November 2012 mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door NathalieD, 27 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    kleertjes ga ik pas kopen als ik de 12 weken voorbij ben :) zou het niet kunnen verdragen kleertjes te halen en het kindje is er niet meer...

2. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    @liefjes, geloof goed dat je er heel onzeker van word! heb je nu ook nog buikpijn??? Hoop dat het niet doorzet!! ga voor je duimen.

3. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    @beckje, ik koop ook echt niets voor de 12 weken hoor.

4. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    maar kijken heb ik wel al stiekem gedaan haha bij de babydump
    wat een prijzen voor een badje!!! gelukkig hebben mijn ouders alles bewaard :$

5. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    nou de prijzen die zoiezo vragen betreft babyspullen zijn schandalig!! Wij hebben gelukkig alles al van ons zoontje maar denk dat wij met babykamer en alles erbij wel 5000 euro kwijt waren!! Maar goed hebben ook alles nieuw gekocht de kamer we hebben de bugaboo gekocht etc etc... dus dat hoefd nu niet meer!!

6. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    ow gelukkig :D gezien dit ons eerste kindje word hebben we helaas niet alle luxe. babykamertje bijv hebben we niet. hopelijk kunnen we een kamertje overnemen

7. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    nou op markplaats worden de mooiste kamertjes compleet aangeboden!! staan echt hele leuk op..

8. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Ik wil eigenlijk nog niets kopen. Eerst even afwachten wat het gaat worden. Ik heb geen voorgevoel. Het is alletwee heel welkom!

Maar de kleertjes zijn echt erg schattig! Ik heb niet zoveel spullen bewaard van de eerste kinderen. Dat is allemaal naar mijn zus en vriendinnen gegaan. De meeste spullen kan ik ook weer van ze terug lenen.

9. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Ja duur is het hè ... Ik ga zelf niets kopen tot de echo, hoop ik.

10. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    heb wel al paar weken geleden dingen gekregen... was ik echt niet zo blij mee.. heb het maar ergens weggestopt... -.-

11. Behappy

Behappy Niet meer actief

neee ik koop ook
    niks voor 12 weken !
    maarja kijken kan geen kwaad toch ?! hihi

vind t allemaal heel spannend
    hoop voor ons alle dat t goed gaat komen en we hier onze dingen kunnen showen

12. Suus14

Suus14 Actief lid

7 feb 2012
    318
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wij hebben ook al zoveel gekregen! Rompertjes, kaartjes, mutsjes etc.
    Vind het wel heel leuk, staat al allemaal uitgestalt op de kast :)

13. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    ik had nog gezegd dat ik het ABSOLUUT niet wilde... maar helaas -.- moest het toch meenemen en had geen zin in discussie/ruzie. dus verder maar stil houden hier... had er gelijk spijt van dat ik het verteld had...

14. Behappy

Behappy Niet meer actief

@beckje
    zou t ook
    erg vindeb als mn keuze niet gerespecteert word

15. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    @Beckje dat is vervelend...

Ik heb het nog niemand verteld. Vind het heel vervelend dat ik het zelfs mijn liefste vriendinnetje nog niet kan vertellen. Maar als zei het tegen haar moeder zegt (die twee bespreken alles met elkaar) weet mijn schoonmoeder het ook, want weet zeker dat die haar mond niet gaat houden...

En schijnbaar heb ik me al aangemeld voor kraamzorg (gaat via vk praktijk). Ik kreeg vandaag een brief. Nou ja, vooruit... Beetje vroeg, dat wel!!

Net klaar met werken, zo lekker op de bank gtst kijken... Vriend is ook niet thuis vanacht, dus heb het lekker rustig. Helaas wel werken morgen.

16. Liefjes

Liefjes Actief lid

17 okt 2010
    424
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rensje, vanavond zo goed als geen buikpijn meer gehad, gelukkig. Wel af en toe (dus niet constant) wat bruin slijm bij het afvegen. Hou mezelf nu eigenlijk maar voor dat t mis gaat, ook al lees ik dat t vaker voorkomt.

17. Behappy

Behappy Niet meer actief

@Juliaa
    hier weet wel bijna iedereen t behale mn pa
    schandalig ja i know maar wilde daar nog even mee wachten tot na de 1e echo.

hier ook nog klaarwakker bij
    een vriendin zo naar huis en dan in bed nog ff lekker tv kijken in bed heerlijk !! zeker als
    vriendlief al slaapt want dan kom ik helemaal
    tot rust
    heb vandaag op marktplaats een onwijs leuke kinderwagen gevonden :|
    maar tis er eigenlijk beetjw vroeg voor

18. Behappy

Behappy Niet meer actief

@liefjes blijf positief lieverd !!
    je hoort. t inderdaad veeeeeel vaker

19. Liefjes

Liefjes Actief lid

17 okt 2010
    424
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb ook nog niks gekocht, behalve het boek van Claudia de Breij! Ben nu nog te onzeker om iets te kopen, dus dat scheelt :D Ow behalve testen natuurlijk, daar geef ik veel te veel geld aan uit!

20. Behappy

Behappy Niet meer actief

haha ja precies testen haha !!

hier net thuis van een gezellige avond nu nog ff uitzakken in bed met tvtje aan..
    ik heb dat trouwens altijd .. al kom ik om 3 uur thuis dan nog moet ik nog ff uitzakken en tv kijken haha

Deel Deze Pagina