November 2012 mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door NathalieD, 27 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dames die de buikjes hebben geshowd....wow!!!!!!
    Mooi hoor.

Julia, heb vertrouwen in je kindje. Ik weet dat het eng is ( dit is onze 1e zwangerschap en niet spontaan gebeurd ) dus ik heb ook wel af en toe zoiets....is het nog allemaal goed daarbinnen? Ik ben ook blij als er weer een dag voorbij is en die is goed gegaan. Ik wordt pas meer gerustgesteld als ik een echo heb gehad en het hartje blijkt te kloppen en het zit op de goede plaats...maar tot nu toe heb ik er een goed gevoel over.... Vertrouw op je lichaam, ook al weet ik dat het toch heel vaak voorkomt... :)

Thea, je hebt je huis dus weer kunnen poetsen?? Haha... Och ja... hoort erbij he.

Suus, ik ben wel benieuwd of je er 1 of 2 krijgt. Wij weten ook niet of het er 1 of 2 zijn. Ik heb hormonen gekregen en hierdoor zijn er 2 eitjes hard gaan groeien. Ze stonden beide op knappen... spannend is dat he. Wat zou jij ervan vinden als het er 2 zijn?

Ik heb er weer een werkdag opzitten...gelukkig.... heb echt geen zin om te werken, vooral niet als het zo'n lekker weer is.
    Een fijne zondag iedereen!!

2. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Hoi Dames!!

Nieuwe dames welkom en gefeliciteerd!!

Wat een mooie buikjess en een prachtige echo zag ik voorbijkomen om trots op te zijn!!

@ Petrea welkom terug!

@ladylola gelukkig is het bloeden gestopt!

@Thea nog gefeliciteerd met je vent

Ik werk op een marketingafdeling

Wat een heerlijk weertje is het vandaag toch he:) jammer dat het weekend zo kort voor mij is omdat ik gisteren heel de dag gewerkt heb zou nog wel wat rust kunnen gebruiken

Vandaag ben ik met mn vriend even de prenetal binnengelopen toen we aan het winkelen waren. Dan begint het toch echt te kriebelen hoor. Hij was al aan het uitvogelen wat voor kinderwagen het makkelijkst was en over wat voor opties ze allemaal beschikken hahah leuk om te zien!

Nu lekker even luieren en dan maar eens aan het eten beginnen

3. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Ah Suus bij Jack geweest zie ik. Gaan wij ook weer heen dit keer zit hier om de hoek.
    Weer mooie buikjes voorbij zien komen!

4. Behappy

Behappy Niet meer actief

dans optreden was weer gaaf !!

pff ik heb weel veel dikke witte slijmerige afscheiding :|
    herkent iemand sat ?

5. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    @be dat heb ik ook hoor ...
    Word er niet vrolijker van!

Zo alle visite is geweest en ik doe helemaal niets meer vandaag ( buiten de kinderen verzorgen om)
    Man lief is nu lekker patatjes aan het bakken en dan vanavond lekker optijd naar bed ... ben moe en val de hele tijd weg op de bank haha en dan schrik ik weer wakker *gaat lekker*

Prenetal nog niet binnen geweest komt nog wel
    Wiegje voor de baby heb ik al wel .

Nja vriendin van mijn gebruikt hem nu en als haar kleine er niet meer in kan krijgen wij hemm

even leuk bekleden en het kan weer 2 maanden vooruit :)
    dan over naar ledikant :)

Ik gaat zo lekker eten kom jullie vanavond nog wel evcen pesten

6. Behappy

Behappy Niet meer actief

@thea haha oke gelukkig maar :)

patatjes !! hier t zelfde met een lekker stukje (doorgebakken) biefstuk :) heerlijk !!

7. Suus14

Suus14 Actief lid

7 feb 2012
    318
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hai,

@Ikke Zou het super leuk vinden als het er twee zijn! Lijkt me heel mooi een tweeling, twee kindjes die erg op elkaar bouwen.

@Beertje Ja ben inderdaad bij Jack geweest. Was er niet zo gecharmeerd van eerlijk gezegd. Kwam wellicht ook omdat het al wat laat op de dag was (17:30) maar ik vond hem niet zo vriendelijk.

8. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Wat heerlijk zo'n dag met mooi weer! Lekker de hele dag buiten van het zonnetje genoten. Ik heb veel kunnen doen voor de studie dus dat is erg fijn!
    Lynn was bij een vriendinnetje en Wout en Coen hebben zich heerlijk vermaakt met fietsen, kano varen, enz enz.

Nu liggen ze nog even voor een filmpje, normaal liggen ze al om 19u in bed maar nu met het verzetten van de tijd lukt dat niet helemaal!

