November 2012 mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door NathalieD, 27 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suus14

Suus14 Actief lid

7 feb 2012
    318
    0
    16
    NULL
    NULL
    Volgens mij zie je inwendig meer, ik heb as maandag inwendige echo dat is dan met ongeveer 8 weken. Zal m posten :)

2. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    zo zit effe heerlijk in mn pauze t egenieten van een kop tomaten soep met kruiden stokbrood mjammie...

inwendige echo zie je idd meer.
    aankomende echo krijg ik ook inwendig .
    hier doen ze trouwens tot en met 12/13 weken eerst uitwendig en dan nog een keer inwendig:)

3. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    OOooeeeh tomatensoep!!!! Ik heb alleen de eerste regel van je berichtje gelezen Thea en ren nu naar de winkel!!!

Daar heb ik echt zin in.

4. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er

lekkerrrrrrrrrr:d

5. Behappy

Behappy Niet meer actief

ik heb zaterdag een echo en dan ben ik 8 weken ongeveemaar ze gaan niet inwendig ??
    hier op t forum zei iemand dat t dan handig is om een volle blaas te hebben zodat je meer ziet ?

6. siep81

siep81 Bekend lid

9 jun 2010
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Nathalie, mooie echo

@Natascha, welkom. Jouw oudste is bijna net zo oud als die van ons (29-01-2011)

@Thea, balen zeg. Hopen maar dat het voldoende was dat je het als kind licht hebt gehad.

@behappy, vorige keer heb ik met 9 weken een echo gehad. Was gewoon uitwendig. Volle blaas was idd nodig.
    (volgens mij ligt het ook aan je bouw, als je slank bent zie je meer, maar dat weet ik niet meer zeker)

pfff, ik ben zo moe, er komt bijna niks uit mijn handen. Iemand was jaloers dat ik 3 kg was afgevallen, maar dat is niet nodig hoor. Ben nu echt te licht en elke keer draaierig als ik opsta ;)

7. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Thea oei! Dat klinkt niet fijn, beterschap voor je kleine in ieder geval en hopelijk valt t allemaal mee..

Echo's heb ik vrij lang inwendig gekregen maar ik was wel heel zwaar. Wat duurt wachten lang, nog 3 weken hier..

8. Behappy

Behappy Niet meer actief

ik ben niet extreem dik ..
    ben voordat ik zw raakte 10 kilo kwijt geraakt omdat ik erg ziek ben geweest 2 maanden ..
    dus ga gewoon veel drinken ..
    die vrouw van de echo zei dat t weer niet nodig was
    maar voor de zekerheid toch maar wel doen dan he ??

9. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Bij een uitwendige echo kan een volle blaas de baarmoeder iets optillen waardoor het beter te zien is.
    Bij een inwendige echo is het juist weer handiger als de blaas leeg is, omdat het in de weg kan zitten.

10. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Ik word helemaal gek van mezelf. Ik zit vol stress omdat ik bang ben voor een mk. Het is helemaal nergens op gebaseerd maar de angst begint echt de overhand te nemen.
    Sinds zondag neemt het eigenlijk steeds meer toe. Vandaag alleen maar buikpijn.. puur spanningen. Net alsof je een heel belangrijk examen moet doen.
    Ik heb ook veel last van faalangst en misschien heeft het daar mee te maken.
    Sta steeds op het punt de vk te bellen. Niet dat ze iets kan doen, maar misschien kan ze me geruststellen.
    Heb het nog niet gedaan omdat ik op dat punt weer denk: Stel je niet zo aan. Ze zal wel denken...... vul maar iets in. Ik heb alles al een keer bedacht haha.

11. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    net 10 sec geleden de vk praktijk gebeld. Ik barstte in tranen uit toen ik de assistente aan de lijn had.
    De vk belt dadelijk terug...

12. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Goed dat je toch gebeld hebt, daar zijn ze immers voor.
    Balen dat je zo'n extreme angst hebt , hopelijk kan de VK je een beetje geruststellen.

13. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Bij mij was gister uitwendig niets te zien, eerst was mijn blaas te vol, toen moest ik de helft eruit plassen, daarna kon ze m'n baarmoeder niet meer vinden en toen inwendig die mooie echo gehad:)

14. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    Hopelihk kunnen ze je gerust stellen meid. Rot dat je zo met die angst zit. Maar dat is geen aanstellen. Echt niet. Er gebeurd van alles. Je hebt er geen grip op. Dat is ook eng.
    bij deze ook een dikke digi knuf

15. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    @echo, hier krijg ik hopelijk een uitwendigr. Maar met 9+5 moet dat wel lukken. Maar ik ga t nog een keer navragen. Ben panisch qua inwendige onderzoeken. Alleen als t zou moeten... Ik zou dan eerder de echo uitstellen denk ik. Dus hoop echt dat ze uitwendig doen....

16. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Dat lijkt me moeilijk, de helft eruit plassen! Herinner me plots dat ik dat vroeger 'moest'. Steeds kleine beetjes plassen. Was ergens goed voor, weet niet meer waarom.

17. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Dank jullie wel meiden (L) Ik ben nu ietsje rustiger en kan me even op het huishouden richten.
    Leid ook weer af.. dus dat is fijn :)

18. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Vk heeft gebeld en uitgelegd wat ik zelf ook wel weet. Pfff toch heel fijn om het weer even te horen...
    Ze legde me uit dat het een hele onzekere periode is en er veel gebeurt in het lijf. enz. enz.

Ben benieuwd hoelang het blijft 'hangen' ;)
    Morgen 'gelukkig' weer werken. Thuiszitten in zo'n situatie is ook niet prettig

19. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    hier vanmiddag even geslapen met mn kleine man allebei helemaal gesloopt. hier gelukkig morgen ook een hele dag vrij dus dat i wel lekker wil graag wat in het huishouden gaan doen zodat het weer helemaal up to date is

@juliaa ik begrijp je angst heel erg goed hoor maar hoe hard dit ook klinkt.en dat houd ik mezelf ook maar voor
    als het mis gaat kan je nog zoveel echo's krijgen in het begin maar als het mis gaat gaat het zo ie zo mis ondanks de hoeveelheid echo's die je krijgt.

enigste wat je kan doen ik proberen te genieten van de dagen dat je zwanger mag zijn hoemoelijk dat ook soms is ..
    na 3 miskramen op een rij vind ik het ook niet makkelijk maar vind het ook niet eerlijk voor dit kindje als ik niet van hem/haar geniet

20. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    @Thea, Mooi geschreven. Klopt helemaal wat je zegt. Dank je meis.. ben het steeds meer aan het loslaten. Dat is het enige wat ik kan doen, loslaten en afwachten. En natuurlijk genieten zolang het mag duren :)

Deel Deze Pagina