Da's een moeilijke behappy. Zoals ik het interpreteer, wil je geen afstel, maar uitstel. Gezien we allebei in de novemberclub zitten, heb je daarna nog zo'n 3 maanden de tijd voor de baby. Tsja, hoezo wordt het te veel? Wij hebben een goedkope bruiloft gehad, met een jurk uit Vietnam en het feest klein houden voor de directe familie. Had geen zin in familie die ik nooit zie. Het is wel zo, bruiloft regelen kost geld, maar de baby ook.
Wat zegt je wederhelft erover? Wij hebben besloten eerst voor ons wondertje te gaan. Maar hechten ook weinig waarde aan trouwen. Denk dat je moet afwegen samen. Wat vind je belangrijk. Beide? Dan idd kijken hoe dat te regelen is. Alles kan, niets moet hopelijk vind je de bekende weg hierin.
ja dat is zo heb t er wigenlijk nog niet echt over gehad met vriendlief pff honger-> misselijk & darm krampen heerlijk nog niet kunnen slapen daardoor oom
Me vriend houd me wakker met zijn gesnurk hihi Vandaag schoonouders verteld dat we de familie groter gaan maken ze reageerden leuk! En mag nu de 7 weken wave doen haha, gaat hard! begin t nu steeds meer te beseffen. Ons iniminipindatje zit er toch echt. Ben letterlijk aan t aftellen tot de echo. Ben zo nieuwsgierig, beetje bang.....
Ik begrijp je angst. Je wil zo graag. Aan de ene kant gaat de tijd inderdaad heel snel. En als je dan gaat kijken, nog 7 maanden te gaan. Dat duurt lang.
Dat is ook zo, maar die echo is maar het begin. Is eigenlijk nergens om bang voor te zijn. Je hoopt alleen dat de baby in de baarmoeder zit en dat je een knipperlichtje hebt. En dat het goed groeit. Meer kunnen ze eigenlijk vrij weinig zien bij de eerste echo, denk ik.
Mja ben na 2x vmk bang dat er geen hartje klopt.... Als het wel klopt is de kans dat het misgaat nog maar 2% vandaar
Hey lieve meiden en man, Vandaag wel alles bijgehouden maar geen energie gehad om te reageren. Ik ben zo verschrikkelijk moe, pffff. Vanavond was ik om 20.00 uur al in dromenland. En natuurlijk ben ik nu alweer een poosje wakker. Vandaag zijn er nieuwe kratten van MvM gebracht en die stonden nog in de gang. Net onderwerg van mijn bed naar de woonkamer knalde ik tegen een van die kratten aan. Dat ding zoefde door de gang. Auauauw. Ik wilde het licht niet aandoen om vriendje niet te storen, maar daar had ik toen wel spijt van. Er zit echt een giga bult op mijn scheenbeen haha. Wat een verhalen zijn er verteld. Heftig zeg meiden... Heel knap hoe jullie hiermee omgegaan zijn. Ik vind het echt onwijs knap van jullie stuk voor stuk!! En prachtige buikjes meiden! Ik heb nog weinig om te laten zien . Alleen 's avonds heb ik een iets opgezette buik... Ik weet nu ff niet meer wat ik allemaal gelezen heb hier! Wat erg!! Ik ben trouwens heel erg vergeetachtig. Vandaag bijvoorbeeld mijn ovchipkaart vergeten, daardoor moest ik kaartjes kopen. Ik had geen tijd meer, en moest werken dus dat was balen. Ook vergeten mijn fiets op slot te zetten (doe ik nooooit). En zo nog veel meer van die kleine dingetjes. @Beckje, Sowieso met je mannetje overleggen, en doen waar jij je goed bij voelt. Het zou erg jammer zijn als je achteraf spijt hebt. Hebben jullie al veel geregeld? Ik zal zo ff eten. Ik vertelde mijn vriend vandaag dat ik vaak 's nachts een boterhammetje smeer. Hij vond het erg wonderlijk dat ik 's nachts zo'n honger heb dat ik een boterham ga staan smeren. Oh ja, hij heeft heel schattig een haring voor me gehaald. Ik zei dat ik te weinig vette vis eet.. Hij wist dat haring daartoe hoort. Maar het staat me helemaal NIET aan. Ik mag het morgen ook opeten van hem, lief hoor maar ben bang dat ik het morgen ook niet lekker ga vinden. Ik moet goed voor zijn kind zorgen zegt ie hahaha, ik zei al, als je goed voor de moeder zorgt dan komt het met het kindje ook wel goed. Ik heb lekker weekend!! Morgen een verjaardag, een kinderfeestje dus hoef geen smoesjes te bedenken waarom ik het wijntje afsla
Hier ook zo moe joh, gister om 10 uur al gaan slapen. Natuurlijk om 12 uur weer klaar wakker, heb maar wat gegeten *slecht!*. Merk wel dat ik echt vaak trek heb, wat wel fijn is.. zo kan ik ook niet vergeten 6x per dag te eten Vandaag lekker naar de kermis met le familia. Zin in. Al mag ik alleen in de draaimolen whaha. Heb nu trouwens ook last van krampjes steekjes, en maak me zo ontzettend onzeker elke keer.. weet niet hoe dat komt ineens :/ Hopelijk ben ik er snel doorheen.
