Succes thea! Duimen draaien hier) Ik blijf het ook spannend vinden hoor! Kan niet wachten tot de echo.
Dat weet ik vier april denk ik. Dan is de intake. Vind dat eigenlijk omslachtig haha. Maar lief dat je gaat duimen. ik natuurlijk ook voor jou.
@thea succes morgen!! @misslijkheid, hier ook! Geen oplossing nog gevonden. Met J.ari niet gehad dus ff afwachten. @vk bellen, wanneer hebben jullie dat gedaan? Ik heb nie zo een haast hoor maar wat is "normaal"?
UITGEREKENDE DATUM 1 November Thea : 3e kindje Marieketing : 2e kindje 6 november Late Mama: 1e kindje Sinja:2e+3e kindje Nic79: 3e kindje 9 November Behappy: 1e Kindje 10 November Beckje: 1e Kindje 14 November Ikke175 : 1e kindje 20 November Patje20 : 2e kindje AFSPRAKEN! 19-03 Thea Vroege echo 20-03 Echo fert 22-03 Marieketing Intake en echo 23-3 Sinja 2e echo 30-03 Late Mama 1e echo 31-03 Behappy 1e echo 03-04 Ikke175 1e echo 12-04 Beckje 1e echo+intake heb mezelf er ook bijgezet... maar is het nou begin nov alleen? snap er niets meer van
UITGEREKENDE DATUM 1 November Thea : 3e kindje Marieketing : 2e kindje 6 november Late Mama: 1e kindje Sinja:2e+3e kindje Nic79: 3e kindje 9 November Behappy: 1e Kindje snowbird: 1e kindje 10 November Beckje: 1e Kindje 14 November Ikke175 : 1e kindje 20 November Patje20 : 2e kindje AFSPRAKEN! 19-03 Thea Vroege echo 20-03 Echo fert 22-03 Marieketing Intake en echo 23-3 Sinja 2e echo 30-03 Late Mama 1e echo 31-03 Behappy 1e echo 03-04 Ikke175 1e echo 12-04 Beckje 1e echo+intake 12-04 snowbird 1e echo+intake
Wat erg liefjes!! Heel veel sterkte ermee.. Heb mezelf ook op de lijst gezet. Ik ben ook lid van de club dus zie wel hoe het loopt en wat ik wel en niet bij ga houden Klachten zijn nog steeds hetzelfde hier: af en toe buikpijn, zere en grotere borsten en soms een hoge hartslag.. Gisteren en vandaag hebben we wat vrienden en familie ingelicht. Heel leuk natuurlijk, maar toch kan ik me soms niet voorstellen dat ik echt zwanger ben, straks een dikke buik ga krijgen en uiteindelijk een kindje in mijn armen heb. Vind het dan zo raar om het tegen andere mensen te vertellen, net of het niet echt is ofzo.. herkennen jullie dit?
@snowbird, ik heb dat ook helemaal niet. Zo snel ik het bij anderen vond gaan, zo lang duurt het bij mij nu
@snowbird hee we lopen precies gelijk en zijn op de zelfde datum uitgerekend ! ik herken t wel vandaag hebben we t vertelt aan de oma van mn vriend die ging me helemaal omhelzen en knuffelen en ik had echt zo iets van: moet dit nou ?! haha ik denk dat je et steeds meer gaat komen als je 1e echo heb gehad en dan de 2e ect hihi
wie kan er vanavond ook niet slapen en gaat ook saw 2 kijken ?! IKKE! haha lekker griezelen ! naja griezelen ? saw is meer smerig natuurlijk
UITGEREKENDE DATUM 1 November Thea : 3e kindje Marieketing : 2e kindje 6 november Late Mama: 1e kindje Sinja:2e+3e kindje Nic79: 3e kindje 9 November Behappy: 1e Kindje snowbird: 1e kindje 10 November Beckje: 1e Kindje 12 November Burningkarma: 2e Kindje 14 November Ikke175 : 1e kindje 20 November Patje20 : 2e kindje AFSPRAKEN! 19-03 Thea Vroege echo 20-03 Echo fert 22-03 Marieketing Intake en echo 23-3 Sinja 2e echo 30-03 Late Mama 1e echo 31-03 Behappy 1e echo 04-04 Burningkarma intake 03-04 Ikke175 1e echo 12-04 Beckje 1e echo+intake 12-04 snowbird 1e echo+intake
laat in slaap gevallen en vroeg wakker .. vNwege de wekker naja ik ga werken tot 1300 @thea ik ga voor je duimen 2day :d
hahah dank je wel BE en jij werkse vandaag. @ de rest dank je wel !!!! ik hoop dat het vandaag een mooie dag word !voor nu redelijk in de zenuwen hahahaha veel bezig zijn met mn kleine man mischien houd ik me er dan minder mee bezig hahahaha wat een gedoe allemaal hoop vanmiddag hier te komen met mooi en goed nieuws.. @ dit forum NEEEEEEE DIE BLIJFT!!!!! punt uit.. iedereen die hier wil kletsen is welkom ongeacht de datum van bevallen @wc was vannacht mn grote vriend