Ik weet dat het ook met het echoapparatuur te maken heeft. Bij mijn eerste zwschap was er met 8 weken uitwendig al heel goed te zien, ook de termijn was goed geschat. Dat was bij een andere vk in een andere stad. Het ene echoapparatuur is beter als het andere. Dus ja lastig. Ik vond het vreemd toen ze gister uitwendig bij mij niks kon vinden.
pff @hier ik had zn hoofdpijn !!!! en voelde me zo beroerd !! heb mn jas aangetrokken en ben lekker 3 kwartier wezen wandelen in de frisse lucht. dat heeft zeker opgelucht!! nu zit ik lekker in bed tv te kijken..want als ik ga liggen ben ik bang dat ik misselijk word.. heb nu een "honger" gevoel ... nou dat liever dan misselijk
@nathalie aah zoo ja precies dan snap ik t wel .. dit is volgens mij ook een goed bekent echo centrum dus dan mogen ze ook wel goede aparatuur hebben en zeker voor die prijzen
Goedemorgen... @Ladylola. Spannende dag vandaag!! Veel plezier @Iedereen, Werkse voor degenen die mogen. En anders geniet van de dag. Ik voel me alweer een stuk beter. Mag zo weer naar mijn werk. Vandaag een half dagje, dus lekker optijd weer thuis (verder slapen).
suc6 vandaag ladylola !! @ suus ik heb um zaterdag en dan ben ik ook 8 weken. en die echo vrouw Zei dat we dan exht wel wat moeten zien ik hoop t ! en natuurlijk op goed nieuws haha pff hier derde vroege dienst .. ben echt super moe.. naja hoef maar tot 1 miss dat ik daarna nog ff in bedje kruip. naja ik ga richting mn werk !
hier ziek zwak en misselijk bah bah halve nacht opgezeten met zoon lief en zelf non stop boven de wc gehangen.... dit gaat een lange dag worden
Good morning! Dank je behappy en julia! Wat waren jullievroeg op zeg! Ik was ook al om 6u wakker, dankzij me kat en een volle blaas. Daarna gaat het hoofdje denken en klaar wakker! Werkse meiden! En julia fijn dat jij je beter voelt. Thea wat vermoeiend en belabberd zeg! Beterschap meid! Hier ga ik straks woest de nuon opbellen ff 330 van me rekening trekken zonder bericht! Stelletje idioten! Sinds we verhuisd zijn is alles drama, de rekeningen vliegen ok onze oren van 2 huizen! Tis echt idioot! Heb wel leukere dingen om me geld voor te gebruiken en me energie in te steken! Nog 6u! Ga zo maar wat nuttigs doen, dan gaat de tijd sneller! Haha!
uitgerekend 1 november Thea: 3e kindje , hartje klopt zo mooi! 2 november Lodie Suus1982: 3e kindje 5 November Kwekijzer: 2e kindje Thuis bevalling onzewens: 1e kindje, zkh bevalling 6 november NathalieD 2e kindje Sinja: 2e+3e kindje Nic79: 3e kindje Siep81: 2e kindje 9 november Behappy: 1e Kindje snowbird: 1e kindje 10 November Dinh: 2e kindje Beckje: 1e Kindje Missillie: 2e kindje Mayke1980: 3e kindje Ladylola: 1e kindje 12 November BurningKarma: 2e Kindje Suus14: 1e kindje 14 November Ikke175: 1e kindje 16 November Daydreamy: 2e Kindje 18 November Pumpkin: 1e kindje 19 November Juliaaa: 1e kindje Lolalo: 2de kindje 20 November Patje20 : 2e kindje 22 November xNicolle: 1e kindje Siesi: 1e kindje 23 November Samantha89 24 November Niesje123: 3e kindje 26 November: Cjb: 2e kindje 29 November Beertje86: 2e kindje AFSPRAKEN!! 28-03 Ladylola vroege echo bij afdeling Vevo 28-03 onzewens vroege echo 29-03 Niesje123 2e vroege echo ivm bbz 31-03 Behappy 1e echo 02-04 Samantha89 MvM 02-04 Suus14 2e echo 03-04 Ikke175 1e echo 03-04 Siesi 1e echo 03-04 Lodie1e echo 04-04 BurningKarma Intake 04-04 Pumpkin 2e vroege echo 04-04 Siep81 Intake 05-04 Dinh Intake en echo 05-04 Niesje123 3e vroege echo ivm bbz 10-04 Thea termijn echo 11-04 Juliaaa Intake 12-04 Beckje 1e echo+intake 12-04 snowbird 1e echo + intake 12-04 Siesi intake 12-04 Patje20 intake 16-04 Juliaaa 1e echo 16-04 Suus14 intake vk 16-04 Beertje86 1e echo Gyn/ferti 16-04 Samantha89 1e echo 24-04 Missillie 1e echo Gyn 24-04 Lolalo 1ste echo + intake Kleine oh zo gewenste Vlindertjes die helaas niet bij ons mochten blijven: Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ, Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ, Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ, Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ, Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ * Dreames * R85 * BootjeKatootje * Waxientje * Bianca1374 * Late Mama * Lydia1986 eventjes de lijst weer naar voren gehaald 28-03 Ladylola vroege echo bij afdeling Vevo 28-03 onzewens vroege echo veel plezier vandaag
Goedemorgen, Na een zeer ellendige dag gister waarbij ik de hele dag misselijk ben geweest ben ik nu een stuk beter opgestaan. Heb op bed een crackertje gegeten, 5 min gewacht en toen rustig opgestaan. Weet niet of het daaraan ligt maar voel me een stuk beter dan gisteren. Dus Thea ik weet hoe het voelt, erg he pfff. En dan ook nog je zoontje ziek, zal niet meevallen. @Behappy ik ben ook beniewd wat er bij jou te zien is zaterdag aangezien wij gelijk oplopen Ik moet alleen nog 2 weken wachten voor de 1e echo. @ladylola balen zeg van die energierekening, dat zijn van die zwaar irritante dingen waar je totaal geen zin in hebt! Hopelijk komt het snel goed daarmee.
Heb hier een echto foto van 8 weken en 6 dagen vond dat je best wel al wat kon zien zo! Is dus van mijn vorige zwangerschap hé
@dihn met 'iets' bedoel ik meer als een stipje, dus echt al een klein levend wezentje. Ik verzet mijn afspraak anders liever wat later omdat ik het jammer vind om zo'n mooie echo te doen en dan moeten kijken naar een stip en mijn kans op een mooiere echo kwijt ben. @beertje Dat lijkt inderdaad al meer op een kindje!
Ik had mijn eerste echo bij de eerste zwangerschap ook pas met 9 weken geloof ik. Toen duurde het voor mijn gevoel minder lang dan nu om te wachten op de echo!! Pfff volgende week VK!! Nog precies een week! Mijn eerste echo kan ik niet vinden, deze is van 20 april... ik had op 21 feb een posi test toen. Ik was denk ik dan rond 12 weken? Deze was inwendig gedaan ivm met mijn gewicht Maar vond het niet erg want het is een pracht echo. Bekijk bijlage 233613
Oh wacht, hier is ie van +/- 8 a 9 weken. Gemaakt in maart van de eerste zwangerschap. Bekijk bijlage 233614 Ook inwendig.
Zo...wat een mooie echo's vliegen er voorbij!! Ik mag morgen weer..begin toch weer zenuwachtig te worden Ga er maar vast vanuit dat er nog steeds niet veel te zien is...als het maar op de juiste plek zit!!! Dames die vandaag voor de echo mogen: good luck & enjoy!!! Ik ga maar eens wat afleiding zoeken hier in huis....