Ja vind ik ook hoor. Heb ook wel het idee dat er hier meer leven is. Gezellig Misschien komt het nog wat meer als iedereen al wat zekerder is. Het is nog zo spannend allemaal. Al herken ik toch wel de eerste verschijnselen als ik jullie lees.
Gefeliciteerd zuss!! Geniet er maar fijn van. Het spant er nu of het er eentje of meer zijn zo te zien Thea je maakt me idd wel nieuwsgierig, met al jullie kids. Wel vervelend, dat de kids moeilijk blijven plakken. Dit wordt een sterke november beeb, dus die blijft vast plakken En ja we zullen als alles voorspoedig gaat allemaal novembermama's zijn! Er is dus nog een topic? Misschien omdat heel november alleen al een mega waslijst is, zoals ik zie
Jij hebt hier ook lang op moeten wachten zie ik.. Het valt me wel op in deze groep dat er meer best wel moeite voor hebben moeten doen. Dan wordt je weer even op de feiten gedrukt dat het gewoon een wonder is als je een posi test in je handen mag houden. Voor jullie allemaal extra gefeliciteerd en ik wens jullie allemaal een wolk van een baby in november toe!
ók hier komt het verhaal de zoon van mijn vriend woonde al een tijdje bij opa en oma omdat moeders er ineens vandoor ging met alle kinderen maar die had hier zijn school dus mocht hij bij opa en oma blijven( toen vriend en ex uit elkaar gingen ) meiden woonde toen bij moeder.. begin sep zijn de kinderen bij moeder uit huis geplaatst en sinds dien zitten ze in een pleeggezin en zijn elk weekend hier. en om de 14 dagen is ook zijn zoon er een weekend. we zijn nu bezig met jeugdzorg voor terugplaatsing voor de 2 meiden naar ons toe. voor nu zit me stiefzoontje even goed bij opa en oma. ik kom zelf uit nijkerk en ben gaan samen wonen met mijn vriend maar mijn dochter heeft daar nog dr school dus ze maakt dit jaar daar af en dan komt ze hier ook volledig wonen vanaf zomer vakantie. ze is hier ook elk weekend en elke volle vakantie dus in medio aug wonen ze allemaal hier dat was het even in het kort o ja en me zoontje die woont full time bij ons zijn vader is trouwens niet meer in beeld die ontkent hem als zoon... Maakt niet uit mja mischien later voor me zoon wie weet. voor nu heeft ie een hele lieve papa die alles voor hem overheeft
wat gaan jullie zo eten? ik ga zo me aardappeltjes schillen... en dan me witlof koken en afgieten ... rollen in ham... gerapte kaas erover... in de oven kaas sausje maken mjammie!!!!!!!!
Thea, aardig ingewikkelde gezinssamenstelling. Is het niet vreselijk onrustig met de ene keer hier en de andere keer daar voor de kids? Ik ben zelf ook erg moe al, heb net heerlijk een dutje gedaan en ga zo naar beneden en een lekker prakje spinazie in elkaar zetten.
hmmm.. kunnen wij aanschuiven?? Ik heb nog geen idee wat het moet gaan worden vandaag.. Heb nog van alles in huis dus zo maar even met manlief overleggen als hij thuis komt van het fietsen. Vandaag echt een buitendagje, vanmorgen met de kinderen gefietst (lynn is 4 dus nu oefenen zonder zijwielen) vanmiddag lekker een rondje gefietst en daarna nog een paar uurtjes in de grote speeltuin in de wijk. Er waren allemaal klasgenootjes van Lynn en Wout, erg gezellig! Kwaaltjes; tsja eigenlijk heb ik ze niet. Af en toe wat misselijk (minimaal hoor) wat moe (maar dat was ik eigenlijk al vanaf de miskraam) maar voel me wel echt zwanger.Kan ook niet anders met die mega hoge bloeddruk, die wel zakt gelukkig door de medicatie!!! Het voelt ook beter dan vorige maand. Toen dacht ik steeds maar "het kan mis gaan, het kan mis gaan" en had geen gevoel van leven in mijn buik. Nu voel ik me er echt een stuk beter bij en geloof eigenlijk wel dat het goed gaat. Maar het blijft wel mega spannend.
