Super Mayke!! Goed nieuws @Lijst hmm.. ben de laatste hier zie ik. Rest zal wel in t andere topic zitten? Ach heeft ook zo zn charme. *edit oh er zijn nu 3 topics??? Wat onoverzichtelijk
Super mayke!!!! Zo wat een eten komt er langs.... Ben misselijk dus niet zon zin. Bij mijn zoontje amper misselijk geweest en nu wel, ik hoop dat t niet veel erger wordt, want ik en misselijkheid is geen goede combi! Maar ben zo ie zo nu aan de diaree, weer een een buikvirusje( mijn zoontje neemt dat steeds fezellig mee van t kdv) Trouwen, wij zijn vorig jaar getrouwd, met ons zoontje als getuige!! Mooie trouwfoto trouwens die langs kwam!!
Ik heb weer iets gevonden wat hier helpt tegen misselijkheid! Borrelnootjes En over er 's nachts uit voor eten gesproken, bij mijn vorige zwschap ging ik er in de laatste maand 8 keer per nacht uit om te eten! En ik was helemaal verslaafd aan die lekkere perenijsjes van festini en raketjes. Die at ik ook 's nachts en er ging bijna een doos per dag door! Gelukkig zaten er niet veel calorieen in Ook vond ik de lucht die uit de stofzuiger kwam heeeeerlijk, ik stond dan ook elke dag stof te zuigen
Dat is dan wel weer een lkkre verslaving. Die ijsjes zijn idd ook heerlijk. De lucht uit de stofzuiger kan ik me nog weinig bij voorstellen, komt miss nog wel
@meerdere topic pff hou op schei uit... ik blijf lekker hier is toch wel het gezelligst vind ik persoonlijk @pumkin spannend hoor dus een weekje terug gezet is niet zo erg meestal maken de kindjes nog een groei spurt ... dat heb je bij een vroege echo ook ze kennen alls zo moelijk meten! hopelijk volgende keer een mooi hartje te zien. @mayke WOEHOEEEEE gefeliciteerd meid .. heb je echo foto om te showen ? Me like it
Jaaaaaaaaah ik ook nu hihi, wel die van de Aldi dan..die zijn goedkoper en smaken net zo goed! En de Aldi ligt voor mij op loopafstand...handig!!! Ik sta er nog niet 's nachts voor op maar dat komt misschien nog wel van de zomer...dan is't snikheet bij ons boven
Ik werk thuis ja achter me laptopje beetje bedrijven lastig vallen of ze domein namen willen kopen hahahahah houd je bezig he
al dat gepraat over ijsjes heeft mij ook naar de diepvries laten lopen....mmmmmmmmmmmmm smikkel smikkel
Ik ga dalijk lekker in de tuin zitten met 'n perenijsje Vraagje: hebben jullie dat ook wel eens, de ene dag super misselijk en de dag erna niks aan de hand!?!
ik verkoop op de 10 gesprekken 7 a 8 haha ben gewoon ene keiharde tante als het op sales aankomt. En daarnaast bel ik bedrijven waarvoor dit eigenlijks best waardevol kan zijn ( eerste pagina van zoekmachienes komen) bel geen particulieren dus echt demotiverend neuh,,... en ach tussendoor doe ik mezelf opvrolijken met jullie
Ja gisterochtend was ik het veel erger als nu. Ik krijg nu ook zin in een ijsje, wij hebben de albert heijn en de plus voor de deur. En we wonen boven een winkel die ijs verkoopt Ik woon namelijk in een winkelcentrum, alles mooi voor de deur.
you go girl!!! Wel knap hoor 70 / 80% verkopen... Kletsen kun je wel dat hadden we wel gemerkt haha Zit te dubben wat ik nu zal gaan eten...houden we het gezond of gaat toch die frituurpan aan voor dat lekkere kroketje met mayo,,,,ehm.....denk toch het laatste. Als ik morgen weer werk, is het gewoon brood met ham of zo...dus mag op maandag wel zondigen toch?
ZO mijn dag zit erop PFFFFFF wat een dag zeg .. ik blij dat de belbestanden opwaren worden pas vanmiddag nieuwe geladen maar dan ben ik al klaar dus word nu tot half 3 doorbetaald ( ghehehehhehehe) tja niet mijn fout dat ze niet optijd inladen. zoon lief zo ook even naar bed doen als die thuiskomt ( is bij een vriendin van mij aan het spelen) en nu lekker genieten van mijn stokbroodje met kruidenboter een een heerlijk bakje tomaten soep MJAMIIE!
Hoi Dames, Ik wil me hier ook graag aanmelden. Ben denk ik rond 11 november uitgerekend en heb 16 april de eerste echo en 18 april afspraak bij de verloskundige. Zal me even voorstellen. Ben 31 jaar woon samen met mijn vriend van 32 en hebben een zoonte van 19 maanden. Ben nu dus zwanger van de 2e. raak in de 2e ronde. Voel me goed. Heb af en toe opvliegers maar verder weinig kwaaltjes.
Nou meiden, ik heb mijn pauze er bijna opzitten. @Mayke wat een fantastisch bericht! @ oboemansbaby welkom. En al dat eten pfff, geef mij maar gewoon een salade en een visje. Ik zal weer aan de slag. Geen zin meer Fijne middag dames
Mayke super!!!! Pumpkin, hoe voel jij je er onder? Want een week terug gezet? Had je dat verwacht? Zo hierzo ineens onverwachts bezoek van 1 van me beste dinnetjes, pff buik inhouden en verstoppertje spelen, hahaha. Ze heeft niks gemerkt, maar je zag wel die oogjes glinsteren van goh moet je me al wat vertellen. Maar gelukkig was manlief erbij, dus dat houdt zij gedecideerd der mondje. Maar goed na woensdag gaan we het weekend iedereen inlichten, want nu lijkt het alsof ik afstand neem van iedereen. Zucht krijg weer meer trek in sigaretjes, heb de afgelopen 2 weken vrijwel niet gerookt en gister toch weer twee, en wil er nu weer eentje. Hmmm. Ik ga idd maar ijsjes kopen, want dat klinkt heeeeeeerlijk!
mykee superr gefeliciteerd !! jeetje wat kletsen jullie veel hahaha wel gezellig natuurlijk.' hier lekker gewerkt morgen ochtend weer.. heb echt weinig klachten haha dat is wel lekker buiten mn pijnlijke boobs om dan .. als ik 1x over een hobbel ga doet t al zeer haha en veel afscheiding pff voor meiden die nog meer echo hebben 2day suc6 !! ik mag zaterdag pas