November 2012 mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door NathalieD, 27 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lodie

Lodie Actief lid

26 feb 2012
    222
    1
    18
    Hoe zeg je dat nou? Dat de 8 en 12 weken het spannendst zijn?
    Omdat de kans op een mk het grootst is ofzo?
    Ik maak me meteen zorgen...

2. blessed12

blessed12 Lid

25 feb 2012
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    @beckje: Hahah het groeien van mn bosrten vind ik ook helemaal geen probleem :), kan wel wat meer gebruiken!

@ladylola: dank je meid! Kan me goed voorstellen dat je in onzekerheid zit. Positief blijven en we houden het erop dat jullie woensdag een mooi kloppend hartje gaan zien! Hoe laat heb de echo?
    Dat boeren heb ik ook, het geeft me wel een beetje een opgelucht gevoel dan ivm de misselijkheid die gaat dan heel even weg.

@lodie: geweldig he al die leuke dingen die je mag gaan doen! Geniet er van en van t zonnetje natuurlijk!

3. Suus14

Suus14 Actief lid

7 feb 2012
    318
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hierbij een foto van mn buik...

4. Lodie

Lodie Actief lid

26 feb 2012
    222
    1
    18
  5. Lodie

Lodie Actief lid

26 feb 2012
    222
    1
    18
    Mooooooi Suus!!!! Dat is al een best buikje!

Behappy, leuk vanmiddag!!

6. Behappy

Behappy Niet meer actief

wooww suus ookal zn dikke buik
    sjongejonge ij heb niks :(

7. Lodie

Lodie Actief lid

26 feb 2012
    222
    1
    18
    Word je jaloers van he :p.

8. Petrea

Petrea Actief lid

7 jan 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja.. dat zei hij. De dagen waarop normaliter ongesteld zou worden zijn ietsje risicovoller dan de andere dagen maar maak je nou geen zorgen! Dat was niet mijn bedoeling... :(

9. blessed12

blessed12 Lid

25 feb 2012
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    Suus, wat een mooie buik heb je al!

Bij mij is er nog helemaal niets te zien :( hopelijk gaat dat wel snel komen kan niet wachten om met een mooie zichtbare buik te lopen :)

Nu net een rijstwafel met appelstroop op, appelstroop schijnt héél gezond te zijn, wist ik zelf niet. T was in ieder geval wel lekker.

Hebben jullie trouwens ook een vieze smaak in de mond? Mn speeksel heeft een soort bittere smaak echt heel naar.

10. Behappy

Behappy Niet meer actief

jaaa haah echt wel pff

11. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    Goede morgen schatjes wat een drukke dag gehad gisteren..

suus al echo gehad want dat zijn er 2 in jou buikje:)
    ( luister maar naar tante thea) :D:D:D:D

Vandaag nog familie over de vloer voor verjaardag man en dan hebben we dit drukke weekend gehad.

Vandaag mooie droom gehad dat mijn kindje groter was in mn buik met armpjes en beentjes en lekker druk aan het doen was... dat voelde zo fijn ... een echo waarop ik dat kon zien...

brb me zoon gooit zn broodje hagelslag op de grond *SHIT*

12. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    hoi meiden,
    ik breek even om te zeggen dat ik soms bij jullie wel kom spieken hoor... zijn tenslotte allemaal nov mama;s alleen vond deze topic zo snel gaan!!! Maar vind het wel erg leuk om over jullie te lezen dus vandaar dat ik toch soms binnen kom vallen. Hoop dat we over 1 tijdje weer 1 topic kunnen hebben omdat er toch continue mensen afvallen die niet meer willen kletsen..

@beckje, meis ik heb het heel erg gehad bij mijn eerste zwangerschap. Wat bij mijn hielp was af en toe een slokje cola!! dit hielp super goed en daardoor kon ik ook wat eten en hoefde ik niet te spugen. Ik heb namelijk van week 7 tot week 16 plat gelegen van de misselijkheid. Hoop dat het me deze x ook een beetje gespaard blijft...weet hoe rot het is.
    Heb toen regelmatig zitten huilen... probeer het eens paar slokken cola kunnen geen kwaad als je maar geen liters drinkt.
    Verloskundige zei ook dat als mensen heel misselijk zijn en dit 1 van de weinige dingen zijn die ze binnen kunnen houden.. krijg je toch wat suikers... en word het alleen maar erger!!! succes meis...

13. Petrea

Petrea Actief lid

7 jan 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit m`n vakantie foto`s te bekijken en zie een mooie buikfoto! :)
    Gemaakt op 7+4... heb van jullie ook al een paar hele mooie foto`s voorbij zien komen! :D

14. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    @rensje ik denk zelf dat dit topic blijft op een gegeven moment omdat er hier toch het meest gekletst word door zowel begin als eind nov mama's dit is niet een speciaal topic maar gewoon voor november mama's in het algemeen.

En in het begin is zo een topic altijd druk aangezien iedereen en extra mee bezig is en omdat het allemaal weer nieuw is.
    sommige blijven hangen en sommige haken af:)

Als je in een eind nov of bgin nov topic zit zitten er al minder mensen dus blijf je ook met minder over...

@ zoontje even alle hagelslag op geruimd en hem lekker naar bed gedaan..kleine rommelmaker( dat is die 100000%) geen idiale schoonzoon whahahahahhaha.

15. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    @petrea mooi buikje heur:D:D

16. Suus14

Suus14 Actief lid

7 feb 2012
    318
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb zelf ook sterk het voorgevoel voor 2! maarrr... heb afgelopen woe een echo gehad maar daar was nog niets op te zien, behalve een kloppend hartje.. Ik zal wel eens een foto maken van de echo! Moment

17. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    doe dat..

Bij 6 weken zagen ze bij mij ook maar 1 kindje ..
    bij 7 weken zagen ze 2 mooie hartjes kloppen

18. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    over 3.5 dag alweer gewoon 9 weken :S

19. Suus14

Suus14 Actief lid

7 feb 2012
    318
    0
    16
    NULL
    NULL
    Tadaa! Echo1: Kleine rode rondje in het hartje, de andere rode vlakken zijn mijn bloedvaten. Hartje klopte 107 bpm

20. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Suus en Petrea, prachtige buikjes al!
    Suus mooie echo foto's ook... ben jaloers!!!

Ik droomde vanacht over het beebje in mijn buik. Het zwaaide en dat was te zien op de echo. Ik was super gelukkig!!
    Ben af en toe echt bang dat het mis gaat, je hoort het zo vaak en waarom zou het bij mij dan wel goed gaan.
    Ik kan er echt buikpijn van krijgen.. Dan ben ik weer bang dat dat nooit goed kan zijn voor de kleine!
    Ik al vaker over het beebje gedroomd. Een keer dat het een jongen was en een keer dat het meid was.

Ik ga zo misschien ff naar Haarlem (koopzondag) heb niets nodig, maar gewoon ff eruit. :)

Deel Deze Pagina