Gefeliciteerd nieuwe zwangeren ! Gezellig ik heb een echo met 8 weken.. tenimste denk dat ik dan 8 weken ben haha.. afwachten maar ik ga zo naar mn werken tot 8,, pff k heb gewoon geen zin .. naja spreek jullie gauw
Hoi allemaal mag ik me ook bijvoegen nog? Uitgerekend op 29 Nov. Ben trouwens 25 jaar en zwanger van een 2e wondertje, de eerste is nu 4 jaar.
Siep en Beertje ook welkom en gefeliciteerd!! @ Thea, wowwww!! Hier gaat alles zn gangetje ben ook erg moe en futloos.. ik zag net iets voorbijkomen van bruin bloedverlies? Is dat al opgehouden??
Thanks!! Ik zie wel dat er nog een topic geopent is vanaf 15 Nov?? Is het hier dan echt zo groot al? Want dat topic lijkt mij wat groter. @Thea woei.. dat is al een flinke nu joh!
eerst zaten we allemaal hier en was super druk maar ook onoverzichtelijk.. Je mag daar en hier kletsen wat jij zelf gezelliger vind uiteraard! Nieuwe zwangeren gefeliciteerd !
Dit topic was heel erg groot. Uiteindelijk kwam er wat onrust over een lijst en dergelijke en is er het één en ander gesplitst. Er is ook weer een afsplitsing ontstaan voor 1 tot 15 nov. Alleen op een gegeven moment zijn er gewoon zoveel topics geopend, gewoon niet leuk meer. Ik had zoiets van 'ik blijf en zie wel waar het straks het gezelligste is, daar sluit ik me bij aan'. Van zo'n stoelendans wordt het alleen nog meer chaos. Maar goed, je mag gezellig bij ons blijven, maar je kan ook nog ergens anders verder kwekken, wat je wil. @Thea, dat beloofd nog wat als je nu al zo'n buik hebt Hemel, daar kan je kerel toch ook niet meer omheen lijkt me
haha nee idd kan die nie meer omheen! we gaan het aankomende weekend ook bekend maken want dan is die jarig en tja kan het gewoonweg niet meer verborgen houden. En idd er zijn nu VEEl topics van november mama's vind het hier wel prima
Hebben jullie al ideeën over namen? Ik vind vooral jongensnamen zo lastig. Alles wat ik leuk vind is zo 'doorgaans'. En weten jullie al of je wil weten wat het wordt?
Hmm.. nou dit topic trok als eerst mn aandacht, dus we zullen eens zien @Kwek ja ik wil het wel weten, mijn partner niet dus ik moet het stilhouden (zucht!)
Nou sessie twee is achter de rug. Ze kon een kies niet doe mn omdat de vulling vervangen moet. Welja kan er ook nog wel bij. Pffff.
Meisjes naam hebben we al lang jongensnaam word nog lastig omdat hij andere namen leuk vind dan ik hihi
Wij zijn nog niet bezig met het kiezen van de naam, maar we zijn wel bezig met het maken van de shortlist. En ja, ook wij kiezen een naam die niet populair is, maar waarvan men wel zegt : een mooie naam. Een van mijn favoriete namen voor een meisje is Felicity en dus geen Felicia, omdat die wat vaker voorkomt. En voor een jongen staat Phero en Fabian hoog op de shortlist.
hier nog helemaal niet bezig met namen komt nog wel denk dat het hier na de 12 weken losbarst al wel een discussie over welke achternaam het krijgt. ik wil het kindje mijn achternaam geven net zoals mn 2 andere kinderen en hij wil het zijn achternaam geven zoals bij zijn kinderen. Hahahaha ach we hebben nog 7 maanden om te discuseren hierover en ik weet al wie er wint @burningkarma BAh tandarts @dihn hier komt er ook een short list en daar gaan we uit kiezen als we eenmaal gekozen hebben blijven we daar ook bij .. bij amber had ik eerst de naam ivana en was er al over uit met dr vader maar toen ze geboren was voelde ze al een amber hahah stom he dus toen vroeg de vk en hoe gaat ze heten ... mijn ex wou ivana zeggen maar ik was sneller en zei amber. gelukkig heeft ie het zo gelaten en was het met me eens gino zn naam had ik al maanden in mn hoofd zat te twijvelen tussen Regino Regi of gino en het is Gino geworden. *roosje omdat het zo voelde *jennifer en * jessica omdat wij die namen al voor hun hadden uitgekozen. Dus nu wacht ik effe tot minimaal 12 weken tot ik een naam verzin
@Thea zo ging het hier ook! Mijn zoon heeft de achternaam van zijn vader, maar heb nu een andere partner. Dus ik zei het lijkt me wel leuk als ik dan een kindje heb met mijn achternaam, heel drama... uiteindelijk hebben we het zover dat ik de voornaam mag uitkiezen (want hij is engels, dus kiest engelse namen die ik vaak niks vind). En het kindje zijn achternaam krijgt. Fair enough
hier nog niet over de achternaam nagedacht... denk gewoon de zijne. is wat makkelijker. ook qua combineren met de voornaam iig heb ik zelf Daan/Daniel en Thomas/Tobias in t lijstje. maar hij vind dat niets dus dat word nog zoeken. meisjes naam houden we nog even geheim omdat die wel al zeker is
Mijn man vind lange namen niets. Het moet kort zijn. Bij Veerle heb ik het echt weken gekneed door iedere keer weer die naam te noemen Uiteindelijk ging hij over stag. We hadden voor een jongen toen oa Ties, maar ik ging er op rijmen en kon niet meer stoppen. Als ik nu Ties hoor of lees denk ik gelijk *pies* @achternaam, gaat hier vanzelf, we zijn getrouwd
Hi meiden, Hier vandaag de echo gehad en een prachtig hartje zien kloppen. Het is er één! Er was nog wel een vruchtzakje maar geen activiteit in zei hij. We zijn helemaal blij!!! 12 april 2e echo!! Leuk leuk leuk Meisjesnamen weten we al lang en jongens namen wordt lastig moeten we nog maar eens goed over nadenken. gelukkig hebbn we nog tijd zat!
Daan vind ik ook erg leuk, maar mijn vriend niet . Nu liepen we laatst tegen een jongensnaam aan die we beide wel heel erg leuk vinden. Meisjes namen hebben we het nog niet over gehad. Dit zullen we waarschijnlijk wel echt doen na de 1e echo.... Ik ga nu eerst ff terug lezen...