November 2012 mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door NathalieD, 27 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisanne

Lisanne Actief lid

1 aug 2011
    109
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hallo dames!

Zooo ik heb even twee dagen niet kunnen lezen ivm met drukte op het werk:x maar jeeeetje wat kletsen jullie veel zeg hihi:D Wel erg gezellie natuurlijk!

Heb alles terug gelezen, maar om op alles te reageren...... ben ik vanavond laat nog bezig:)

Na al dat lezen over ijsjes..spontaal zin gekregen in een waterijsje:p haha
    Zo dus eerst naar de plus om die te halen:D
    Heb ook mooie echo's voorbij zien komen! Toppie zeg!

Succes voor alle dames die vandaag voor een echo moeten!:)
    Geniet ervan!;)

Ik moet nog een dagje wachten helaas.....:x wat duurt wachten toch lang...
    En dan maar hopen dat ze morgen ook echt een echo maken..:D
    Ben alleen bang voor een inwendige echo ivm gewicht... iemand ervaring mee? Niet echt zo'n fijn idee om daar gelijk met de beentjes wijd te moeten:D:p en zeker niet omdat me zoontje ook mee gaat...nou is die nog wel te klein om dat te snappen maar toch!:)

Gisteren met afvegen toch weer beetje oud bloed, maak ik me toch beetje zorgen om, heb dat bij mijn vorige zwangerschap helemaal niet gehad:(
    Zag vanochtend na het plassen dat er ook beetje witte vlokjes in urine zaten, nou heb ik op internet gelezen dat, dat vaker voorkomt en bij de zwangerschap hoort..helpt alleen allemaal niet echt tegen de stres!:x
    Maar goed... nog 1 dagje geduld!
    Misschien als ik zeg dat ik met afvegen toch soms wat oud bloed afveegt dat ze dan misschien wel een echo maakt??:)

Vandaag maar lekker genieten van het mooie weer met zoontje lief!;) die is al lekker in de zandbak aan het spelen!

Fijne dag allemaal!

Liefss

2. Niesje123

Niesje123 Actief lid

1 mrt 2011
    456
    0
    0
    thnx burningkarma :)

Lisanne, ik zou het zeker wel even zeggen en om een echo vragen.
    Inwendige echo valt ook reuze mee hoor, 't is voor een goed doel hè ;)
    Wat ik wel altijd fijn vind is om dan een jurkje of tuniek te dragen, heb dan tenminste nog het idee dat het de boel een beetje bedekt ;) haha

3. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames,

ladylola, bij mij is het idd best snel gegaan allemaal. Na een half jaar werd ik doorgestuurd naar de gyn, daar allemaal onderzoeken gedaan en toen met Clomid gestart. 1e keer zwanger met Clomid... ik ben doorgestuurd omdat ik dus geen eisprong had. Ook mijn basistemperatuur ligt heel erg laag. ( 34 -35,5 graden ) Voordat ik aan de pil ging was mijn cyclus ook pas rond de 7-12 weken dus ik wist dat dit terug zou komen.. Vandaar dat ik na paar maanden naar de HA ben gegaan. HA zei dat ze me goed snapte en dat ze precies hetzelfde zou hebben gedaan...dat is wel fijn om te horen, en niet dat je weg wordt gestuurd van, probeer het zelf nog maar een half jaar.

Dames met een echo...heel veel plezier en succes!

Lisanne, een inwendige echo lijkt veel erger dan het is. Oke...het is niet fijn om met je benen wijd te gaan, maar trek idd maar iets langs aan ;)

Vandaag ben ik 7 weekjes!!! Joehoe :D Heb een foto gemaakt. Zal hem er eventjes bij plakken hiero.... Zaterdag ga ik zwangerschapsbroeken kopen want anders kan ik volgende week niks meer aan denk ik zo.... En ik krijg een echo met 7,6 weken, en als het goed is kon je wel wat zien...dus ben benieuwd...

Hier komt de foto van vanmorgen :

4. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Goedemorgen allemaal,

Wat een mooie echo foto's! Ik zal eens proberen of ik die van mij ook kan plaatsen! Het is helaas niet zo'n hele duidelijke foto, je ziet echt een boontje nog geen kindje. Maar dat hoorde zo zei de gyn.

Ik vind die inwendige echo's niet zo'n probleem, ik bedenk altijd maar dat zij zo vaak hetzelfde beeld zien en echt nergens meer van schrikken!

Ik heb net een tentamen statistiek gemaakt, het viel me mee. Hopelijk is het ook voldoende!
    Nu weer snel naar huis en studeren voor het tentamen van morgen!

5. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Inwendig is natuurlijk minder fijn als uitwendig maar het zijn idd wel mooiere echo's vooral als je nog onder de 12 weken bent. Ik vond het niet erg om daar half bloot te moeten liggen. Vriend en zoontje waren erbij maar zoontje snapt dat toch nog niet. Bovendien douchen we ook nog samen:) Zolang de vk maar een vrouw is vind ik het goed:p

@Misselijkheid: vanmorgen was ik het heel erg, hoefde gelukkig net niet over te geven. Nu is het ineens weer verdwenen en voel ik me heel goed! Dus even snel wat dingen in huis doen, leren voor school en lekker genieten van mijn zoontje. Vanavond komt de misselijkheid waarschijnlijk weer terug.

6. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    ach van mij apart ziet de hele wereld op dat moment mn doos... als ik maar me kindje kan zien met haar/zijn mooi kloppende hartje

7. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    @ Thea, vervelend dat je zo ziek bent. Komt het door de zwangerschap of gewoon echt ziek.

@Ladylola, dank je meis. Is het gelukt met de Nuon? Je kan het bedrag mogelijk zelf stoneren (terugboeken) dan krijg je vanzelf een brief van Nuon of je belt er zelf achteraan om evt een betalingsregeling te treffen. Mocht je daar behoefte aan hebben.
    Ik zou me rotschrikken als er ineens 330 e afgeschreven was. Staat niet eens op mijn rekening hahaha.
    Mijn vriend regelt/betaald alles. Ik ben daar niet zo goed in ;)

En @ echomeiden veel plezier en succes!!

@ Ikke, dat is al een mooi beginnend buikje meid.

Ik had maandag de rok van mijn uniform aan, die zat toch wel erg strak om mijn buikje. De broek van het uniform zit nu prima, normaal had ik daar een riem voor nodig.
    Ik weet niet of het door een buikje komt of dat ik gewoon dikker word. Mijn buik is wel iets minder plat, maar nog steeds geen bolletje. Ik ben 1.80 m en woog zo'n 63 kg. Zal zo eens kijken wat het nu is :)

@Mayke, gefeliciteerd met het behalen van je tentamen en succes met je tt van morgen! Heb je er nog meer?

Ik ga zo ff slapen, lekker zo'n half dagje werken, maar was wel erg vroeg vanochtend (6 uur beginnen)

8. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Haha, zo is het maar net! Weer een wijze raad van tante Thea. Ik zal het onthouden voor als ik een echo mag. Die is als ik zo'n 9 weken ben.. dus mogelijk ziet ze uitwendig al voldoende. Al is inwendig wel leuker om te zien natuurlijk

9. onzewens

onzewens Bekend lid

9 jan 2012
    561
    0
    0
    NULL
    NULL
    aarghh....nog 3 uurtjes en dan heb ik gewoon mijn echo al gehad. vanochtend gewoon gewerkt en dan gaat het wel..vind het nu wel errug spannend worden hoor!!!

Ik krijg sowieso inwendig, hebben ze me al verteld.
    Is nie erg fijn maar ach...hoort er gewoon bij, doen ze zo vaak denk ik dan maar.

Hou jullie op de hoogte hoor!

10. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Hahahaha die thea! Wil jij misschien mijn kijkdoos even zien, want voor een cent of 10 kan jij de wereld zien ;)

Ooh onze wens jij ook ontzetten veel geluk en plezier! Sta te wachten op m'n vent en dan richtig het zkh.

Heb voor me ouders net een shirtje met print besteld 10-11-12 met vraagteken eronder! Houden we het nog vaag 3 seconden tot het kwartje valt haha.

11. Behappy

Behappy Niet meer actief

zo dames heerlijk gewerkt nu broodje gezond eten die ik net vers bij de bakker hev gehaald
    jammieee

12. Behappy

Behappy Niet meer actief

en ladylola echo gehad ?!

13. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Bah... De soep kwam er bijna weer uit. De laatste hap was ineens zo vies...

Ik heb vanochtend ook al gefantaseerd over hoe het mijn moeder te vertellen. Vorig jaar hebben we een foto laten maken voor opa's en oma's en ouders. Op de een of andere manier heeft mijn moeder die foto nog steeds niet.
    Ik dacht eraan de foto te geven en daarbij een lijstje waar ze de foto in kan doen. Als ze het lijstje dan uitpakt vindt ze een foto van de echo...

14. girl13

girl13 Actief lid

12 jan 2012
    389
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemiddag dames!
    Ik ben uitgerekend op 19-11.
    Vandaag heb ik mjn eerste echo gehad bij de gynaecoloog. (6w+3d) en er was al hartactiviteit te zien.
    Over 2 weken weer een echo!

15. Hopesoon

Hopesoon Actief lid

23 mei 2011
    288
    0
    0
    Hoi dames,

Ik ben uitgerekend op 7 november 2012 vandaag precies 8 wkn zwanger en as vrijdag de eerste echo :) we kunne niet wachten vinden het zo spannend!!!! Vind het wel leuk om hier mee te kletse :)
    Xxx

16. Behappy

Behappy Niet meer actief

@hopesoon & Girl13

gefeliciteerd en welkom !!
    spannens hopesoon !! ik zaterdag mn eerste echo en ben dan 8+1 volgens mn eigen berekeningen haha

klets gezellig mee !!

17. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    gefeliciteerd en welkom!

pfff ben alleen nog maar ongeduldiger met alle vroege echo's hier haha
    naja 2 weken zijn zo om ;)

helaas nog steeds erg misselijk... wat koekjes en crackers weg kunnen krijgen... maar verder eigenlijk niets...

18. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    @beckje ik hem mijn eerste aankomende echo ook pas weer 10 april en dat lijkt zooo lang te duren niet normaal meer!
    nog 13 dagen te gaan *zucht*

19. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    erg is dat dan he, hoop zo erg een mooi knipperlichtje te zien.
    heel stom, ben ergens enorm bang dat er niets is.... al nemen mijn 'kwaaltjes' alleen maar toe...

20. Suus14

Suus14 Actief lid

7 feb 2012
    318
    0
    16
    NULL
    NULL
    Welkom nieuwe dames! Ik zit met smart te wachten op echo foto's!!!

Deel Deze Pagina