ik heb hier een veel ste lage bloeddruk is ook niet alles ben snel duidzelig en het gevoel van flouwvallen snel... van mij mag je aankomen schuiven hoor @onrustig voor de kinderen.. Jazeker en niet alleen voor hun wij moeten ook steeds weer wisselen van ritme.. Gelukkig is het in aug allemaal voorbij en zitten ze allemaal waar ze zitten moeten en ik kan niet wachten!
Nou thea, volle bak maar vast ook wel heel gezellig en leuk als ze er allemaal zijn in augustus! Wij eten aardappellen, snijbonen en een lekkerbekje. Ik heb echt zon zin in vis! @mayke; ik ben echt weleens onzeker maar was ik met onze dochter ook. Maar het gevoel is idd het belangrijkste denk ik!
Hoi dames, Hoe gaat het met jullie? Ik voel me ontzettend blij, maar het is nog zo onwerkelijk allemaal. Kan gewoon haast niet geloven wat er allemaal gaande is. Tegelijkertijd geniet ik wel weer enorm. Ik probeer een dagboek bij te houden. Dat andere topic was me nog helemaal niet opgevallen . Ik blijf mooi hier, anders kan ik het allemaal niet meer bijhouden hahaha. Hebben jullie al veel kwaaltjes? Ik lees sommigen al beetje last van misselijkheid? Ik heb nog niet echt kwaaltjes. Ja, mijn borsten groeien al wat en ik heb het idee alsof ze onder de blauwe plekken zitten ofzo en ik ben vermoeider dan anders. Maar dat komt misschien ook wel omdat ik snachts niet zo goed slaap als normaal. Ook kan ik wel merken dat ik last heb van mijn hormonen, reageer soms nogal als een bitch . Ik heb gewerkt vandaag en mijn vriend gaat nu lekker koken . Vanavond lekker luieren op de bank!
Hallo allemaal! Jullie schrijven echt veel! Ik moest zo`n 6 pagina`s `bijlezen` Haha! Voor de nieuwe novembermama`s welkom! Mooie maand om een kindje te krijgen.. Gisteren ging mijn vriend me verassen door op de verjaardag van zijn oma iedereen te vertellen dat we zwanger zijn. Wel vroeg maar zó leuk om het erover te kunnen praten, maakt het allemaal wel echter! Iedereen reageerde heel enthousiast! Nou, hier ook maar eens beslissen wat we gaan eten.. ik heb zo`n zin in lekker iets halen maar we hebben gisteren ook al pizza gehad (met veel groente maar toch). Fijne avond allemaal!
ik gaat zo mn kleine man eventjes lekker naar bed doen... zit nu op me schoot terwijl ik op de pc zit liggen met zn hoofd op hkmn hand dus typen gaat nie zo snel........
