November 2012 mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door NathalieD, 27 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er

als het aan hem ligt doet ie na zijn werk helemaal niets meer hij zou wel weer gaan zeuren dat ie naar de jumbo moest ...

maar ik ga gewoon echt niet met mijn manneke nu de straat over..
    ben zelf helemaal gesloopt. slecht geslapen net geen ogg dicht kunne doen.. kleine man die alleen maar aan het huilen is en auw roept en schreeuwt en zit er zelf helemaal doorheen,

dat alles bij elkaar ken die beter lief doen als die thui is anders krijgt ie de hormonen bom op zich gegooid;)

2. Behappy

Behappy Niet meer actief

hey lieve dames !
    net terug van de tandarts..
    sjongejonge..ben aan een kant helemaal verdoofd..zelfs mn neus en tong voel ik niet meer..
    2 gaatjes zijn gevuld, maar ze raakte 4x mn zenuw..en ze is meer dan 20 minuten bezig weest om t bloeden te stoppen..
    ze zegt dat ik hier wel even last van ga hebben...
    nu ben ik nog verdoofd..dus dat is lekker..

maar pff krijg altijd zn hoofdpijn als ze gaatjes gevuld hebben !

3. LauraS1983

LauraS1983 Actief lid

24 dec 2008
    269
    5
    18
    apothekersassistente
    hoi allemaal!

mag ik me bij jullie aansluiten? :D
    ben nu bijna 5 wk zwanger, al zegt de verl 6 omdat laatste menstr op 17-2 was...
    Dit wordt ons tweede kindje! en was totaal niet gepland en al helemaal niet verwacht aangezien we beide problemen met de vruchtbaarheid hebben. Maar natuurlijk enorm super welkom!

groetjes
    laura

4. Petrea

Petrea Actief lid

7 jan 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    #3004 Petrea, 29 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2012
    Struisvogel, eende of puinguinwave... maakt niet uit!! Ik doe mee!!! :D
    En Fliertje, ik las/lees `m anders maar geef jou héél graag gelijk dus dan is het gelijk een hele leuke banner! :)

Ik ga naar m`n mams eten, lekker bloemkool want dat lust vriendlief niet dus ik neem het ervan! Tot later!!

PS, ben vanavond benieuwd of we iets van Niesje hebben gehoord! Haar eerste echo vandaag!!

-Welkom Laura!
    -Fijn dat het weer achter de rug is Behappy!
    -En je hebt idd gelijk Thea, mannetje mag ook wel een keertje boodschappen doen, je hebt een goede reden lijkt me!
    -Eet smakelijk met de soep Juliaaa

5. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Groot gelijk Thea, Laat vooral je kereltje maar lekker thuis. Jij hebt er ook een zware dag opzitten zo te horen.
    Ik mag straks wel weer boodschappen doen, mannetje komt zo thuis van zijn werk en gaat dan languit op de bank een tukje doen. Maar ik ben de hele dag vrij geweest en heb geen ziek kind om me heen.
    Wel verschrikkelijk moe, dommelde net alweer ffies weg. Toch maar ff opgestaan om wat te eten. Ga alsnog voor de tomatensoep :)

6. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Hoofdpijn klinkt heel herkenbaar, naar mijn idee is het de spanning en effect van de verdoving.
    Klinkt echt als een heftige behandeling, hoop dat je je gauw beter voelt!

7. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    @ Behappy balen meid:( hopelijk ben je er snel van af... Mijn tandarts blunderde laatst had een gaatje volgens hem (nooit last van gehad) hij was vervolgens een half uur bezig met mn kies uithollen en vullen en sindsdien heb ik er last van ... hahah btje omgekeerde wereld he!

@ Petrea goed zo;) positive thinking!!

@ Thea hahaha en die hormonenbommen kunnen ze maar beter ontwijken :p Ik heb er deze week al 2 gelanceerd (schaam schaam)

8. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    @ Laura welkom meid!! Wat een fantastisch nieuws dat jullie ondanks de 'omstandigheden' toch spontaan zwanger zijn geraakt!! Gefeliciteerd!!

9. snowbird

snowbird Actief lid

4 feb 2012
    234
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi lady's,

ik kom me ook weer ff melden :)
    Heb vanmorgen weer gewerkt nadat ik 2 dagen 'ziek' thuis ben gebleven.. wat was ik afgelopen dinsdag beroerd zeg :(
    Maar voel me nog steeds niet helemaal top: toch wel heel licht misselijk de hele dag. Ik dronk elke ochtend koffie maar daar heb ik nu echt geen zin in! Verder erg moe en vanmorgen lage rugpijn, waardoor ik niet vooruit te branden was op het werk. Hoop niet dat ik het erg zwaar ga krijgen deze zwangerschap :/

@Behappy: verdoven bij de tandarts mag dus wel gewoon als je zwanger bent, ik vroeg me dat al af.. Want foto's maken doen ze nu niet.

Wat ik me ook afvroeg (vanwege het mooie weer afgelopen dagen), wanneer loop je risico om een zwangerschapsmasker op te lopen en moet je dus oppassen in de zon? Is dat nu al of als je wat verder bent?

10. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

Ik zou gelijk 2 paracetamols in nemen. Dat helpt gewoon goed. Je mag gewoon 4x dgs 2 stuks. Dat kan geen kwaad, heb ik laatst de huisarts nog voor gebeld omdat ik zelf zo ziek was.

Als je dat gaat voelen, schiet je denk ik tegen het plafon als je er niets voor neemt... Morgen is het waarschijnlijk gewoon weg. Succes!

11. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    @ Laura, Welkom!! Zo grappig dat de vk stug uit blijft gaan van de eerste dag van laatste menstruatie. Maar als je ei laat in je cyclus komt ben je idd minder lang zwanger.

@Petrea, eet smakelijk!! Bloemkool mmmjammie hhaha. Ideetje voor morgen ??
    Vanavond eten wij pannenkoeken!! zo'n zin in!

12. Kwekijzer

Bij Veerle heb ik er ook aan moeten geloven. En foto's kan je ook gewoon maken, dan doen ze een loodschort voor. Daar kon ik helaas in dit geval niet onderuit, ik moest een zenuwbehandeling ondergaan en dan moeten ze bekijken of het goed gebeurd is. Veerle heeft in ieder geval geen 'tik' van de verdoving opgelopen:p Nee, ze hebben mij verzekerd dat het echt geen enkel kwaad kan.

Van dat zwangerschapsmasker weet ik niet. MIjn zus heeft dat wel gekregen, maar dat is ook wel weer verdwenen door de jaren.

13. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    @zwangerschapsmasker, ik heb begrepen goed insmeren met hoge factor om dit te voorkomen. En niet te veel de zon opzoeken...

14. Kwekijzer

maar jah, aan de andere kant, je krijgt een sterk kindje van vitamine D:D

15. Behappy

Behappy Niet meer actief

@kwekijzer..
    jaa dat is wel handig idd.. neem zo nog ff paracetamol.
    pff wat een rot behandeling..t bloed ook gewoon nog steeds bah.

16. Kwekijzer

wel apart trouwens... Dat ze je dat niet gewoon helemaal een zenuwbehandeling moest geven. Hou het maar goed in de gaten. Als je met een paar dagen nog pijn hebt, flink aan de bel trekken en niet laten gaan hoor.

Kiezen zijn zo irritant als je daar wat aan hebt.

17. LauraS1983

LauraS1983 Actief lid

24 dec 2008
    269
    5
    18
    apothekersassistente
    hoi!

Bedankt! het is idd een wonder dat het spontaan gelukt is! en ik weet haast zeker dat ik morgen 5 wk zwanger ben, maar 23-4 1e echo en dan zien we het wel!

Hebben degene die nu zwanger van een tweede of derde zijn nu ook duidelijk andere klachten? zelf ben ik misselijker en heb ik nu alweer last van mijn bekken. Van de 1e kreeg ik vanaf 8wk last van mijn bekken wat bekkeninstabiliteit werd, dus ben nu wel huiverig! :$

verder ben ik nu mega verkouden incl koorts, dus dat helpt ook niet echt mee...:x

18. Behappy

Behappy Niet meer actief

jaa i know..
    maar ik heb ook een rot gebit..
    geloof het of niet , ik heb nog 2 melk kiezen :) , en vorig jaar 1tje gewisseld maar de ''grote mensen'' kies die komt niet meer dus heb ook een gat in mn mond..
    verder heb ik ALTIJD gaatjes al poets ik 100x maakt niks uit..
    en ik snoep ook niet extreem veel ofzo..maarja daarom ben ik zelf ook maar verzekert tot 1200 euro bij de tandarts haha..

heb in mn leven misschien wel al 15 gaatjes gehad.. :$
    :(

19. Niesje123

Niesje123 Actief lid

1 mrt 2011
    456
    0
    0
    Hallo lieverds.. kom me even melden, ben helaas te moe om alles terug te lezen en te reageren dus dat haal ik nog in ;)
    Na veel gedoe toch een echo gehad vandaag (leg ik ook later uit) en op zich was de echo prima, we zagen een vruchtzakje dat goed gegroeid was en een ieniemienie vruchtje en voor de termijn van 5,5 week klopt het ook allemaal. Alleen helaas nog geen hartje, volgens de gyn zaten we net op het randje van wel/geen hartje kunnen zien.
    Volgens hem moeten we volgende week wel een hartje kunnen zien.
    Maar volgens mij is dat toch ook niet altijd geval?!

20. Kwekijzer

We delen het gevoel hoor. Ik ben 3 kiezen kwijt. Onderin heb ik een zwevende brug overgehouden (was eerst een gewone brug, maar ik ben de achterste kies helaas ook verloren). Aan de andere kant heb ik er nog één. Mijn mond is enorm ontstekingsgevoelig. Ik moet ook echt 2 keer per jaar naar de mondhygiëniste en gebruik speciale mondspoeling tegen ontsteking en één om mijn tanden sterker te maken. Echt niet leuk als je zoiets hebt. Gaatjes zijn bij mij ontelbaar. Ik heb alleen maar zwaar gevulde kiezen. Tanden zijn gelukkig goed gebleven.

Deel Deze Pagina