Het groene was afscheiding .. Maar ze gaat wel uit van dat mn vliezen zijn gebrokeb omdat ik een soort plopje en toen die derrie met water. Dus vanmiddag ctg scan .. Beginnen voor morgen ochtend de weeen niet dan weer naar t ziekenhuis ctg en dan gaan ze kijken hoe of wat met inleiding ofzo Ik vind het wel een beetje eng eigenlijk.. Ik hoop dat die kleine het goed heeft in me buik ..
Spannend hoor be! Hopen voor je dat het nu gaat doorzetten! En is logisch dat je het eng vind, komt nu wel heel dichtbij
Spannend meid! Wave voor Jindster, Patje en mezelf!! 38 weken woohooo Het wachten begint steeds meer te worden hier. Suus en Maytje beiden overtijd. Spannend meiden. Hier is het erg rustig. De kleine is onwijs druk, en daarom denk ik dat die nog wel ff blijft zitten
spannend Be!! duim voor je!! gaan vanmiddag ff op visite denk ik! verder weinig. zit nu op de bank, weer die constante kramp.. blegh als t nou eens wat deed!! wilde snow nog ff een knuffel geven voor vandaag..
nee ii nog net niet maar ga er van uit dat wel.te gaan. Al roept vriendlief stellig dat ze op de uitgerekende datum komt
Ohnee, maytje nog niet. Iemand anders, oh ja Mandy toch? Dacht ineens, als vw groen is kan dat toch beteken dat de kleine in het vw gepoept heeft? Heeft de vk daar niets over gezegd?
Ik denk ook vruchtwater zoals je het beschrijft. En dat ze je aan de ctg willen voor de zekerheid omdat het groen is. Denk dat je vandaag gaat bevallen behappy!
Spannend BE!! Knuffel voor de slechte nachten. Hier redelijk. Wel rugpijn en ongi buikpijn steeds. Meiden ik word vreselijk jaloers en ongeduldig van al die beginnende bevallingen en babynieuws. Gun t iedereen ontzettend. Maar heb zo'n dag dat ik t ff niet leuk vind ofzo
Be hopen dat de tweeen krachtiger worden zonder inleiding Hier ook voorweeen maar ze komen maar 1x in t uur nu maar ze zijnnwel duidelijk aanwezig
@nathalie Jaa .. Gelukkig was dat groene met wit spul .. Afscheiding Miss infectie ofzo zei mn vk. Maar verder nu loopt het niet continu fzo en ik dacht dat dat moest bij vruchtwater .. Maak me ook beetje zorgen omdat die kleine zo rustig is .. Vanmiddag weer naar de vk en vanavond in t ziekenhuis een ctg ..de kleine reageerd wel vaak op z'n Ctg dus hopelijk word ze dan weer actief
Ja nou in ieder geval goed dat je ff laat checken. Misschien stilte voor de storm? 't komt vast goed!
heyitsme ik snap je! hier valt dat vandaag wel mee maar soms denk ik ook sjemig iedereen om je heen bevalt maar! van mn gym een paar te vroeg of precies op datum. niemand loopt over grrr.. maar gelukkig hier ook al een paar overlopers be als je op je hand blaast gebeurt er dan iets? hoezo dacht de vk.eigenlijk afscheiding maar ook vruchtwater dan?
Be; het kan natuurlijk zijn dat je kindje fungeert als stop.. Dan heb je bijna geen last van vruchtwater verlies..
Ja idd .. Naja wachten af .. Zou ik dan mama worden vandaag of morgen ? Of anders uiterlijk overmorgen ?!
Spannend be gaan we voor jou ook duimen nu! Spannend met die afscheiding groenige en vw hmm Hier net even lekker naar buiten geweest even hoofd in de wind gegooid en lekker met de hond gelopen! Muren kwamen ineens op me af! Ik moet zelf ook wel zeggen na al die schattige baby's en bevallingsverhalen wil ik zelf ook zo graag en me gezinnetje lekker bij elkaar!