Tja, wat zal ik ervan zeggen? Ik heb zelf ook als een ketter gerookt, maar ben toch blij dat ik gestopt ben voordat ik zwanger werd van Maud. Ik zou het mezelf nooit kunnen vergeven als mijn kind iets blijkt te mankeren wat eventueel in verband staat met mijn rookgedrag...Sterkte voor de meiden die willen stoppen! Ik heb de methode van 'make it easy' gevolgd en heb er veeeeeel baat bij gehad
Voor als er toevallig iemand interess heeft: Stoppen Met Roken en Afvallen - Make it Easy - Moeiteloos stoppen met roken - Afvallen zonder lijnen
Ik ben drie jaar geleden gestopt met roken, zo van de een op de andere dag. Wat goed hielp is het geld dat je overhoudt per maand, dat was al snel 125 euri voor mij, apart te zetten en te sparen voor iets leuk. In dit geval voor de baby bijv.....een extra stok achter de deur.
dat is idd wel heel erg heftig idd maar is toch een gevoel van: hey het leeft in ieder geval en groeit. zekerheid heb je helaas nooit.... zelfs al is het geboren.... maar dit keer moet het idd gewoon goedkomen
Goedemorgen dames!! Wat hebben jullie weer lekker gebabbeld Terrasje gisteren was heerlijk alleen wel erg moeilijk met al die rokende en wijn drinkende mensen had zo'n trek in een wijntje!! Maar het is voor het goede doel he! @Bruin bloed verlies is dat inmiddels gestopt? Ik hoop het meid! @Trouwen, kan idd veel stress opleveren volg je gevoel en bespreek het met je partner. Het is tenslotte toch 1 van de mooiste dagen van je leven dus je zal er misschien ook veel energie uit kunnen halen Ik ben trouwens vreselijk jaloers dat jullie nog zo laat wakker kunnen zijn. Ik lag er gisteren al om 9u in en werd pas om half 8 wakker (wel 1x wakker geworden om te plassen) Nu heel de dag werken... Waar halen jullie de energie vandaan?? Tips zijn van harte welkom want mijn dagen worden wel erg kort zo haha
dankjewel dames voor de reacties !! ik ga er nog eens goed over nadenken @droom ik droom allemaal rare dingen over dat ik beete bloed had verloren en dat soort dingen @Bbq'en dat wil ik ook !!!!!!! lekkerrr
Dames ik wens jullie een heel fijn weekend. Voor mij is het een werk weekend. Ik moet nu 4 dagen werken. Dinh, dat lijkt me zo erg om dat mee te maken met 31 weken zwangerschap. Nu alle vertrouwen in hebben dat het goed komt.. Roken, ik heb nooit gerookt maar ik ken wel veel mensen die roken tijdens de zwangerschap... Mijn moeder rookte ook..ik was dan wel kleiner en lichter. Ik ben na 39.6 weken zwangerschap geboren ( woog nog geen 2500 gram en was 44 cm klein ) Nu nog steeds klein...haha... Maar verder heb ik geen schade opgelopen Moe zijn heb ik ook..... vandaar dat ik ook echt geen zin heb om te werken...dat zoek ik niet meer, maar helaas heb ik geen andere keuze. Ben 's morgens niet uit bed te branden, en 's avonds op de bank flink gapen...haha.... och ja...hoort erbij he..
Jah heerlijk hè, lekker barbeknoeien Krijg er steeds meer zin in!!!!! Ik droom trouwens ook vaak de engste dingen, ben vaak blij als ik wakker word en dan opgelucht kan denken: "het was gelukkig maar een droom!"
even een zeur berichtje van mij ... IK BEN MOEEEEEE Maar ik moet nu nog de douche doen en het washok en een appeltaart bakken nog even naar de supermarkt eieren kopen en sate stokjes voor vanavond moet nog een was draaien ,opvouwen enz enz. MAAR IK BEN MOEEEEEEE zoon lief net op mn schoot in slaap gedommeld en in bed gedaan fpfff ja hij wel en ik niet grrrrrrrrrr mjaaaaa we komen er wel doorheen vandaag ( I hope) als het vanavond te laat word ga ik gewoon mn bedje in hoor me man vermaakt zich wel met zn vrienden... Moet er toch rekening mee houden dat ik zwanger ben
Pfff Thea same problem over here Lijkt wel of mijn energie opgezogen wordt!! Appeltaart lekkerrr!! Daar heb ik gelijk even een vraagje over want ik wilde het laatst halen maar toen raadde mn vriendin het af ivm de kaneel die erin zit.. Wat weten jullie daarover is dat echt schadelijk???
ik heb de hele tijd zo'n gerommel in mijn buik en als ik gegeten heb, dan is het even over en een uur later begint het weer.. is dat normaal? ik had trouwens vorige week ontzettende last van mijn borsten en nu al een aantal dagen niet meer. moet ik me nu zorgen gaan maken, of kan dat?
Allebei normaal ik had anderhalve week pijn in mijn borsten nu al langer dan een week niks en wel een goede echo tussendoor gehad. Je hoeft je hier dus geen zorgen over te maken
@ Thea; zoo herkenbaar. Ik wil zooo graag even een uurtje slapen! Mijn man is met onze dochter naar de zwemles, hopelijk zijn ze snel terug en kan ik even een uurtje naar bed!!! We hebben vanmorgen een grote picknicktafel gekocht. We hebben een mooi tuinset achter in de tuin staan, dit is in de zomer heerlijk, op het terras bij het huis is het dan nl veel te warm. Maar nu wil je juist in de zon zitten dus maar een grote picknicktafel erbij aangeschaft. Ik ben er blij mee!
Ik had de afgelopen week eigenlijk minder honger dan normaal maar was dan ook met vlagen heel misselijk...dat is nu ook ineens weg! Maar vandaag ben ik toch een vreetzak,bah Ik had lekker lunch gemaakt voor mij en de kids, dochterlief heeft een logeetje dus da's altijd gezellig. Vriendlief is werken, helaas.. Maar ik had dus broodjes spek&ei gemaakt en er gewoon 2 naar binnen gewerkt zit nu met een lekker vol buikje in 't zonnetje
fliertje, ik raad je aan om idd geen kaneel te gebruiken. Als je appeltaart wilt, zou ik hem zelf maken want in de meeste appeltaarten zit kaneel. Ook in peperkoek zit kaneel dus let hier allemaal mee op. Officieel is het niet bewezen dat kaneel schadelijk is voor je ongeboren kindje, maar er zit een stofje in wat in anti stollings medicijnen wordt gebruikt. En dat stofje heeft in andere onderzoeken wel uitgewezen dat het misvormingen kan veroorzaken in het skelet. Dus ik gebruik helemaal geen kaneel meer!!!
Hier geen bruin meer gezien, nou ja een herl licht stipje afscheiding die heel licht bruin was. Ook geen erge krampen maar ow wat ben ik onzeker..... Ik heb geen miskrasm verleden maar helaas lees je oa hier toch veel erover. Waarom zou het bij dan allemaal goed zijn? Hoop ik wel natuurlijk.....