Paniek! Hier weer een bloedspoor in mijn broekje! Het lijkt erop dat dat het enige was. Maar gvd zeg! Was net weer ff op mijn wolk en nu weer dit gezeik. Zal ik er zo eentje zijn, die dat de hele zwangerschap krijgt? Ben net vandaag 7 weken, zucht wordt weer onzeker en bang. Wat een martelgang dit! Sorry weer voor mijn ego! Snap dit gewoon niet zo.
@ikke bedankt!! Neem liever het zekere voor het onzekere dan @LadyLola ohnee meid dat is inderdaad schrikken Lees wel op veel sites dat het bij sommige zwangerschappen voorkomt. Laten we hopen dat het gewoon niks is !!
sorry hoor ik moet even zeuren ik moet zo gewoon werken tot 9 jezus wie verzint dat !! misselijkheid en hoofdpijm begint nu toe te slaan en ik ben zooooo moe terwijl ik en geslapen tot 11 uur... aarggvhhh !! zo dat us eruit
Wat doen jullie eigenlijk allemaal voor werk? Ik ben bedrijfsleidster van drie verkooppunten op 't station en mijn vriend (bijna man in april) is politie agent.
Ik hoop dat het bloedverlies niks betekend! Sterkte meis! Ik ben nu ook aan het werk. Ik moet tot half 11 en morgen weer om half 8 beginnen....pff...en dan wordt de klok ook nog een uur vooruit gezet... Ik werk in de gehandicapten psychiatrie...ernstige gedragsproblematieken...dus erg heftig..vooral als je zwanger bent. Hopelijk nog maar heel ff werken en dan kan ik ander werk doen omdat het te gevaarlijk wordt....
ladylola, hopelijk is het bloedverlies weer gestopt! Balen! Het hoeft natuurlijk niets te betekenen maar ik snap je ongerustheid helemaal! Wanneer mag jij ook al weer voor de echo? We lopen precies gelijk zie ik. Ik mag maandag. Suus, ik geef wiskunde op een VMBO school, mijn man is toxicoloog (doet onderzoek naar giftige stoffen op/in voedsel en de gezondheidsrisco's voor de mens) Hier vandaag een heerlijk dagje, veel kunnen doen voor de studie moet ook wel want ik heb woensdag tentamens...slikkkk Vanmorgen zijn we oppad geweest en hebben een mooie picknicktafel gekocht. We hebben een tuinset achter in de tuin maar ik wilde ook heel graag nog een zitplaats op het voorste terras. Dus dit was een mooie oplossing. Tussendoor nog even een uurtje op bed gelegen, stiekem slaat hier ook de vermoeidheid toe. Ik had gehoopt dat dat deze zwangerschap minder zou zijn, maar helaas. Lynn mocht vandaag door naar het 2e badje (trots!!) ze heeft pas 4 lessen gehad. De kinderen lagen al om half 7 in hun bed, ze waren doodop van de hele dag buiten rondstruinen! nu fijn met mijn lief op de bank!!
Hoi dames, Hoe gaat het met jullie? Ladylola: Hoe gaat het nu? Wat zijn er nu veel meiden aan het werk. Werkse meiden! Suus: Ik werk ook in de zorg. Mayke: Leuk dat jullie geslaagd zijn voor een picknick tafel. Heerlijk weer is het ook he?! Echt genieten dit. Wij zijn vandaag naar de intratuin geweest. Even wat plantjes gekocht, die gaan we morgen in ons tuintje zetten. Het was daar druk joh!! Nu lekker op de bank .
Pfff wat valt me dit tegen zeg. Ik ben zo ongelofelijk moe!! Vanmiddag een verjaardag gehad, was harstikke gezellig. Bijna iedereen was aan de rosé. Steeds als mij wat te drinken aangeboden werd zei ik, ik pak zo zelf wel ff. Ik pakte ook steeds wel zelf, water haha. Zo heb ik de vraag: Wil je een wijntje?? ontweken Ik lig lekker op de bank, laptop voor mijn neus en ben het eerste seizoen van Babyboom aan het terugkijken. Fijne avond meiden die nog puf hebben, lekker slapen voor iedereen
pfff kan gewoon niet meer eten ja paar boterhammen, maar ben zo misselijk nu... probeerde net pasta carabonara te eten... maar is ge-eindigd in boven de pot hangen, wat dan weer net niet lukt... bah! weet iemand wat hiertegen helpt? moet wel normaal kunnen blijven eten
Julia: Lekker he op de bankhangen?! Beckje: Wat vervelend. Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat je hieraan kunt doen. Zelf heb ik er geen last van gelukkig. Dragen jullie je eigen kleding nog? Ik denk dat ik op zoek moet gaan naar andere broeken. Zoals vandaag had ik een wat wijdere legging en dat zit wel goed, maar mijn spijkerbroeken echt niet meer. Hoe zit dit bij jullie?
ik heb alleen savonds een trainingsbroek aan meestal. zit gewoon fijner. maar kan op zich wel alles nog gewoon dragen
@suus ik werk in de gehandicaptenzorg op een zeer laag niveau groep.. en jaa dus moet ook de weekenden werken zo een groep is best zwaar om te draaien en zeker nu ik zwanger ben heb ik er veel last van
pff hier begon vanmiddag de misselijkheid op te zetten gelukkig is t nu weer wg soepstengels met smeerkaas gaat er wel goed in en ik heb zn IRRITANTE hoofdpijn.. en aangezien in paracetamol wil ontwijken ga ik zo maar ff douchen dat helpy vaak