Morgenochtend om 9.15 al de echo. Fijn dat het zo vroeg is! Eerst snel de kinderen naar school brengen en dan fietsen we door naar het ziekenhuis. Coen gaat mee dus dat is erg fijn! Hopelijk is alles goed. Ik hoop dat mijn gevoel me niet in de steek laat, mijn gevoel zegt nl dat het allemaal goed is.

9. Behappy

Behappy Niet meer actief

@myke
    komt helemaal goed meis

10. scrat

scrat Niet meer actief

@mayke veel plezier en succes morgen!

11. Lisanne

Lisanne Actief lid

1 aug 2011
    109
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hallo dames!

Hier ook een november mama!:D Ga vanaf vandaag lekker met jullie mee lezen en kletsen! Dinsdag 7 weken zwanger en volgends mijn eigen berekeningen 13 november uitgerekent!

Donderdag voor het eerst naar de VK, ben zo super benieuwd! Heb eigenlijk niet gevraagd of ze al een echo maken, iemand enig idee of ze redelijkerwijs al wat kunnen zien?

Nog meer dames die deze week voor hun eerste echo naar de vk moeten?:D

Liefss

12. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    met 7 weken kunnen ze nog erg weinig zien. ze doen alleen met medische indicatie zo vroeg een echo eigenlijk :)
    enne bijna vergeten: welkom :D en gefeliciteerd!

13. Behappy

Behappy Niet meer actief

lisannee ! welkom !!
    met 7 weken moet er wel een kloppend hartje te zien zijn is mij hier verteld.
    maar voor de rest valt er denk ik niet zoveel te zien haha tis nog zo klein allemaal !

14. Petrea

Petrea Actief lid

7 jan 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom!
    Ik heb ook mijn eerste echo gehad met precies 7wk en heb toch een heel mooi hartje zien kloppen! :)

15. Behappy

Behappy Niet meer actief

pff ik heb iets te veel gegeten voel
    me helemaal opgeblazen

16. Lisanne

Lisanne Actief lid

1 aug 2011
    109
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ Beckje: Hoop eigenlijk dat ze misschien wel kloppend hartje kunnen zien, verder is het natuurlijk nog zoooo klein! Maar zou me wel iets meer rust geven..

@ Behappy: Ja zoiets dacht ik ook...maar volgends mij verschilt het ook per VK, bij mijn vorige zwangerschap was het echt alleen met 12 weken en 20 weken in het ZH omdat de VK geen echo apparaat had, maar vk waar ik nu naar toe ga heeft dat wel.... dus hoop maar dat ze iig een hartje kunnen horen, dat zou me al iets meer rust geven....

17. Behappy

Behappy Niet meer actief

@lisanne
    jaa ik mag gelukkig as zaterdag al :)
    heb er een goed gevoel over dus denk wel dat t hartje klopt
    maar evengoed mogen jullie voor me duimen haha

18. Lisanne

Lisanne Actief lid

1 aug 2011
    109
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ Behappy: Ookal intake bij VK gehad of niet?
    Spannend zeg! Tuuurrrlijk duimen wij voor je!:D

Ik vind allemaal zo spannend en eng, heb ik bij mijn eerste veeeeel minder gehad...
    Had al die tijd super goed gevoel over, maar afgelopen donderdag avond opeens met afvegen ( sorry :) ) beetje bruin oud bloed...was ook maar 1 keer en daarna niks meer gezien maar dat heeft me opeens zoooo onzeker gemaakt dat ik twijfel of alles wel oke is..

19. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Suus ja dat hoor je wel meer, de een is helemaal weg van hem de ander kan het niet met hem vinden. Mijn vriendinnetje heeft woorden met hem gehad omdat ze wat te laat was (zelfs na telefonisch overleg meerdere malen was hij geirriteerd).
    Zelf vind ik het een prettige man..

Afscheiding hier ook zo'n last van ja. En vooral enorme vreetbuien.. ik kan helemaal niet zoveel eten in verband met mijn maagverkleining maar god wat ik nu weg werk?? Tis niet niets.

Lisanne welkom en proficiat.

20. Behappy

Behappy Niet meer actief

@lisanne
    jaa intake met de vk had ik 16 maart al gehad ;)
    ik ben zelf ook super onzeker geweest t word nu langzaam wat minder omdat als ik naar mn lichaam luister t welgoed zit.
    bruin bloed is gelukkig oud .. meerdere
    meiden hier hadden dat wel eens gehad :)

soms ook ongi gevoel ? hier wel
    dat maakt me soms dan wel weer onzeker

Deel Deze Pagina