November 2012 mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door NathalieD, 27 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    Natascha welkom! zie het net pas!

2. onzewens

onzewens Bekend lid

9 jan 2012
    561
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier zat wel ons huweljksreis bij in van ruim 3000 euro...16 dagen dominicaanse republiek. wss is hier ook ons kindje verwerkt..super romantisch dus.

En tja...idd ieder zijn ding. We hebben wel onze dag van ons leven gehad maar ik zei al eerder iedereen doet het zoals hij/zij het goed dunkt. even goede vrienden....

3. Behappy

Behappy Niet meer actief

ik heb ook een nieuwe kwaal ..
    vieze scheetjes moeten laten

4. Niesje123

Niesje123 Actief lid

1 mrt 2011
    456
    0
    0
    Nathalie wat super en wat een heerlijk gevoel is dat toch hè, een mooie echo...jullie zullen wel helemaal happy zijn :D

Natascha gefeliciteerd en wat fijn dat het deze keer meteen raak is en jullie niet weer zo lang moeten wachten :)

Lolalo dat hebben jullie goed gedaan!
    Zo wil ik het ook wel ;) lijkt me superromantisch zo moet de voetjes in 't zand :)

5. Niesje123

Niesje123 Actief lid

1 mrt 2011
    456
    0
    0
    Behappy..ik durfde het al niet te noemen maar daar heb ik nou ook heeeeel erg last van!! :(
    Gelukkig vind vriendlief het wel grappig :) ...ME NOT!!!

6. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Hey Meiden,
    Ik heb nog ff op de website van de vk praktijk gesnuffeld en best goede info over bloedverlies tot 14 wk gevonden.
    Dit is eigenlijk ook de info die veelal op fora zoals deze gegeven wordt, maar om het te lezen op de site van de vk komt het toch geruststellender over.
    Ga zo lekker slapen, hopelijk :)

@Scheetjes, ik heb er (nog) geen last van, maar is idd een veel voorkomend kwaaltje :D Fijn he :p

7. Behappy

Behappy Niet meer actief

@niesje
    hier kan mijn vriend er ook wel
    om lachen hahaha
    maarja ik schaam me dood !!

8. Niesje123

Niesje123 Actief lid

1 mrt 2011
    456
    0
    0
    Ja juist ik schaam me ook te pletter hahaha maja anders zit ik met buikpijn :)

Dames ik kruip me nestje in...truste allemaal x

9. Behappy

Behappy Niet meer actief

haha ja daarom
    !

zo ik ben weer van ticker veranderd haha
    afwisseling is goed voor n mens toch

10. Behappy

Behappy Niet meer actief

weer werken -_-

11. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Haha en wéér van ticker veranderd BeHappy!! Deze is anders dan die van gisteren avond :D
    Werkse dadelijk
    En aan iedereen die vandaag mag werken, werkse!

Ik heb lekker geslapen, iets minder lang dan gehoopt, maar dat maak ik straks misschien weer goed.
    Vandaag lekker vrij,
    Vanacht aardig buikpijn gehad, vond het ook helemaal niet prettig als vriendje aan me zat, maar geen bruinverlies gezien tot nu toe.
    De buikpijn komt en gaat ook met vlagen, het is alsof ik flinke buikspieroefeningen heb gedaan. Dit had ik ook voor ik een positieve test had.

We zien het wel :)

12. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    Nathalie mooie echo

Natascha welkom.

Scheetjes heerlijk en ze ruiken ook zo lekker whahahahahahhaa
    me man en ik hebben er gister maar een wedstrijd van gemaakt wie stinkt het ergst nou ik won voor het eerst whahahhaa!

vanochtend moet ik kotsen niet normaal meer de wc pot net gemist kon me gelukkig nog goed draaien naar wasbak..

maar ach hoort erbij . zolang ik nog 1 keerin de zoveel tijd misselijk ben vind ik het goed.. en voelt het ook goed

13. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    ook maar effe nieuwe ticker... een humor zwangerschaps ticker:D

14. scrat

scrat Niet meer actief

ben misselijk van de zenuwen.. heb net met veel moeite een boterham naar binnen gewerkt..

15. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er

hoe laat moet je er heen vandaag ? op tijd of pas laat in de middag ?
    ik ken het zenuwen gevoel hoor this ook niet niks..
    Spannend meid vandaag eerste ontmoeting met je kleintje geniet ervan en we hopen natuurlijk op een mooi kloppend hartje !

Laat je horen hoe het is gegaan ?

16. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Aah nicolle! Lieverd het komt goed! Kop op meid je gaat zo kennis maken met je spruit! Natuurlijk is dat spannend, het lijkt echt op een spruit, dus zo florisant is het niet ;) haha Maar weer zeggen ik heb nog nooit zo'n mooooooie spruit gezien, snik snik! Hoe laat ga je?

Leuk die wisselende tickers!
    Zeg zullen we bij week 12 bij elkaar raden wat het wordt volgens die theorie. Ben benieuwd hoeveel we er dan goed hebben.

Zo hier vroeg wakker. Volop eetlust en niet merr misselijk of extreem boerend? Bol me eigenlijk top. Wordt er bijna bang van.

Huwelijk; ja je kan zo gek maken als je zelf wil. Belangrijkste is dat je zelf als koppel geniet.

Werkse werkende mama's!

Welkom blije nieuwe mama's!

17. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Wij zijn idd super blij met de echo! Was wel heel spannend omdat ik dus de afgelopen weken af en toe wat roze verlies had. 16 april de termijnecho en intake vk. Ben benieuwd hoe hard ie dan gegroeid is!

18. Niesje123

Niesje123 Actief lid

1 mrt 2011
    456
    0
    0
    Bah wat heb ik weer slecht geslapen en ook nog verschrikkelijk gedroomd...echt creapy!! :(
    Denk dat ik nog even onder de dekens kruip!!!

Nicolle succes met je echo meid! Komt goed hoor :)

Werkende mama's...werkse vandaag en rustig aan hè ;)

19. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

Hier voor het eerst sinds een week weer een beetje normaal geslapen. Voelt meteen als zo'n betonblok dan... Alleen onze schat van een dochter werd rond 5:00 uur gillend wakker. Kan niet goed achterhalen wat het is, oren (heeft ze nog steeds last van), kiezen, neus, droom of toch last van die tijdsverschuiving ofzo. Ik heb haar oren gedruppeld en haar een fles gegeven. Zou eigenlijk niet meer moeten, maar ik heb nooit zo'n zin in zulke gevechten en blijf goede hoop houden dat dit allemaal vanzelf goed komt:D

@ zwangerschap, alleen nog een beetje jeuk en een raar leeg gevoel in mijn maag...

20. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

Nog even en dan weet je het....Succes!

Deel Deze Pagina