Bevallingsdata: 01-11 Thea23 (26), 3e kindje / ZKH 01-11 Annelin, 2e kindje 01-11 Marieketing (33), 2e kindje / ZKH 01-11 Nalani, 1e kindje / ZKH 01-11 Petrea (37), 1e kindje / ZKH 01-11 Patty80 (32), 1e kindje 01-11 Lovefilu 02-11 Bessie Turf (26), 3e kindje / Thuis 02-11 Waxientje (38), 2e kindje 02-11 Bootjekatootje (23), 1e kindje / ZKH 02-11 Mariska77 (34), 2e kindje 02-11 Lodie (26), 1e kindje 03-11 Caroline2008 04-11 Yaika (28), 2e kindje / ZKH 04-11 Blessed12 (27), 1e kindje / ZKH 04-11 Dreames (26), 2e kindje / ZKH 05-11 Hilli (26), 2e kindje / ZKH 05-11 PregnantAgain (24), 3e kindje 05-11 Onzewens 06-11 Nic 79 (32), 3e kindje/ ZKH 06-11 NathalieD (21), 2e kindje 06-11 R85, 1e kindje 06-11 Gwnda, 2e kindje 07-11 Burningkarma (30), 2e kindje 08-11 Remember, 4e kindje / ZKH 08-11 Mayke (31), 3e kindje 09-11 Wennes140 10-11 Missillie (26), 2e kindje 11-11 Ladylola (28), 1e kindje/ .... 12-11 Chrisie (26), 2e kindje / ZKH 13-11 Suus14 (22), 1e kindje ?? BellaLuna Afspraken: 05-03 Yaika: Termijnecho 15-03 Petrea: Intake vk en echo 15-03 Blessed12: Intake vk 16-03 Bootjekatootje: Vroege echo 19-03 Caronline2008: Vroege echo 19-03 R85: Vroege echo 19-03 Lodie: Intake vk 20-03 Nic79: Echo bij fert. 21-03 Dreames: Intake vk 22-03 Patty80: Intake vk 22-03 Marieketing: Intake vk + echo 28-03 Bessie Turf: Intake vk 03-04 Hilli: Termijnecho 03-04 Lodie: Termijnecho 04-04 BurningKarma: Intake VK Meiden het is hier inderdaad een stuk gezelliger. Dus kom mij ook melden. Ik zal mij even voorstellen Ik ben Nic79, 32 jaar, partner 33 jaar, mama van een tweeling Jaylen & Ylana van 3.5 jaar Ik heb mij al aangemeld voor Moeders voor Moeders, want heb er zelf ook heel veel aangehad, nl zwanger via IUI en pregnyl moeten spuiten. Nou ik zal vanaf nu een beetje gaan mee lezen. Momenteel alleen een beetje misselijk, maar verder nog niets, maar ook afgelopen week zware buikgriep gehad, dus nog niet echt bezig geweest met zwanger zijn. Fijne avond allemaal!!!!
@Gwnda: Trek je niet teveel aan van de reacties van de omgeving hoor. Als je te lang wacht, krijg je ook commentaar. Mensen hebben altijd wel wat te zeggen. @Burningkarma: Schattig dat jullie meisje dat kan zeggen. Ik ben benieuwd naar de reactie! Hoe oud is ze? Fijn dat je sm het leuk vond Kan ook bijna niet anders hé. @Waxientje: En? Een Tinkerbellpakje gevonden? @Ladylola: Haha mee mag puffen. Daar had ik eigenlijk nog niet echt aan gedacht Welkom hier en gefeliciteerd met de zwangerschap! @Missillie: Je kan het hier op ZP, bovenaan bij Calculator gemakkelijk uitrekenen. @Angst: Ik blijf er eigenlijk tot nu toe vrij rustig onder. kHeb wel momenten dat ik behoorlijk wat steken heb, maar ik wil geloven dat alles goed zit Anders doe ik niets anders dan mezelf bang maken. @Bootjekatootje: Fijn dat het streepje donkerder is. Komt helemaal goed hoor! @Onzewens: Wat leuk dat het meteen raak was. Hier bij onze eerste ook. Nu een klein beetje langer moeten wachten Maar ik mag absoluut niet klagen. Ik duim voor een goed echo voor jullie! @Mayke: Fijn dat de zwemles zo'n succes was Oh leuk lekker genoten vandaag! @Chrisie: Wanneer het huis klaar zal zijn weet ik niet, we gaan veel zelf doen en aangezien ik vanaf de zomer toch heel wat minder zal kunnen helpen, kunnen we het niet