November 2012 mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door NathalieD, 27 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    @Thea, Joepie 9!! weken alweer!! Sterkte met je mannetje.

@Seks, ik vind klaarkomen ook niet altijd erg fijn.. Auww.

Woww ik kijk op dit moment naar de ontwikkeling van een babykangaroo. Die wordt met 4!! weken al geboren, als piepklein embryotje, zo groot als een menselijk embryo van 8 weken.
    Direct na de geboorte klimt ie zelf naar de buidel van de moeder... daar ontwikkelt ie zich verder... Bizar! Hij heeft nog geen achterpoten, alleen kleine klauwtjes voor..

2. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
  3. Behappy

Behappy Niet meer actief

@thea
    jaa lekker pissen :)
    EN nog twee dagen wachten dan mag ik eindelijk op echo

4. Niesje123

Niesje123 Actief lid

1 mrt 2011
    456
    0
    0
    Wat ontzettend mooi om zo te zien!!

5. Petrea

Petrea Actief lid

7 jan 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey goedemorgen allemaal! Heb wel mee gelezen deze week maar weinig gepost. Heb nog vakantie en voel me deze week tot nu toe het minst goed. Moe en misselijk en begin deze week knallende hoofdpijn.

Bij jullie is ook weer een hoop gebeurd, veel mooie en goede echo`s, zó leuk!! En niet te vergeten de mooie buikjes! :D Zieke kindjes zag ik voorbij komen, heel veel beterschap!
    En mama`s die bang zijn, ik kan/wil daar wel iets over zeggen! Vorige week op vakantie was ik wel een stuk relaxter merk ik nu en dat komt denk ik omdat ik hier niet alle verdrietige verhalen kon lezen. Er zijn hier heel veel vrouwen die moeilijke dingen hebben meegemaakt en dat (heel logisch) van zich af willen schrijven en ik heb soms wel eens het idee dat ik mijn zwangerschap daar wat door laat ondersneeuwen. Je bent net zwanger en vindt het best een beetje eng en dan is het logisch dat je de risico`s wil weten en daarnaar op zoek gaat maar ik merk dat ik er alleen maar banger van word. Ik probeer de miskraam verhalen daarom niet op te zoeken. Als er hier bij de november mama`s iets moeilijks voorbij komt dan steek ik echt mijn hart onder de riem van diegene en ben ik er voor haar/hem want het is realiteit maar ik zoek het niet meer op. Dat is míjn goede voornemen! :)

Vandaag mag ook ik de 9 weken wave doen, heb ik toen ik wakker werd gedaan! En morgen om 13u onze termijn echo, dan rond de 12 weken nog eentje. Wat een luxe... Heerlijk dat die kleine zich verstopte 2 weken geleden! ;)

Ik ga mijn angelsound zo toch ook weer eens proberen, als er nog tips zijn om het hartje te vinden hoor ik dat graag... het is mijn eerste keer!

Groetjes!

6. Petrea

Petrea Actief lid

7 jan 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    #2966 Petrea, 29 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2012
    Pfff, ik zie nu mijn banner na mijn goede voornemen verhaal... béétje jammer...!

7. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    @PETREA ik ga ook niet opzoek naar enge verhalen heb al genoeg aan mijn eigen onzekerheid
    en net wat je zegt wat je in dit topic voorbij ziet komen kan je op reageren enz enz maar niet opzoek gaan naar horror verhalen om bij miskramen enz enz te gaan lezen.

Hahah we doen vandaag samen de 9 weken wave .. grappig dat we gelijk lopen:)
    30-3 heb jij al een echo ! JARLOURS! ik pas 10-4 termijn echo

8. Petrea

Petrea Actief lid

7 jan 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja Thea, ik had ook al gezien dat wij altijd saampjes kunnen waven! :D
    Leuk!! En wat betreft echo, ik heb idd mazzel! Ze doen niet zo moeilijk hier mbt een extra echo en toen bleek dat mijn ukkie zich verstopte waardoor de termijn niet kon worden bepaald moest ik sowieso weer terugkomen om de termijn te bepalen.

Ik sprak de nicht van mijn vriend en die heeft 2 jonge kinderen en zij vertelde me dat ze alleen een 12 weken echo heeft gehad en that`s it! Lijkt me verschrikkelijk! Wat een onzekerheid zeg...

9. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    ik krijg met 10+5 echo met 12/13 week met 15 week met 18 weken met 20 weken envanaf daar geen idee

10. Behappy

Behappy Niet meer actief

@thea lekker veel echos !! haha wil ik ook

hmmmmmm @hier..
    MvM is geweest leuke vrouw
    ik vond alleen mn test zo licht ?
    ben gelijk gestresst maar zij zei dat ie mooi was..

11. Behappy

Behappy Niet meer actief

ooh nou lees ik dat veel vrouwen dat hadden omdat die test zoveel nodig heeft..
    gelukkig:)

12. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    wou net zeggen mvm heeft veel hcg nodig

13. Samantha89

Samantha89 Actief lid

2 okt 2011
    376
    0
    0
    Verkoopmedewerkster bij Kruidvat
    Rilland
    Jaa maandag komt MvM hier :) Heb er wel zin in omdat ik weet dat ik daar andere mensen mee help die allemaal dezelfde wens hebben als wij :)

Nog 2.5 week wachten op onze eerste echo :D

14. Behappy

Behappy Niet meer actief

jaa dat wist ik eerst niet :) maarja.
    hoest met jou thea!!!
    en met je BOLLE buikie ;)

hier: ik ben GELUKKIG (nog) STEEDS niet misselijk :)
    alleen mn boobs doen zeer en zijn onwijs groot geworden, hoofdpijn een wat moeier.. maar verder nothing :(

15. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    zo zoon lief een broodje en dan kan die even slapen hopelijk kan die zn slaap vatten want vannacht was het 10 keer niks

16. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er

als mn zoon slaapt zou ik even een foto maken :)
    hier zo nu en dan beetje misselijk en soms wc knuffeltijd maar dat zijn echt bepaalde dagen en soms geen last van.
    borsten zijn hughe ;) en gevoelig vooral in de avond.
    bandenpijn heb ik meer een deels in avond als alles op bed ligt en ik rust krijg.

17. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Mvm komt morgen hier, ook retebenieuwd naar die test... :O

18. Behappy

Behappy Niet meer actief

@beertje
    jaa hij heeft veel HCG nodig maar komt goed..
    krijg je wel een mooie tashanger, en een armband of ketting haha..

19. Behappy

Behappy Niet meer actief

haha is goed:p
    nee ik heb de pot gelukkig niet geknuffeld!! hihihi
    bandenpijn heb ik idd ook vooral savonds..en t voelt als menstruatie pijn en t trekt :)

hoop dat je zoontje straks lekker slaapt...en dat ie gauw weer van die pokken af is !!

20. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    @ Petrea inderdaad dat raadde mijn vriend mij ook aan zat me zelf helemaal gek te maken met al die verhalen:( Erg verdrietige en nare ervaringen maar de meeste zwangerschappen gaan natuurlijk goed! Laten we ons daar op focussen

Gefeliciteerd Petrea en Thea met 9weken en je banner is toch juist posi Petrea ?? De meeste gevaren zijn geweken staat er of begrijp ik jou nu verkeerd??

Wat een mooie echo's zag ik voorbijkomen gefeliciteerd damess!!

Dame (s) die vandaag echo hebben veel plezier en ik kijk uit naar de echo (s)

Deel Deze Pagina