ik zou idd ook even met de verloskundige bellen. op zich kan je meteen zwanger worden. had vorige maand ook lichte testen die niet donkerder werden... uiteindelijk toen enorm veel bloed verloren en was het meteen over... daarna is het wel gelijk gelukt. had toen ook een giga slecht gevoel, van begin af aan.... nu juist een goed gevoel. best apart... maar blijft toch een vreselijk verdrietig iets... hele dikke knuffel en sterkte.
trouwens wat hielp bij jullie tegen de misselijkheid? heb de laatste paar dagen bijna niets weg kunnen krijgen
Oei meis, ik zou het zelf niet weten. Denk dat de vk je er meer over kan vertellen idd. Maar we zitten hier niet alleen voor onszelf hoor . Dit soort dingen moeten ook bespreekbaar kunnen zijn vind ik!
Liefjes: ik zou zeker je verloskundige bellen. Heel veel sterkte de komende tijd! Pas wel goed op jezelf. Je kunt waarschijnlijk gelijk weer zwanger worden. Dat is bij ons wel zo gegaan. Je schijnt extra vruchtbaar te zijn. Sommige verloskundigen raden je echter aan om een ronde te wachten. Ik herken wat al eerder geschreven is over t gevoel, vorige maand had ik het gevoel dat het niet oke was, en toen gong het ook mis. Nu ben ik er veel rustiger onder. Ik heb er veel meer vertrouwen in!
@Liefjes Meid wat naar joh. Ik kan je helaas geen goede raad geven, dit is voor mij de eerste keer. Maar ben in gedachten bij je hoor. Sterkte!
Nog even de lijst aangepast. Had er m'n voornaam ingezet. Niet dat die geheim is, maar het wordt anders een potje UITGEREKENDE DATUM 1 November Thea : 3e kindje Marieketing : 2e kindje 6 november Late Mama: 1e kindje Sinja:2e+3e kindje 9 November Behappy: 1e Kindje 10 November Beckje: 1e Kindje 14 November Ikke175 : 1e kindje AFSPRAKEN! 19-03 Thea Vroege echo 22-03 Marieketing Intake en echo 23-3 Sinja 2e echo 30-03 Late Mama 1e echo 31-03 Behappy 1e echo 03-04 Ikke175 1e echo 12-04 Beckje 1e echo+intake
hey dames ik blijf gewoon lekker hier anders blijf je heen en weer gaan van topic naar topic... @liefjes GVD#@$#@$ kut zooi had zo gehoopt dat het niet door zou zetten. Maar even andwoord op je vragen. Bel morgen de vk en vertel dat je denkt aan een miskraam ( of echt zeker weet dat je miskraam hebt) en maak een afspraak om te kijken of je helemaal schoon bent . Ben je helemaal schoon dan kan mag je weer sex hebben zodra je stopt met bloeden ( als je weer ervoor wil gaan doe dan eerst even paar keer testen tot je test negatief is ) Dan weet je namelijk ook waneer je echt zwanger ben als die posi is en niet van oude zwangerschap is. Hoop dat ik je hiermee voldoende geinformeerd hebt. PS zolang je bloed NIET IN BAD GAAN vanwege infectie gevaar. @ echo morgen om 11.55 dus hoef godzijdank niet een hele dag te wachten en natuurlijk kom ik het resutaat hier vertellen... Nogmaals ik blijf gewoon in dit topic en zie dit dan maar als een 1t/m 15 topic ofzo .. Ach iedereen is gewoon welkom @ misselijkheid wat doe je ertegen... ik drink altijd melk als ik erg misselijk ben.. of drop eten tegen brandend maagzuur. hoe langer je zwanger bent hoe beter je iets vind wat voor jou werkt want wat voor de ene kan helpen hoeft voor de ander niet te helpen ( lekker ingewikkeld weer he ) @mayke een gevoel zegt meestal heel veel .. heb bij de tweeling altijd gezegd het gaat niet goed het zit niet goed.. 2 keer hartjes zien kloppen maar bij de laatste echo zei ik al tegen mn vriend het zit niet goed we gaan geen 1 hartje meer zien en ik had gelijk... hoe dieper en intenser het gevoel is hoe meer het helaas vaak de werkelijkheid is Intuïtie.... Nu ben ik er ook wat rustiger onder maar soms heeft ook de angst weer de overhand van wat als ( ookal heb ik niet het gevoel dat het verkeerd zit )
@liefje ik zou ook de verloskundige bellen. Die zal een inwendige echo maken om te kijken wat er aan de hand is. Als het mis is zul je ook nog een keer een echo moeten laten maken om te kijken of je baarmoeder helemaal schoon is. Dat hebben ze bij mij in het ziekenhuis gedaan toen.
