November 2012 mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door NathalieD, 27 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Behappy

Behappy Niet meer actief

@kwekijzer
    jij ook al !! :( tis echt vervelend inderdaad, ik ken mensen die verzorgen hun gebit nooit en hebben nooit gaatjes en ik stook en flos me helemaal gek..en ik heb altijd gaatjes of iets..
    naja komt wel weer goed.
    net 2 paracetamolletjes genomen..
    voel dat mn ogen een beetje gaan hangen..kost me ook altijd veel energie bij de tandarts omdat ik er bang ben hihi :$

2. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Hier is nu helaas de misselijkheid echt begonnen. Kon vanmorgen niks doen behalve liggen. Heb de huisarts gebeld en krijg een medicijn. Ben benieuwd of dit werkt. Het heet Emesafene geloof ik. Iemand hier ervaring mee?

@gaatjes: hier nog nooit 1 gaatje gehad terwijl ik bij de vorige zwschap lang niet altijd goed poetste ivm misselijkheid.

3. Behappy

Behappy Niet meer actief

jaa de een heeft een sterk gebid en de andere niet :(

4. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    Oei, tijdje offline omdat je niet in staat bent wat te posten (terwijl je dat wel hebt laten weten) en je wordt van de lijst gegooid.
    Fijn is dat ...

5. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    er is een nieuwe lijst gemaakt waar iedereen die hier nu nog kletst zich op gezet heeft aangezien de november mama;s gesplitst zijn enz enz..
    vandaar dat er een nieuwe lijst is was makkelijker dan bewerken ..
    je kan jezelf altijd erbij gooien natuurlijk
    maar je bent er door niemand afgegooid naar mijn weten

er was toen een hele gedoe om een lijst enz enz toen splitsing van groep en nu hebben we zo ongeveer vast clubje hier heeeel gezellig en lul gezellie mee!!!

hoe is het nu verder met jou ? want idd even niets gehoord:)

6. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    nou boodschappen kon ik vergeten.....
    komt ie thuis dus tja wat moeten we dan eten dus ik maar wat in elkaar geflanst ..

zegt ie heb je geld voor boodschappen( hij weet dat ik morgen pas weer geld op mn rekening heb) dus ik zeg nee ... en je raad het nooit doet gewoon zn jas uit en zn schoenen en gaat op de bank zitten GRRRRRR

gelukkig nog een aantal luiers voor zoon lief maar ik ben nu helemaal over de zijk! kan er ook nog wel bij ..
    daarnaast door alle stress( ook van hem uit) en door mn zoontje met waterpokken enz enz die het me ook niet makkelijk maakt( mja die is ziek )
    heb echt het idee dat NIEMAND hier in huis door heeft dat ik er doorheen zit ofzo en dat ik zwanger ben ....
    pff waneer dringt het gvd nou eens door zn bolle kop heen..

elke dag is die aan het zijken en ben het ZAT

sorry hoor maar moest er eventjes uit.. ga maar een bordje op mn hoofd zetten... geen stress nodig ben zwanger*zucht*

7. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    Aah zo :) Is de lijst nu gesplitst uiteindelijk? Of hoe zit dat?

Hier gaat het de laatste dagen wat beter. Als ik maar blijf eten, dan gaat het wel. Een lege maag is nefast voor mijn misselijkheid.
    Ik ben alleen nog zo moe, niet normaal. Om 20u moet ik echt mijn bed in. Maar ik werk wel voltijds, dat is momenteel best zwaar. Daarom dat ik echt maar amper tijd had/heb om hier te komen kijken. Hopelijk is die vermoeidheid ook snel over.

Hoe gaat het hier verder? Al veel goede echo's geweest? Al een tweeling? :D Ik moet nog een paar dagen wachten :)

8. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Ach Thea.. *dikke knuff*

@Lijst, wat Thea zegt klopt.. gedoe en blabla, zo is er een nieuwe lijst tot stand gekomen.

9. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Hier kletsen allemaal meiden die in november uitgerekend zijn. Er is nog een topic voor meiden vanaf 15 november en een club (ook voor alle november mama's)
    Ik lees alles maar reageer vooral hier :)

10. Lodie

Lodie Actief lid

26 feb 2012
    222
    1
    18
    Hoi meiden,
    Hoe gaat het met jullie?
    Hier gelukkig nog geen last van misselijkheid.
    Morgen alweer 9 weekjes.
    Ohhhwww, was het maar dinsdag :(.
    Kan het haast niet meer voor me houden.

11. Lisanne

Lisanne Actief lid

1 aug 2011
    109
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hallo dames!