inschatten. Het zal in elk geval niet klaar zijn als dit kindje geboren wordt. Maarja, alles gaat altijd mee door zeggen ze altijd kZou het idd ook maar op tijd vertellen, want als je dat als ouders moet missen. @Wennes: Ziet er goed uit hoor, de streepjes. En als je onzeker bent nog even blijven doortesten. Ze worden dan wel donkerder. @Kwekijzer: Leuk dat je je hier ook aanmeldt. Ik gok dat dit mss blijft bestaan? Aangezien hier heel wat meer activiteit is? Maarja dat beslis ik niet natuurlijk. Hopelijk blijf je deze keer gespaard van de misselijkheid. @Dreames: Haha leuke reactie van je oma. Dat is er eentje om te onthouden Leuk hé dat zwangere gevoel. @Nathalie: Veel beterschap met je verkoudheid. Oh leuk, het beginnende buikje Hier ook al behoorlijk boller, vooral 's avonds. @Thea: Heerlijk dat je buik levendig voelt, is helemaal niet stom hoor. Oh zielig een ontstoken oogje. Sam had dat ook een tijdje geleden. Ja voila, zo denk ik er ook over, november mama is november mama Lijkt me idd ook ingewikkeld, maarja gemakkelijk gaat soms gewoon niet hé. @Zw-'klachten': Hier ook steken in mijn onderbuik en behoorlijk pijnlijke borsten. Ja en moe zijn als ik wat teveel heb gedaan @Lodie: Fijn dat je bij bent Geniet er maar van @Petrea: Leuke verrassing Maar idd, ik vind het ook fijn dat iedereen het al weet. Dan moet je tenminste niet op je woorden letten of uitkijken wat je eet/drinkt @Nic: Welkom en gefeliciteerd!! @Zuss: Welkom en gefeliciteerd! Poeh dat was even veel bijlezen seg. Vanaf morgen weer aan het werk, dus tzal elke dag wel zo zijn Hier lekker genoten van het weekend. Vandaag gaan wandelen. Nu nog even voor de tv en dan begint de werkweek alweer. Fijne avond allemaal!
@hilli; ze is nu 2 jaar en bijna 3 maanden Een echte wijsneus. Net heerlijk gegeten. Alleen niet alles op, ik heb er gewoon geen smaak naar ofzo.
Welkom nieuwe dames, Word een aardige club zo, gezellig. Thea, aardig druk maar lijkt me wel heel gezellig met z'n alle Neefje hebben vanmiddag terug gebracht naar Breda. Op terugweg gegeten bij de Mac. Ben ik dan ook gelijk weer klaar mee voor een paar maanden. Hilli, als het goed is gaan ze nog niet boeken. Dus kunnen nog wel even wachten. Me broeken beginnen aan het eind van de dag al aardig strak te zittten. Me darmen zijn druk bezig om plek te maken. Ben benieuwd hoe snel het nu gaat, ze zeggen dat het bij een 2de je buik veel sneller groeit.
Hier ook in november uitgerekend, 4 november volgens de calculator Gisteren de positieve test gezien en mijn vriend en ik zijn helemaal gelukkig (ons eerste kindje)! Wij hebben het onze ouders nog niet verteld, willen dat over paar weken gaan doen
Dat is een behoorlijk verhaal thea, maar wel gezellig zo'n clupje! Ook fijn dat jullie er voor al jullie kinderen kunnen zijn, fijn dat jullie spoedig een groot gezin mogen vormen. Maar als ik het goed begrijp, heeft hij 3 drie kinderen, jij er 2 en krijgen jullie er samen nu 1? Hoe groot is jullie huis ?? @ Kwaaltjes, ik snap een aantal van jullie ongerustheid volledig. Hier zit er nog eentje hoor. Maar kwaaltjes. Een opgezette buik m.n. in de avond, krampen die komen en gaan, en ik denk toch wel meer trek en wat moeier. Als ik op mijn borsten druk is het gevoelig, maar verder niet. Nou fijne avond allen!