November 2012 mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door NathalieD, 27 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Alleen zeer vermoeide rug, lage rugpijn/zeurend gevoel. Als ik lekker zit met een kussen in mn rug voelt het wel fijn.
    Verder gewoon moe en denk van alles te voelen. De gewone mini steekjes (speldenprikjes) waren en blijven hopelijk gewoon het groeien van de baarmoeder. Die voel ik al sinds het begin :)

Vriendje blijft lief en heel begripvol. Maakt niet uit hoe gemeen en sjaggie ik reageer, hij blijft vrolijk. Zo lief! Zal ik zo ff tegen hem zeggen :)

2. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

Hey, ik snap het, hier ook nog steeds bruine afscheiding. Is ook niet leuk, ik wil ook dat het verdwijnd...

3. Behappy

Behappy Niet meer actief

bruin afscheiding is niet erg dames !! positief denken lieverds

4. Niesje123

Niesje123 Actief lid

1 mrt 2011
    456
    0
    0
    @Julia, da's toch heerlijk hè, als je zo'n lief & begripvol vriendje hebt!! Vooral dat 'ie juist rustig blijft als jij 't ff niet ziet zitten.
    'k heb gelukkig ook zo'n kanjer hier naast me op de bank zitten :D

En ik hoop echt voor je dat 't bruin gewoon onschuldig is!!
    Heb zelf toen ik zwanger was van mijn dochter maar het nog niet wist, pseudo-menstruatie's gehad.
    Zolang je alleen steekjes en geen flinke krampen hebt zou ik me niet druk maken want het kan allemaal hoor. En stress is al helemaal slecht.
    (hoor mij hier advies geven, zelf ben ik een giga stresskip ;) )

Wanneer had je ook alweer je echo?

5. Niesje123

Niesje123 Actief lid

1 mrt 2011
    456
    0
    0
    Kwekijzer, ook voor jou..komt wel goed hoor ;)

6. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    @Julia, het komt vast wel goed! Gelukkig is je man vrolijk, dat moet ook helpen toch? Hier ook een hormonster hoor, manlief krijgt ook hier steeds de volle laag lol!

@Kwek, hopelijk stopt het gauw!

@Trouwen; ons huwelijk koste bijlangena geen 20 duizend euro haha. Totaal misschien nog niet eens 3000. Maar het was een super dag, met veel mensen die ons dierbaar zijn en het belangrijkste, uit eindelijk waren we nog getrouwd ook. Ik vind het zo zonde van het geld anders!

@Kwaaltjes; misselijk!!! Ugh!!

Volgende week woensdag mag ik eindelijk voor de intake en krijg ik eindelijk te horen wanneer ik de echo dan krijg!! Finally!!

7. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Bedankt he meiden voor de steun. Ja ik weet het positief denken!

Ik ga straks lekker vroeg op bed denk ik.. Morgen vrij dus ga lekker rustig aan doen.
    Vandaag de hele dag gewerkt 8 uur lang en een half uur pauze. Verder 1x tussendoor snel een kopje thee gedronken. Dat was bijna tegen het einde van mijn dienst. Ik doe staand werk, dus vandaar mijn rugklachten (denk ik)

@Niesje, 16 april heb ik een echo!

8. onzewens

onzewens Bekend lid

9 jan 2012
    561
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ druppels bruine afscheiding of roze vegen. Ik ben er zelf net zo bang voor hoor, maar mijn moeder wist mij te vertellen dat ze bij mijn zusje 5 maanden lang gewoon gemenstrueerd had, niet eens wist dat ze zwanger was en mijn zusje wordt in mei 26. Dus ach.....hoeft helemaal niks te betekenen,
    Even een hart onder de riem voor die die het zo hard nodig hebben.

@ trouwen, wel gedaan dus, 6 weken geleden en tja wij waren wel ong. 14.000 euri kwijt, alles bij elkaar...maar ja dat hadden wij er voor over. Het is xo persoonlijk hoe je het wel doen en wat je eraan uit kunt geven. belangrijkste is dat het je dag wordt.

@ kwaaltjes, ik voel me nu gewoon belabberd van moeheid en wil het liefst languit op de bank maar heb gwoon nog nakijk wrk liggen wat ech af moet. Ben halverwege, nog 9 schriftjes te gaan en dan plof ik ook neer.

9. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Een mooie echo gehad net met kloppend hartje!

10. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Wauw Nathalie!! Super mooie foto! :D Gefeliciteerd!!

11. natascha01

natascha01 Bekend lid

13 sep 2008
    797
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    zuilichem
    hallo meiden,

Ik zou hier ook graag mee willen kletsen!
    We hebben na 2 jaar aan behandelingen in het ziekenhuis een dochter van 1 jaar. En nadat we weer zijn gestart met behandelingen voor een tweede wonder was het meteen in de eerste ronde raak. 4 april eerste echo! We tellen de dagen af!

groetjes
    natascha

12. Behappy

Behappy Niet meer actief

wauw nathalie !! gefeliciteerd helemaal top !!
    ben jaloers op je !! haha

13. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    wauw nathalie supermooi nieuws!!! :D

14. onzewens

onzewens Bekend lid

9 jan 2012
    561
    0
    0
    NULL
    NULL
    wow super nathalie...geweldig om te zien!

en natascha, welkom hier

15. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Welkom Natascha! Wat goed, nu in de eerste ronde raak! Zonder mmm? Gefeliciteerd!

16. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Wat fijn nathalie! Geeft een heerlijk gevoel!

Welkom nieuwe zwangeren, leuk dat er nog steeds meiden bijkomen!

Ik heb gelukkig weinig last van kwaaltjes, maar dat herken ik wel van de vorige zwangerschappen. Ik krijg het na 30 wk dubbel en dwars terug!

Ik zit nog steeds op mijn roze wolkje! Wat is het heerlijk om een knipperend pixeltje te zien op het echo scherm! Manlief bracht eerst de kinderen naar school en kwam net te laat, geen probleem ze de gyn kijken we gewoon nog even :)
    De bloeddruk blijft nu mooi constant ik hoef pas over 2,5 wk weer terug voor controle en weer een echo. Dan kan Coen helaas niet mee, dan zit hij weer in t buitenland voor zijn werk.

17. lolalo

lolalo Actief lid

13 feb 2012
    404
    0
    0
    Mooi nathalie!!

Trouwen, 14000 of zelfs 20000 euro?? Zo echt nooit zou ik dat kunnen zoveel. Wij hebben onze droombruiloft gehad met onze voetjes in t zand op een tropisch strand! Was zo romantisch maar denk dat we maar 3000 euro kwijt waren, en dat was incl vliegtickets, verblijf/vakantie...
    En dat was t waard

18. lolalo

lolalo Actief lid

13 feb 2012
    404
    0
    0
    Natashja welkom!

19. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    14000... dan laat ik het maar helemaal zitten :p dan koop ik liever een auto en wat leuks voor ons ukje, maar dat is ieder zijn ding

20. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Prachtig Nathalie gefeliciteerd! Geniet ervan:D

Natascha welkom!!

Damessss ik heb er een nieuwe kwaal bij! Ontstoken tandvlees! Heb er echt nog nooit in mijn leven last van gehad maar ohhh wat is het pijnlijk:(:(:(

Deel Deze Pagina