Pff hier vandaag drama dag gehad:( vanochtend verloskundige geweest en hebben ze echo gemaakt..helaas kwam de verloskundige met de vervelende mededeling dat er wel een vrucht zakje was, maar dat ze daar niks in zag, alleen een heeeeel inimini stipje! Was erg teleurstellend moet ik zeggen...
    Ze vertelde dat er drie mogelijkheden waren... dat het een miskraam zou gaan worden...dat ik minder ver zou zijn dan 7 weken ( na het opmeten van vruchtzakje kwam er 5 weken uit en dat zou verklaren waarom ze nog niks kon zien) of een buitenbaarmoedelijke zwangerschap....shocking nieuws dus!
    Moest vandaag nog naar de Gyn om dit allemaal uit te sluiten....enorme KUT dag gehad natuurlijk want kon pas om tien voor 4 bij de gyn terecht...
    De gyn ging een inwendige echo maken....en wat denkje?! Prachtig inimini ukkie te zien+kloppend hartje!!!!! Hoe bizar kan iets zijn......!!??

Waarschijnlijk heeft de verloskundige iets te laag in de baarmoeder gezeten waardoor ze het niet goed heeft kunnen zien ( miss toch nog niet zo heel veel ervarig...hebben nog niet zo heel lang een echo apparaat) en we zijn allemaal mensen dus een foutje kan altijd.... Gekke is alleen wel dat er dus blijkbaar nog wel een tweede vruchtzakje aanwezig is..waar dus niks te zien is...
    Ben alleen vergeten te vragen aan de gyn wat dat dan zou kunnen zijn...was opeens zo overdonderd toen die zij dat hij niet wist waarom de verloskundige twijfelde!!!:)

Nu over twee weken nog keer terug naar de gyn en volgende week nog keer terug naar de verloskundige voor vedere intake!

Nu dus helemaal in de wolken! Zal zo even kijken of ik misschien de echo erbij kan plaatsen!

Hoe is het verder met de rest van de dames? Nog mooie echo's vandaag??;)

Liefss

12. Behappy

Behappy Niet meer actief

@thea aahhww lieverd dikke knuffel !!
    ik had gister precies t zelfde met vriendlief ! pff

13. Lodie

Lodie Actief lid

26 feb 2012
    222
    1
    18
    Pfoehhh wat een spanning Lisanne!
    Gelukkig dat je een mooi kloppend hartje zag!!!

14. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    oei... dat is zeker schrikken geweest! gelukkig is alles goed!

15. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    nou boodschappen hier nogsteeds niet gedaan GVD
    ik doe het morgen zelf wel..
    ik ga het weekend denk ik lui doen als zijn kinderen er zijn dan doe ik HELemaAL nIETS gewooon om hem te laten voelen want ik ben het spuug zag op dit moment niet normaal meer:mad::mad::mad::mad::mad:

sorry hoor frustratie van een paar dagen gooi ik er even allemaal uit !
    ik ga lekker optijd me bedje in kan zijn rotkop niet langer verdragen voor vandaag!
    Zoon lief is EINDELIJK stil in zn bedje en hoop dat ie een goede nachtrust zou hebben en ik ook ...

16. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    Lisanne gelukkig heb je je kindje gezien met een mooie hartslag .. kwam die meting wel uit met je huidige termijn of?

achterlijke vk.... ik weet het mensen maken fouten maar vandaag vind ik dat soort mensen gewoon achterlijk ..

17. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Thea zwaar frustrerend indd.. Jammer dat hij niet even de moeite neemt is toch zo opgelost zou je zeggen.

Lisanne jeetje wat een schrik zeg!! Gelukkig kreeg je snel daarna goed nieuws.

Hier vanmorgen een bitchfit omdat vriendlief iets van mij had opgemaakt en ik alleen dat kon verdragen door de misselijkheid heen.. Zucht, hormonaaaaal.. kan echt niets hebben momenteel.

18. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er

nou hier is het idee dat ik zwanger ben nog niet geland ofzo!
    erg frustrerend zo een kerel ja !

ik gaat zo een bakkie noodles voor mezelf maken.... en hij ? hj ken de schijt krijgen ( sorry als ik eenmaal bezig ben blijf ik bezig ):x

19. Lodie

Lodie Actief lid

26 feb 2012
    222
    1
    18
    Thea: Dat lijkt mij ook frustrerend. Is toch een kleine moeite zul je denken.

Beertje: Dat is ook niet erg fijn.

Mannen zo af en toe ook grrrr.

20. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Herkenbaar hoor Thea die frustraties enzo, moet eerlijk zeggen ik ben super blij om te lezen dat ik daar dus niet de enige in ben. Al is het voor jou nu natuurlijk ff kut.. ik kan nogal heel heftig reageren en alles en iedereen irriteert me op het moment ook. *telt tot 10*

Gelukkig had mijn vriend het wel door is op zn fiets gestapt en heeft t alsnog gehaald.. als ik t zo lees moet ik blij met m zijn, zal m straks een goedmaak knuffel geven whaha.

Deel Deze Pagina