Dank jullie wel dames! Ook voor de uitgebreide antwoorden! Ga morgen de VK bellen, had al een afspraak staan, maar die zal dan wel vervroegd worden. Het is nu rustig, verlies nog wat bloed bij het plassen (dus niet alleen bij het afvegen) en de krampen zijn minder geworden. En op de een of andere manier (hoe snel ook) heb ik er vrede mee. @ Thea: heel veel succes morgen! Spannende dag! Ben wel benieuwd naar je verhaal als je geweest ben dus kom morgen nog even kijken! Vind het wel jammer dat hier niet meer mee kan schrijven! Vond het zo gezellig hier . Maar stiekem zal ik af en toe even komen kijken! Succes voor jullie allemaal! Knuffel!!
probeer ook melk tegen de misselijkheid... maar eten lukt gewoon bijna niet krijg dan meteen het gevoel dat ik het eruit gooi... zit te denken om er volgende week maar de dokter over te bellen... want niet eten is ook niet goed...
eventueel kan je er iets voor krijgen .. Suc6 ! ik gaat lekker me bedje in en hou het voor gezien .. slaap lekker lieverds... ben er morgen ochtend weer hoef niet te werken ken ik lekker hier gaan zenuwen .. en dan ben ik er wee rind e middag
@thea precies dat gevoel.. soms neemt de angst even over maar ik heb er een goed gevoel over en dat helpt natuurlijk ook positief denken haha spannend dan duim ik vanaf kwart over 11 voorje !!
Hallo, Ik ben nieuw hier en wil me graag even voorstellen. Heb 2 dochters, een van bijna 6 en een van een jaar. We zijn erg dankbaar dat ik opnieuw zwanger ben. Nadat de oudste geboren was met veel complicatie's wilden we even wachten met een 2e kindje. Toen we eenmaal de stap hadden genomen om zonder nuvaring te vrijen heeft het nog anderhalf jaar geduurd voordat ik zwanger was. Nadat onze 2e dochter geboren was ( die nu een jaar is) dachten we dat een 3e ook wel lang op zich zou laten wachten. Maar ja na een maand was ik zwanger! Kon de test niet geloven. Graag wil ik me toevoegen aan de club. Ben 11 november uitgerekend.
UITGEREKENDE DATUM 1 November Thea : 3e kindje Marieketing : 2e kindje 6 november Late Mama: 1e kindje Sinja:2e+3e kindje Nic79: 3e kindje 9 November Behappy: 1e Kindje 10 November Beckje: 1e Kindje 14 November Ikke175 : 1e kindje AFSPRAKEN! 19-03 Thea Vroege echo 20-03 Echo fert 22-03 Marieketing Intake en echo 23-3 Sinja 2e echo 30-03 Late Mama 1e echo 31-03 Behappy 1e echo 03-04 Ikke175 1e echo 12-04 Beckje 1e echo+intake Ik heb mijzelf er ook weer bijgezet. vond het wel gezellig hier, maar inderdaad wel een heen en weer gejojo. Ik blijf ook gewoon hier mee lezen en kletsen. @Liefjes, Tjee meis wat ontzettend balen zeg sterkte meid!!! @ Thea spannend morgen echo!! Ik dinsdag ben zo benieuwd of het er 1 of 2 zijn