hi meiden , ik meld me aan wat blijkbaar ben 5 weken en 2dagen terwijl ik dacht dat ik 4 weken en 3dagen was maargoed! Ik ben vandaag naar vk gegaan en eerste afspraak is klaar en ik schrok toen ze me vertelde dat ik 26 nov zal bevallen super blij!! ikweet niet meer zo goed wanneer mijn volgende afspraak zou zijn! but iam excited!
Hallo allemaal , Ik ben lisanne , 22 , en 5 weken zwanger . Ik ben echt super blij en mijn mannetje ook ! Wordt alleen soms wat angstig van de "12 weken grens" . Zijn er meer meiden die dat hebben ? Probeer wel te beseffen dat 90% nog altijd goed gaat en dat is toch wel heel veel ! Verder heb ik er wel een heel goed gevoel over en weet ik gewoon zeker dat het goed zal gaan . Ik heb op 17 april een afspraak bij de verloskundige . Ik krijg dan een doorverwijzing voor een echo . Ook heb ik me aangemeld voor moeders voor moeders , die komen 7 april voor een intake . Kwa klachtjes heb ik, pijn in me borsten . Soms kleine steekjes aan een kant van me buik . En een zeurderig gevoel in me buik . Soms erg duizelig . En veel slijm waar ik gewoon slierten van kan trekken ( sorry voor de details) Hoop hier met andere meiden gezellig te kunnen kletsen ,
Welkom nieuwe meiden!! @kwaaltjes, ik voel weinig eigenlijk. Ook weinig afscheiding, zelfs beetje droog... Verder laatste dagen weer veel last van menstruatie achtig gevoel. Dat maakt me ook weer lekker onzeker . Verder probeer ik er toch van te genieten. Mijn vriend voelt hem al schoppen haha (zijn de darmen). Hij snapt zelf natuurlijk ook dat het mijn darmen zijn Whaha maar kunnen we wel weer lachen
@lolalo: ja als je eenmaal door hebt hoe je moet zoeken, dan lukt het steeds makkelijker idd! Wie weet, succes! @nieuwe meiden: welkom en gefeliciteerd! Klets gezellig mee!
pff alles verhuist vandaag .. nu net klaar mannetjeis een beetje opgefokt dat is hij altijd als hij gestresst is pff en dan zeggen ze wat over zwangerevrouwen.. tis nu gelukkig al iets gezakt ik ben morgen vrij en ga dus nu lekker tvtje kijken en misschien nog ff gamen hihi
Goedemorgen allemaal! Iedereen een goede nacht gehad? Hier wel oke, onze zoon was een paar uur aan t spoken, maar ligt nu nog heerlijk te slapen. Ik ga ook mijn bed maar eens uit! Na het lezen van het verhaal over de angelsound het ding maar eens erbij gepakt, maar helaas nog helemaal niets te horen. Ik moet nog een paar weken geduld hebben denk ik! Straks weer een tentamen, ben blij als ze achter de rug zijn en ik me gewoon weer op mijn gezin en het lesgeven kan richten! Ik zal straks weer een mooie buikfoto maken, die begint nu echt te groeien! Wie mogen er vandaag voor de echo? Heel veel plezier, geniet van de mooie beelden!
