kleertjes ga ik pas kopen als ik de 12 weken voorbij ben zou het niet kunnen verdragen kleertjes te halen en het kindje is er niet meer...
@liefjes, geloof goed dat je er heel onzeker van word! heb je nu ook nog buikpijn??? Hoop dat het niet doorzet!! ga voor je duimen.
maar kijken heb ik wel al stiekem gedaan haha bij de babydump wat een prijzen voor een badje!!! gelukkig hebben mijn ouders alles bewaard
nou de prijzen die zoiezo vragen betreft babyspullen zijn schandalig!! Wij hebben gelukkig alles al van ons zoontje maar denk dat wij met babykamer en alles erbij wel 5000 euro kwijt waren!! Maar goed hebben ook alles nieuw gekocht de kamer we hebben de bugaboo gekocht etc etc... dus dat hoefd nu niet meer!!
ow gelukkig gezien dit ons eerste kindje word hebben we helaas niet alle luxe. babykamertje bijv hebben we niet. hopelijk kunnen we een kamertje overnemen
Ik wil eigenlijk nog niets kopen. Eerst even afwachten wat het gaat worden. Ik heb geen voorgevoel. Het is alletwee heel welkom! Maar de kleertjes zijn echt erg schattig! Ik heb niet zoveel spullen bewaard van de eerste kinderen. Dat is allemaal naar mijn zus en vriendinnen gegaan. De meeste spullen kan ik ook weer van ze terug lenen.
heb wel al paar weken geleden dingen gekregen... was ik echt niet zo blij mee.. heb het maar ergens weggestopt... -.-
neee ik koop ook niks voor 12 weken ! maarja kijken kan geen kwaad toch ?! hihi vind t allemaal heel spannend hoop voor ons alle dat t goed gaat komen en we hier onze dingen kunnen showen
Wij hebben ook al zoveel gekregen! Rompertjes, kaartjes, mutsjes etc. Vind het wel heel leuk, staat al allemaal uitgestalt op de kast
ik had nog gezegd dat ik het ABSOLUUT niet wilde... maar helaas -.- moest het toch meenemen en had geen zin in discussie/ruzie. dus verder maar stil houden hier... had er gelijk spijt van dat ik het verteld had...
@Beckje dat is vervelend... Ik heb het nog niemand verteld. Vind het heel vervelend dat ik het zelfs mijn liefste vriendinnetje nog niet kan vertellen. Maar als zei het tegen haar moeder zegt (die twee bespreken alles met elkaar) weet mijn schoonmoeder het ook, want weet zeker dat die haar mond niet gaat houden... En schijnbaar heb ik me al aangemeld voor kraamzorg (gaat via vk praktijk). Ik kreeg vandaag een brief. Nou ja, vooruit... Beetje vroeg, dat wel!! Net klaar met werken, zo lekker op de bank gtst kijken... Vriend is ook niet thuis vanacht, dus heb het lekker rustig. Helaas wel werken morgen.
Rensje, vanavond zo goed als geen buikpijn meer gehad, gelukkig. Wel af en toe (dus niet constant) wat bruin slijm bij het afvegen. Hou mezelf nu eigenlijk maar voor dat t mis gaat, ook al lees ik dat t vaker voorkomt.
@Juliaa hier weet wel bijna iedereen t behale mn pa schandalig ja i know maar wilde daar nog even mee wachten tot na de 1e echo. hier ook nog klaarwakker bij een vriendin zo naar huis en dan in bed nog ff lekker tv kijken in bed heerlijk !! zeker als vriendlief al slaapt want dan kom ik helemaal tot rust heb vandaag op marktplaats een onwijs leuke kinderwagen gevonden maar tis er eigenlijk beetjw vroeg voor
Heb ook nog niks gekocht, behalve het boek van Claudia de Breij! Ben nu nog te onzeker om iets te kopen, dus dat scheelt Ow behalve testen natuurlijk, daar geef ik veel te veel geld aan uit!
haha ja precies testen haha !! hier net thuis van een gezellige avond nu nog ff uitzakken in bed met tvtje aan.. ik heb dat trouwens altijd .. al kom ik om 3 uur thuis dan nog moet ik nog ff uitzakken en tv kijken haha