en aan de onderkant zit dus plastic zodat het alsnog niet doorkan lekken van die inlegkruisjes! Lekken is idd super irritant! Hebben jullie ook vaak last van bloedneuzen? Volgens vk schijnt het ook een kwaaltje te zijn? @suus balen ik doe heel hard me best met dansen!! Merk je het hihi
ohh Jindster ik ben zo blij voor je dat je mannetje echt bijna thuis is nu!! super!!! be wat super de kast helemaal vol suus onze eerste overloopster ik ben maandag uitgerekend maar ga er vast ook over.. of die vreselijke voorweeen (althans dat schijnt t te zijn heb ik van horen zeggen) die ik nu heb moeten vannacht nog gaan veranderen in echt weeen, dan kan t nog. heb al de hele avond last van kramp. nou ja had ik vorige week ook al een keer toen was t ook niks. ga zo lekker slapen! goodnight ladies!!
@maytje jaaa super gelukkig bijna bijna bijna!!! Pff vervelend die krampen lijkt ke vermoeiend! Nighty night maytje trustuhh
Bah!! Mega het zuur!! Normaal nooit zo erg last van maar het brand gewoon in me keel en word er gewoon wakker van! Vandaag niet zoveel nachtbrakers of wel dames? Slaap lekker voor wie er nog heerlijk op 1 oor ligt!!!!
Jindster; wave voor jou!! Hier zit ze idd nog lekker warm! Helaas wel hahaha Nog heel ff is je mannetje ook weer thuis! Lady; hoop dat alles goed gaat met jou en de kleine!!! Suus; Jeej nog een overloopster hahaha! Ben benieuwd wanneer wij mogen Be; vreselijk hè, al die afscheiding. Soms vraag ik me ook echt af of het geen vruchtwater is!
mornin!! ohh ja mandy jij liep ook al over! hier weer niks. hele nacht last ook na t plassen enzo.. en nu niks meer. net als vorige keer dus. balennnn wat het er heerlijk weer trouwens!
Morning! Wavieee voor mij en nog een paar dames 38 weekkies!!! En nog 1 nachtje slapen!! @mandy&suus ik hoop dat de kleine trots snel de exit gang weet te vinden! @maytje zeker lekker weer wat gaan jullie doen vandaag? Hier een slechte nacht gehad i jad zo verschrikkelijk het zuur gong bijna over me nek! Maar aghh ons kleintje is ook nog zo druk lijkt soms echt wel op een stuiterbal!!
@suus; je bent de eerste denk ik, die overtijd gaat? Any day now! Spannend joh! @thea; ja, die word ingeleid maar ik dacht gisteren. Wat niet klopte dus haha. @jindster; wanneer word ML verwacht? Sory als ik het al had gevraagd. Ik ben nog niet vd dementie af. @be; heerlijk die meiden kleren he? @hier; tyler doet het erg goed! Vanacht kwam hij steed om de 3 uur en een kwartier! En heb zelf heerlijk geslapen! Mn bekken voel ik nog wel maar word langzaam minder! Twee kindjes is tot nu toe nog net als 1, ik rol er zo weer in maar ons meissie is ons flink aan het testen, vooral papa!! In de supermarkt heeft ze hem alle hoeken laten zien, spullen uit schappen etc... dat doet ze bij mij echt niet hahaha. Voor de laatste loodjes meiden; nog ffkes volhouden! We zitten alweer in november! Wie had gedacht dat (terug kijkend) de tijd zo snel zou gaan!
Bk wat goed dat Tyler zo goed doet! En wat lachen eigenlijk van C. Arme papa!! Jindster hier ook mega zuurbranden vannacht.. bah...k weet wat je bedoeld.. Maar heb wel n goede nacht gehad... Chips maytje dat t nie doorzet....... hier ook nie... word je wakker en denk je nope weer nie!.. Mandy ik hoop ook snel... als ik al die mooie bAby foto's zie.... word er jaloers van....
Morning ! @jindster jakkies van je maagzuur @mandy jaa echt vreselijk maarja hoort erbij denk ik dan maar -_- Rommelt er nog niks bij jou ? Ik denk zelf ook wel dat ik over tijd ga .. maarja hoogstens nog 3 weken.. Langer mag niet toch
Klopt be!! Hoewel hier ook bij 41 weken al wordt ingeleid.... ik vind 42 weken best lang.. maar jij rommelt al langer dus denk nie dat je tot 42 weken loopt!
@suus; echt hè, ik word ook echt jaloers van al dat babynieuws! Bij mij hebben ze het helemaal nog niet over inleiden gehad.. De eerstkomende afspraak met de verlos heb ik ook pas weer met 41.0 weken.. Beetje raar, je zou toch denken dat ze het nu nog beter in de gaten gaan houden.. @be; nee helaas rommelt er nog niks! Heb wel af en toe krampen tegelijk met harde buiken. Maar daar houd het ook mee op En bij jou ook alles rustig weer? @jindster; spannend hoor, nog 1 dagje @bk; tijd is idd heel snel gegaan! Alleen nu gaat ie juist tergend langzaam!
Oh Jindster zkr spannend na zo'n tijd!!! Dat wordt sex .. Jindster jij bevalt.zeer snel Mandy hier di afspraak dan word ik gestript. En ben dan 40+3. Kun je nie ff bellen of je iig gestript kan worden? Ik vind dat er wel altijd tussen zit. Krijgt wel nog n echo bij 41 weken. Maar iknzie haar liever real life!
@suus ja ik hoop als ml er is dat de kleine heel snel volgt!! En seks betreft haha ja ik hoop dat de weeen opgewekt worden haha maar zou voor hem ook fijn zijn alshij nog heel even van die dikke buik zou kunnen genieten natuurlijk @mandy zeker spannend! Ik hoop dat het doorzet meid al dat gerommel maar die kleine zit volgens mij nog best lekker haha @bk morgen komt toe thuis!! Finally!! Fijn dat kleine man het zo goed doet! En prinses betreft tja is logisch dat ze nu even dr grenzen op gaat zoeken haha. @be rommel de bommel ik weet niet wat voor dansjes ik nog meer moet doen maar heb het gevoel dat het iedere keer bij een ander uitkomt ipv bij jou?! Haha @suus ja zo vervelend normaal heb ik het echt nooit zo erg maar vannacht bahh!!
F gauw een update : vk komt zo hier heen .. Verloor net heleboel dunne groene iets.. Met witte klonten ofzo Ze zei dat we in ieder geval alles maar Moete klaarzetten want dat ze denkt dat t om vruchtwater gaat ..