@Liefjes: Veeeel sterkte meid! Zo erg jammer voor jullie... @ iedereen die een echo krijgt deze week: Veeeel succes!!!
UITGEREKENDE DATUM 1 November Thea : 3e kindje 5 November Kwekijzer : 2e kindje Thuis bevalling 6 november Late Mama: 1e kindje Sinja:2e+3e kindje Nic79: 3e kindje 9 November Behappy: 1e Kindje 10 November Beckje: 1e Kindje 14 November Ikke175 : 1e kindje 20 November Patje20 : 2e kindje AFSPRAKEN! 19-03 Thea Vroege echo 20-03 Echo fert 21-03 Kwekijzer intake en echo 22-03 Marieketing Intake en echo 23-3 Sinja 2e echo 30-03 Late Mama 1e echo 31-03 Behappy 1e echo 03-04 Ikke175 1e echo 12-04 Beckje 1e echo+intake heb mezelf er ook bijgezet... maar is het nou begin nov alleen? snap er niets meer van Ja nee, jij hoort hier niet meer hoor hahaha, nee hoor, wat mij betreft maakt het helemaal niets uit, wat je zelf fijner vind
UITGEREKENDE DATUM 1 November Thea : 3e kindje 5 November Kwekijzer : 2e kindje Thuis bevalling 6 november Late Mama: 1e kindje Sinja:2e+3e kindje Nic79: 3e kindje 9 November Behappy: 1e Kindje 10 November Beckje: 1e Kindje 12 November BurningKarma: 2e Kindje 14 November Ikke175 : 1e kindje 20 November Patje20 : 2e kindje AFSPRAKEN! 19-03 Thea Vroege echo 20-03 Echo fert 21-03 Kwekijzer intake en echo 22-03 Marieketing Intake en echo 23-3 Sinja 2e echo 30-03 Late Mama 1e echo 31-03 Behappy 1e echo 03-04 Ikke175 1e echo 04-04 BurningKarma Intake 12-04 Beckje 1e echo+intake Mezelf er weer ingezet. Dit was een oude lijst denk ik haha.
nee karma is een nieuwe lijst ... iedereen moet zichzelf er even bijzetten ... Later kunnen we eventueel bespreken hoe we het gaan doen met de lijst wie ? 1of 2 iemand of iedereen voor zichzelf op een gegeven moment worden toch alleen afspraken veranderd dus denk dat iedereen dat we voor zichzelf kan doen WHAAAA ik word gek van mezelf nog maar 4/3 uurtjes te gaan
Och arme! Het is ook zo spannend! Maar het komt vast wel goed. Kan natuurlijk je angst niet wegnemen, wat ik ook zeg. Adem in... adem uit. *knuf*!
Had me gisteren al veranderd op deze lijst, staat op vorige pagina. Maar maakt niet uit, sta er alweer op! @bijwerken, Laat mensen het svp lekker zelf doen! Anders krijg je weer dat gezever. Mensen die niet weten hoe, kunnen dat vragen. Nog ffkes en dan heb je een echo! Wooo! Ik moet echt nog rete lang wachten. Pfffff. Nog 2 weken en 2 dagen en dan heb ik de intake. :S En weinig kwaaltjes maakt me echt een beetje onzeker, ondanks het feit dat ik het bij mijn dochter ook had.
nou dat had ik dus ook bij mijn zoon en dochter weinig kwaaltjes dus aan de ene kant voelt dat goed maar aan de andere kant maakt dat ook onzeker . bij mn miskramen en missed abortions had ik wel vollop kwalen.. Maar goed net wat je zegt Adem IN adem UIT! whaaaaa
Ik denk ook dat het het beste werkt als iedereen zichzelf in de lijst zet, maar wel opletten graag dat je de laatste lijst pakt om bij te werken want nu sta ik er ook niet meer in!! (Had mezelf er gisteravond op gezet) Dus ik pas hem zo wel weer aan Heel veel succes vandaag Thea!! Echt spannend zeg! UITGEREKENDE DATUM 1 november Thea: 3e kindje 5 November Kwekijzer: 2e kindje Thuis bevalling 6 november Late Mama: 1e kindje Sinja: 2e+3e kindje Nic79: 3e kindje 9 november Behappy: 1e Kindje snowbird: 1e kindje 10 November Beckje: 1e Kindje 12 November BurningKarma: 2e Kindje 14 November Ikke175 : 1e kindje 20 November Patje20 : 2e kindje AFSPRAKEN! 19-03 Thea Vroege echo 20-03 Echo fert 21-03 Kwekijzer intake en echo 22-03 Marieketing Intake en echo 23-03 Sinja 2e echo 30-03 Late Mama 1e echo 31-03 Behappy 1e echo 03-04 Ikke175 1e echo 04-04 BurningKarma Intake 12-04 Beckje 1e echo+intake 12-04 snowbird 1e echo + intake