Goedemorgen allemaal, Wat een beroerde nacht, ik ben echt veel wakker geweest bah. Lynn kwam halverwege nog even bij ons liggen omdat ze niet kon slapen.. Gisteren heel veel positiekleding gekregen van mijn zus, super fijn! Daar kan ik weer een tijdje mee vooruit, yesss. Vandaag een drukke dag, veel studeren, zwemmers met Lynn, boodschappen doen en eigenlijk wil ik de ramen even meepakken vandaag. Jullie nog plannen?
Wij zijn getrouwd toen ik 28 wk zwanger was. We hebben het bij mijn ouders in de tuin gevierd. Was echt super, wel veel regelen. We hebben alleen het diner ergens anders gedaan met een kleine groep. 's avondspits een feest met 150 man, dat was echt super gaaf! Er waren onverwacht veel buitenlandse vrienden dat maakte het heel speciaal! Maar het is wel vermoeiend! Had het echter niet willen missen!
goede morgen lieverds! hier een drukke dag voor de boeg vandaag. dag van boodschappen doen/schoonmaken enz enz en dan vanavond verjaardag van mn man vieren met vrienden en morgen met familie. Vanmiddag komt me beste dinnetje langs dus dat vind ik dan wel weer leuk. Pff zoon lief was al om kwart voor 6 wakker en dat vond ik wat minder maar weinig aan te doen Hoop dat het vandaag lekker weer word en ik wens iedereen een hele fijne dag vandaag ( als ik jullie nie meer spreek vandaag ) doei doei
Pffff.... dan behoorden wij vorig jaar bij die 2 %. Na 31 weken ging het mis. En nu gaat het goed komen.
Ik ben zelf 6 weken geleden getrouwd en zo'n dag is helemaal super geweldig. Onthou alleen wel heel goed dat je zelf beslist hoe druk en hoe "groot' je het maakt. Wij hadden een hele dag feest met groot avondfeest van 150 man. Je kunt het ook heel klein houden met alleen lieve vrienden en hechte familie. Dan is het meteen een stuk rustiger. Je bent er wel heel druk mee met regelen enzo maar ook dan geldt, je kunt het zo gek maken als je zelf wilt.... ehm...als dit zo terug lees, is dit ook een advies van drie keer niks haha.....ga op jullie eigen gevoel af en volg je hart
afgelopen nacht wel lkkr geslapen, maar 1 keertje eruit geweest gelukkig om te plassen. Maar wel vroeg wakker, Had me zo verheugd op lkkr uitslapen maar gewoon half 7 wkkr...pffff Hier zo boodschappen doen, en wat rommelkamers opruimen. Ons huis staat te koop en volgende week zaterdag hebben we kijkers, die voor de 2e keer komen, spannend dus. Dan maar wel zorgen dat het huis er spick en span bij zit. Misschien dat we dan nog ruim op tijd kunnen/mogen verhuizen. Vanaaf lkkr pannenkoeken eten bij mijn ouders. Heb er zo'n zin in, hoop dat ik het vanavond ook lkkr vind
Goodmorning Ladies ik ben net wakker......*gaaaaap* Ben vannacht eens een keer niet opgestaan en heb wel redelijk kunnen slapen. Wel vaak wakker geweest natuurlijk..bij elke draai voelde ik mijn (.)(.) haha Vandaag gaan we BBQ'en..jammie!!! Heb ik wel zin in! Ik rook deze zwangerschap trouwens ook nog *schaam* niet veel, maar toch... Zo, even al mijn energie verzamelen en dan maar eens de tuinset uit de stal gaan halen en schoon maken...en natuurlijk lekker genieten van het zonnetje vandaag hopelijk krijg ik al een beetje een kleurtje want ik zie zo bleek als maar wat!! hihi
hallo! @dinh: mag ik vragen wat de reden is geweest dat het met 31 weken mis is gegaan? Wat ontzettend erg! @rokers: d'r zijn er veel hier die nog roken dus?