Goedemorgen allemaal! Allereerst een warm welkom aan alle nieuwe dames..leuk! @misselijkheid, ik weet nooit goed of ik me nu misselijk voel of niet?! Maar dan denk ik weer als ik niet misselijk zou zijn dan wist ik het wel zeker haha, heb nog niet hoeven spugen iig @Pendelen, er is vorig jaar voor mij gependeld na de MA, toen kwam er Maart uit, maar dat was al geweest...in nov helaas nog een bbz gehad maar ik heb dus wel dit jaar Maart posi getest!! Nu nog kijken of het geslacht ook klopt Beckje, wachten duurt lang maar dan heb je ook wat moois! Een vroege echo ivm medische indicatie geeft aan de ene kant zekerheid maar van de andere kant als er nog niet veel te zien is alleen maar meer onzekerheid...dus wachten loont wel degelijk! En niet teveel lezen over de verhalen die misgaan. Komt vast goed meissie Behappy, enne is 't nog een beetje gelukt met verhuizen? Ladylola wat ben ik blij voor je!! Eindelijk dat mooie knipperlichtje gezien na al die onzekerheid! TOP!! Onzewens: IK WIL DIE MOOIE ECHO'S ZIEN!! Lodie, ook ik rook af en toe nog een sigaretje als de stress me ff teveel word en voel me dan mega schuldig! Maar stressen is ook niet goed en de sigaretten beginnen wel al minder te smaken! Als ik weet dat alles goed zit wil ik het echt helemaal gaan laten! Juliaaaa wat een leuk idee om je ma te vertellen! Ik had vorig jaar een zwangerschapstest ingepakt, ook leuk maar helaas ging het toen mis en deze keer durfde ik het niet om er iets leuks van te maken. Jammer hè! Lolalo ik wil het liefste ook ALLE mogelijke kwaaltjes hebben! Over kwaaltjes gesproken, ik had gister hoofdpijn, lage rugpijn & MOODSWINGS!! Hoeveel kwaaltjes wil je hebben haha Zo, volgens mij heb ik iedereen en alles zo'n beetje gehad..sorry als ik toch iemand ben vergeten Vandaag mag ik weer voor een vroege echo ben benieuwd of/wat ze al kunnen zien!!! Gelukkig gaat vriendlief mee ik moet vanmiddag om 13.30u .. Wish me luck!!
Ik zie net dat ik de laatste pagina helemaal niet heb gelezen, was dus toch niet helemaal up-to-date whaha
ik doe de 9 weken wave WOEHOEEEE LALALA WOEHOEEE WAVE WAVE! hahah sorry moest er eventjes uit ! Nieuwe zwangere jullie zijn meer dan welkom! @pendel 2 mensen pendelde mij op feb maar ja dat kon niet want ik zat aan prikpil en zie hier nu al 9 weken hahaha .. eigen pendel zegt meisje voor bij mezelf .. we zullen zien! @ echo meiden die echo hebben vandaag veel plezier en hopen op goed nieuws! nog 10 dagen te gaan en dan heb ik mijn termijn echo JOEPIEEEEEE vandaag rustig aan doen met de kleine man de waterpokken zitten zelf op zn balletjes en zn piemeltje arme kerel. vannacht halve nacht opgezeten met mijn spikkelijsje ... hopen dat het vandaag wat beter met het gaat
Wow goeie echo's super nieuws! Nieuwe dames welkom hier.. Thea zou ik ook een pbtje mogen sturen naar je??
*IK WAVE FF MET THEA MEE...LALALA TIETIEDIE TOEDOEDOE* Ik heb wel echt te doen met je kleine mannetje, Thea Mijn meissie had ze toen ook OVERAL..mond, oren, op't hoofd..zelfs nog ONDER de nagels....zooooo zielig!!
hij heeft ook een keel ontsteking erbij pffffffff ja echt zielig man zit in zn liezen,balletjes,piemeltje,benen,armen,rug,nek,oor,achter oor,oksels,ooglid,zn hele hoofd,hoofdhuid.... @buikje moooi ik zag hem in nov topic voor buikjes!! @behappy ken jij lekker pissen meid ik pas ervoor dit keer. @sex gisteren sex gehad heerlijk maar naardat ik klaarkwam was het toch minder leuk zeer gevoelig en op den duur zelfs pijnlijk AUW... mjaaaaa Vandaag niet werken maar er gewoon lekker voor de kleine man er zijn heb vandaag zn rompertje uit en gewon een los shirt en pyiama broek aangedaan... hopen dat deze ellende snel voor bij is.
@beertje tuurlijk mag dat .. ik pendel pas als mn zoontje vanmiddag op bed ligt. gebdatum,naam,achternaam en vraag