November 2012 mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door NathalieD, 27 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lolalo

lolalo Actief lid

13 feb 2012
    404
    0
    0
    Herkenbaar hoor julia, ook zonder miskraam verleden.
    Thea zegt t mooi!!

Hier echt blech... Heel de dag al misselijk en zo moe!!
    Bij mijn zoobtje ook wel zo moe geweest rond deze tijd maar misselijk allwen in de 8 ste week en verder niet. Dat beloofd nog wat....pffff

2. Niesje123

Niesje123 Actief lid

1 mrt 2011
    456
    0
    0
    Meiden ik wil even snel wat met jullie delen..
    Ik sta aan het aanrecht krijg ik een dikke knuffel van mijn zoontje die zegt: "mama ieder kindje vindt zijn mama de liefste, maar ik heb echt de liefste mama" .....Ahhhhh, *smelt* :D

3. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Aah julia dat ist! Meid hier nog eentje, maar thea zegt het helemaal juist! Het komt goed meid! We moeten vertrouwen houden.

Thea hoe is het met je mannetje?

Nicolle hoe was je echo?

Niesje wat ontzettend aandoenlijk! Heerlijk!

Inwendige echo stelt niks voor hoor. Je merkt er niks van! Althans ik niet! Yeah deze dag komt ten einde! Morgen om half 2 dan eindelijk!!!

4. Behappy

Behappy Niet meer actief

@nathalie
    oke..wat STOM dat de echo mevrouw dan tegen mij zegt dat t echt wel te zien moet wezen met 8 weken..
    als ik dan niets zie raak ik gleijk in de stress omdat zei t zo vertelt heeft..

hmm

5. Behappy

Behappy Niet meer actief

@ladylola
    YEAH BABEEE nog effies geduld.
    komt helemaal goed ik zal aan je denken

6. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Aaahlief van je, dank je!

Heb trouwens vandaag me losgelaten en toch al wat kleertjes gekocht bij de zara! Wel uni, een jeans, een shirt en een blousje. Die meidendingen trekken mij ontzettend aan, tis zo cute. Maar ja moet niet teveel kopen, want krijg een winterbaby!

7. Behappy

Behappy Niet meer actief

@ladylola
    hahahah oohhh zo lieeff !
    ik kan me nog goed inhouden hier.
    heb alleen een rompertje met : HEY IM NEW HERE ! erop
    maar die heb ik gekregen.
    Zaterdag na de echo wil ik naar mn vader gaan om het te vertellen hihi

8. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Leuk die tekst van dat romepertje haha.

Ik heb een leuk shirtje en broekje gekregen van mijn moeder, ook uni. Ik wil me nog ff inhouden, ook na de echo, met kopen tot ik weet wat we mogen krijgen want heb nog zakken vol kleding van mn meissie op zolder liggen.

@Juliaaa; Fijn dat je wat gerust gesteld bent. En ja, thea zegt het goed. Soms alleen zo moeilijk. :) Maar dat hebben we ook allemaal denk ik.

Ik vind het deze zwangerschap enger dan met de eerste. Misschien omdat ik nu zo bewust ben wat er allemaal mis kan gaan ofzo?

9. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    dat is het ook je bent er nu meer van bewust ... ik vind dit heel eng aangezien ik bij mijn dochter er pas laat achterkwam en bij mn zoon ook pas rond 11/12 weken...
    en nu na de miskramen tja eng vindik het echt wel maar als het mis gaat kan ik er toch niks aan doen.
    maar kan mezelf iedergeval niet verwijte dat ik niet genoten heb van de tijd dat ik zwanger was.

@mijn mannetje tja dat is een gespikkeld ijsje op het moment het zit zelf inzelfs in zijn mond arm kereltje...
    dus veel waterijsjes eten en koud drinken...
    zo even lekker in badje doen en hem daarna insmeren met lotion hopelijk heeft ie een fijne nachtrust

ben helemaal op voor vandaag lekker genieten van mn manneke vanavond op de bank ...
    lekkere gehaktballetjes met lekker saus en lekker knus tv kijken

10. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Ohjee, beterschap voor je ventje!

11. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    ahhh beterschap!
    @niesje: hoe schattig :D

12. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey kletskousen!!!
    Thea, ik lees het van je zoontje. Beterschap voor hem en doe idd voorzichtig want je wilt niet besmet raken! Maar komt helemaal goed meid :)

Niesje, wat lief dat je zoontje dat zegt. Echt zoow schattig. Daar zou je toch bijna van moeten huilen?? Haha....

Inwendige echo's zijn idd zo erg niet. Ik heb er al een aantal gehad voordat ik zwanger was...dat krijg je als je in de MMM zit.... Het lijkt erger dan het is. En ze hebben dat al zovaak gedaan.

De echo die voorbij kwam is echt super!!