UITGEREKENDE DATUM 1 november Thea: 3e kindje 5 November Kwekijzer: 2e kindje Thuis bevalling 6 november Late Mama: 1e kindje Sinja: 2e+3e kindje Nic79: 3e kindje 9 november Behappy: 1e Kindje snowbird: 1e kindje 10 November Beckje: 1e Kindje 12 November BurningKarma: 2e Kindje 14 November Ikke175 : 1e kindje 16 November Daydreamy : 2e Kindje 20 November Patje20 : 2e kindje AFSPRAKEN! 19-03 Thea Vroege echo 20-03 Echo fert 21-03 Kwekijzer intake en echo 22-03 Marieketing Intake en echo 22-03 Daydreamy Intake VK 23-03 Sinja 2e echo 30-03 Late Mama 1e echo 31-03 Behappy 1e echo 03-04 Ikke175 1e echo 04-04 BurningKarma Intake 12-04 Beckje 1e echo+intake 12-04 snowbird 1e echo + intake Mezelf even toegevoegd
@Liefjes; He kl*te meid! heel veel sterkte de komende tijd, let goed op jezelf *knuf* @Thea; Veel succes en plezier bij de echo vanmiddag! begrijp ook wel je angst, zal ik ook wel hebben, het blijft toch een heel spannend moment @Behappy; Die onzekerheid heb ik ook hoor en ik krijg een 2e, elke zwangerschap is denk ik wel spannend, omdat het toch een heel bijzonder iets blijft. @misselijkheid; Ik probeer zoveel mogelijk kleine porties op een dag te eten, dat helpt aardig, verder wil cola ook weleens helpen, maar daar ben ik niet zo'n fan van.. @Hier; Met mij gaat het eigenlijk wel goed, ben wel enorm moe! kan wel een week slapen heb ik het idee Af en toe ook ongikrampjes, maar dat zal er wel allemaal bij horen
UITGEREKENDE DATUM 1 november Thea: 3e kindje 5 November Kwekijzer: 2e kindje Thuis bevalling 6 november Late Mama: 1e kindje Sinja: 2e+3e kindje Nic79: 3e kindje 9 november Behappy: 1e Kindje snowbird: 1e kindje 10 November Beckje: 1e Kindje 12 November BurningKarma: 2e Kindje 14 November Ikke175: 1e kindje 16 November Daydreamy: 2e Kindje 19 November Juliaaa: 1e kindje 20 November Patje20 : 2e kindje AFSPRAKEN! 19-03 Thea Vroege echo 20-03 Echo fert 21-03 Kwekijzer intake en echo 22-03 Marieketing Intake en echo 22-03 Daydreamy Intake VK 23-03 Sinja 2e echo 30-03 Late Mama 1e echo 31-03 Behappy 1e echo 03-04 Ikke175 1e echo 04-04 BurningKarma Intake 11-04 Juliaaa Intake 12-04 Beckje 1e echo+intake 12-04 snowbird 1e echo + intake 16-04 Juliaaa 1e echo Ook mijzelf erop gezet en afspraken toegevoegd. Duurt nog zo lang!!!
Vannacht heb ik heerlijk geslapen! Gisterenavond op de bank al lekker gedommeld tegen vriendje aan en lekker samen op bed. Vriendje mocht alleen denkbeeldig aan mijn borsten komen, en ze niet echt aanraken want AUWW wat deden ze zeer. Nu niet meer trouwens. Heb af en toe een soort spierpijn, het is namelijk een vergelijkbare pijn die ik had als ik flink mijn borstspieren getraind had in de sportschool. Helemaal niet meer misselijk, maar sommige dingen smaken me gewoon niet meer zo. Gisteren friet gehaald en vond er echt niets aan. De saus smaakte raar en er zat een andere smaak aan de patat. Verder ga ik, na het huishouden, lekker genieten van het mooie weer en en wandeling maken.
Liefjes, heel veel sterkte meid! Ik las dat je er eigenlijk al vrede mee hebt? Toch vind ik het verschrikkelijk als dit iemand moet overkomen. Heb je je VK al gebeld? En wat zei ze? Ik denk dat je gewoon langs moet komen voor een echo en dan kijken ze of alles eruit is. Als dat het geval is, kun je weer meteen verder voor een zwangerschap. Thea, heel veel succes!!! Ik moet vandaag en morgen werken...heb er echt totaal geen zin in!! Het liefst ga ik gewoon leuke dingen doen zodat de 2 weken snel voorbij zijn voor de echo...haha....
Goedemorgen damesss, Ik heb vandaag ook mijn afspraak bij de vk,, ben best zenuwachtig aangezien de echoscopist van vrijdag zo raar reageerde.. Moet toch nog even geduld hebben tot half2.... Spannenddddd!!!! @Behappy ben jij al geweest??