November 2012 mama's deel 4!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door NathalieD, 19 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Behappy

Behappy Niet meer actief

@nathalie
    Ja daar maakte ik me zo zorgen om .. Tot janken aan toe helemaal in paniek bij de vk..
    Je had me moeten zien -_-
    Gelukkig heb ik een super lieve vk...

Broekje uit en heeft voorzichtig gekeken maar niet getoucheerd ..vanwege dat infectie gevaar dus.

2. Suus14

Suus14 Actief lid

7 feb 2012
    318
    0
    16
    NULL
    NULL
    Behappy, fijn dat je zo goed in de gaten gehouden wordt! En als het echt vruchtwater is moet je toch binnen 24 uur bevallen?

3. Behappy

Behappy Niet meer actief

Binnen 48 :)

4. Behappy

Behappy Niet meer actief

Dus als t vannacht niet begint dan word ik overgedragen aan de gyn. En dan hebben we morgen nog .. En dan word ik dinsdag ingeleid

5. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Spannend be:)... nog ff. Hopelijk komen die weeën!!!!!

6. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Dan duimen we dat het vanacht gaat beginnen!

7. Djingo

Djingo Niet meer actief

Heey meiden,
    Mag ik hier ook nog weer even mee komen schrijven?

8. Suus14

Suus14 Actief lid

7 feb 2012
    318
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Be, aha. Laat die weeen maar komen dan ;)

9. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland
    Be spannend meid nou die weeen mogen komen dan...

10. Petrea

Petrea Actief lid

7 jan 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kom maar op met die weeen! Niks inleiden! Ik ga voor zover mogelijk nu een dansje voor jou doen! Wel wat knullig met een snee in mn buik maar het gaat om het idee! Uiterlijk morgenmiddag ben je aan de slag, gaat goed komen! :D

11. Behappy

Behappy Niet meer actief

@petrea wat lief van je ! Doe maar rustig aan he met je buikje !

Ik vond t best wel grappig .. Was vandaag de 1e keer dat mn vk naar mn doos tuurde en voelde hihi .. Ach heb ik dat ook weer gehad

12. Jel

Jel Niet meer actief

Be, was even aan het lezen hier en lees dat je vruchtwaterverlies hebt en dinsdag word ingeleid als de baby er dan nog niet is.
    Spannend hoor, bij jou gaat het ook spoedig gebeuren, heel veel succes.

13. Behappy

Behappy Niet meer actief

@jel ja klopt :)
    Idd erg spannend .. Hoe gaat het met je meisje ?
    Lekker aan t genieten ?!

14. Jel

Jel Niet meer actief

Tis lastig typen, want ze ligt op mijn schoot te slapen. :)
    Maar gaat goed. Alleen zijn we er achter dat ze een verkort tongriempje heeft, en die moet waarschijnlijk geknipt worden. Morgen hoor ik daar meer over... niet iedereen doet dat, mijn huisarts tenminste niet, maar wel iemand hier 30 minuten rijden vandaan. Het lukt haar niet om uit mijn borst te drinken. Waarschijnlijk heeft het ook te maken met het verkorte tongriempje. Dus ik kolf alles voor mijn kleine meisje en geef het uit de fles. Tis enorm genieten, niet geweten dat je zoveel van iemand houden kan. Nog even en dan kun jij hetzelfde ervaren. :)

15. Petrea

Petrea Actief lid

7 jan 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1855 Petrea, 4 nov 2012
    Laatst bewerkt: 4 nov 2012
    Ja, gek als ze zo naar je doos staren en eraan komen he... Je raakt er snel aan gewend! :p

Juliaaa.... lekker huilen, geeft toch niks! Die rot hormonsters zijn venijnig!!

Jindster, MORGEN!!!! JOEPIE!!! Man, ik kan me niet voorstellen dat ik mijn mannetje zolang niet zou zien. Helemaal niet tijdens mijn zwangerschap... dus ik ben zó blij voor je dat hij er morgen is! En dan mag het kleine guppie ook wel snel komen toch? ;)

Ilona, gefeliciteerd met je kleintje!!
    Ik heb de lijst niet gezien dus als ik iemand vergeet spijt me dat... :(

EDIT, hoe uit zich een verkort tongriempje dan Jel? Wat zielig...
    Hier alles helemaal goed met B.erber, wat een lieve, kleine kanjer zeg...
    Mijn wond doet nog best pijn.. das wel jammer.. vandaag weer zitten janken omdat mijn sm kwam en ik niet wilde dat ze haar aanraakte. Raar maar waar. Heeft ze ook niet gedaan gelukkig. Ze heeft ook nog een koortslip dus ik wilde dat ze helemaal uit de buurt bleef..
    Vandaag hebben we voor de 2de keer gewandeld met zn 3en en dat ging super! Vanochtend is ze in de tummytub geweest dus we beleven vanalles! :D

16. Behappy

Behappy Niet meer actief

Oke dat is wel spannend ! Hopelijk komt t goed .
    Gaat t kolfen je goed af ? En doet dat zeer ?

Ja idd nog even afwachten .. Tot nu toe geen weeen ofzo..
    Vind t ook zo onwerkelijk .. Want voel geen water ofzo lopen weetjewel zoals ik dat in gedachte heb.
    Maarja mn vk zal het allemaal wel weten toch :)

17. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Oh Jel wat vervelend. Gelukkig dat het te verhelpen is! Lkr genieten verder....

Petrea lkr gewandeld dus... ben je naar iedereen zo of is het alleen dAt je sm een koortslip heeft? Begrijp me nienverkeerd. Ik doe dat ook met een koortslip. Veel te gevaarlijk..

18. Petrea

Petrea Actief lid

7 jan 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas iedereen behalve vl en kraamhulp die vandaag voor het laatst was.. is maandag begonnen toen we naar huis reden. In het zk geen probleem en we gingen naar huis en ik moest huilen en huilen en sindsdien wil ik niet dat een ander haar aanraakt.. de vk zegt dat zij het een jaar :$ heeft gehad en dat het vaker voorkomt dus ik geef er maar ff aan toe. Vervelend is het wel.. Morgen komt mijn moeder en heb haar al verteld dat ze B even niet vast mag houden... Hoop echt dat het snel over gaat, die hormonsters zijn sterker dan ik!

19. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    hoop het ook voor je, wat naar zeg maar idd gewoon maar accepteren dat het nu maar even zo is. anders kom je in een cirkel terecht... knuff

20. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    jel gos dat is jammer dat het drinken niet wil ivm.tongriempje. bij de borstvoedingscursus vertelde die vrouw er ook over. en dat het een kleine ingreep is idd om dat te verhelpen!

petrea kraamhuld de deur weer uit, dat gaat hard. Vervelend je hormonen maar doe waar je je goed bij voelt. jou kind jou keuze al snap ik dat je er ook wel van baalt!

kom er sinds vandaag achter dat ik wel.degelijk af en toe harde buiken heb alleen heb ze nooit als dusdanig herkend. doos ben ik he haha. dacht dat dat heel vervepend was etc maar heb er geen last van blijkbaar hihi

maar goed niet dat t wat uitmaakt. tis hier weer rustig in de belly dus we zien t wel allemaal

Deel Deze Pagina