Tomatensoep, is echt super lekker. Ik lees dat er hier een aantal zijn die dit vandaag al op hebben? Hier nog iemand die zich meld. Moest boodschappen doen en had zo'n zin in tomatensoep... wat grappig dat ik dit nu lees dat er meerdere waren vandaag.

ladylola, oeh spannend morgen echo! Heel veel succes.

Morgen doe ik de 7 weken wave ;) Precies over een week heb ik de 1e echo... echt zo spannend! Mijn buik groeit al kool. Morgen weer een foto maken. Ik denk dat ik me echt wezenloos schrik. Zaterdag ga ik maar ff wat zwangerschapsbroeken kopen, want mijn eigen kleren aandoen is echt geen doen meer. Het valt ONTIEGELIJK hard op...maar ja...toch maar proberen te verbergen. Over een kwartier komt een vriendin van mij en morgen heb ik met een andere vriendin afgesproken. We zullen maar zeggen ( als ze er iets van zeggen ) dat ik wat kilo's aan ben gekomen van de vakantie ( net 3 weken terug van vakantie dus kan wel he ;)

13. scrat

scrat Niet meer actief

Nou, hehe, hier ben ik.. Duurde vanmorgen meer dan een uur en daardoor bijna te laat op mijn werk gekomen en ik ben nu net thuis.
    Er was dus niet echt iets te zien. Had ik al een beetje verwacht, maar toch stiekem gehoopt dat het wel zo was. Eerst uitwendig en vervolgens inwendig. Na heel lang zoeken was er een vruchtzak te zien, met de grootte van iemand die ongeveer 6 weken is. Maar dus geen kindje of iets wat er op moet gaan lijken.
    Ze dacht dat mijn baarmoeder misschien wat ver naar achteren lag en het daardoor kwam, dus weet het ook even niet..
    Ik moet maandag naar de gynaecoloog, want blijkbaar hoor ik dus daar thuis en niet bij de vk (vanwege geen schildklier), terwijl mij door de artsen eerst iets anders verteld is geworden. Dus ben benieuwd maandag wat ik daar weer te horen krijg...
    Volgens mij krijg ik dan ook weer een echo. Denken jullie dat er dan wel iets te zien is?

Verder zag ik dat iemand vroeg waarom ik het zo vroeg had, geen idee eigenlijk, misschien vanwege mijn schildklierprobleem of zo.. Ik heb gewoon aangegeven hoever ik zwanger was en of ik een keer een afspraak kon maken en zij plande dat zo vroeg in.

14. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Op zich is het wel snel gegaan bij jou dan ikke. Gelukkig heb je niet een te lange rit achter de rug en ben je al ruimschoots binnen het jaar in blije verwachting.
    Ben benieuwd naar je buikje!

Thx for the lucks!
    Thea relaxse!

15. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Jammer dat je niks kon zien nicolle. Ik was degene ook die het vroeg. Maar geen schildklier? Wat heftig. Ja dan ben je medisch en blijf je scherp onder controle. Alleen maar goed juist toch.

16. lolalo

lolalo Actief lid

13 feb 2012
    404
    0
    0
    Jammer nicolle! Maar volgende week dus misschien weer echo?
    Overig een vriendin van mij heeft ook geen schildklier en twee kinderen. Die is altijd gewoon bij de vk geweest ( ook 2 keer thuis bevallen)
    Maar misschien ligt dat aan welke vk je hebt?!

17. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Hoi damesss!!

@Thea beterschap voor je zoontje!

Ahhh Nicole balen! Hopelijk zien ze bij de gyn meer!!

@LadyLola: hoelaat mag je morgen?

@Niesje super lief.. Wat zijn kinderen toch puur he ze fleuren het leven echt op!

Sorry als ik iemand vergeten ben maar er heb niet alles kunnen lezen.

Hier echt vreselijk last van moodswings al een paar keer flink uitgebrand naar manlief :( bedoel het niet zo maar kan echt weinig hebben deze periode... Baal ervan want hij doet eigenlijk niks echt fout mja... Hoop dat het snel overgaat:(

18. siep81

siep81 Bekend lid

9 jun 2010
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    @juliaa, fijn dat de vk je wat gerust kon stellen. Thea heeft het mooi verwoord.

@nicole, jammer dat je niks kon zien.

@fliertje, moodswings zijn herkenbaar, ik ben flink aan het zeuren :)

@burningkarma, ik ben me bij deze zwangerschap ook meer bewust van wat er allemaal mis kan gaan.

@ iedereen met een echo morgen, heel veel plezier.

19. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
  20. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Haha die moodswing, hilarisch lach mezelf soms echt uit. Geen idee waar het vandaan komt, maar hetmoet gewoon.

Morgen om 13.30u echo. Straks me mandje in.

Truste allen!

Deel Deze Pagina