Gezellig zoveel nieuwe meiden erbij!! Welkom allemaal Ik heb helemaal geen last van mijn mannetje en hij ook niet van mij. Ik ben iemand met engelengeduld. Mijn lontje is wel iets korter maar nog steeds krijg je mij niet gauw op de kast. En bij mijn kerel precies hetzelfde. Ik moet het wel heel bont maken wil hij onredelijk worden. We maken wel eens ruzie hoor, maar ik denk dat twee keer per jaar vaak is. Lekker pannenkoeken gegeten en zo lekker slapen. Morgen weer 6 uur fris en fruitig op het werk aanwezig! Wordt een pittig dagje.. Staand werk 8 uur lang pfff
hey meiden, Ik had mezelf laatst niet goed voorgesteld maarre hier is het dan! Ik ben Yasminaa en 22 jaar ,zwanger van 2e kindje en ook precies moment dat ik aan het afvallen was hihi! Ik had mijn afspraak met de vk gisteren en heb mijn volgende afspraak pas 29 mei als ik het goed heb. Deze zwangerschap is zo anders dan de vorige , bij deze ben ik heel erg emotioneel voor kleinste dingen en ben heel erg sportief en voel me echt goed! Voelde ook aantal dagen geleden echt bij mijn linker kant alsof ik de baby voel ontwikkelen (tenminste het is echt drug bezig) heel apart gevoel maar ook iets moois. Ik ben ook 26 November uitgerekend Hoe voelen jullie zich ?
Hey bitchy's Hahaha! Hilarisch! Ik ben in het echte leven al een serpent secreet, ik ben nu relatief mild. Misschien doordat mijn vent extra rekening houdt met mijn moodswings! Ik heb veel pagina's gelezen, maar weinig onthouden van oh wie zei nou dit en dat. Lisanne uiteindelijk een topecho!! Super! Hili is back! Thea druk aan het boksen! Behappy oorlog met de tandarts? Juliaaaa kop op meid hoop houden! Nieuwe meiden welkom en van harte! Er is flink gewiebeld in februari! Hierzo een lange werkdag achter de rug! Verder alles oke. Echo posten was ik nog nie aan toe gekomen, maar ik vond uhm op het scherm mooi duidelijk, maar de foto is minder duidelijk. Oohja me eetlust is goed terug! En thea als je uitgebokst bent, Wil je dan pleaaaseeee pendelen :-D hehe please???
honger - moe - koud - vieze scheetjes haha ik lig in bed vriendlief slaap alweer heb net mn laaste avond plasje in de mvm kan gedaan... morgen doe ik de 8 weken wavee !& dan nog 1 dag tot de echo !!!!!!
Wij doen de wave met je mee. Ega was weer eens moe. Morgen heb ik de avonddienst en ga ik in de avond aan het zwangerschapsdagboek schrijven en probeer de familie te beschrijven. Leuk voor later.
whahhaa in feb is er idd veel gewiebeld we dachten dat we knijntjes waren.. boksen gaat door hij maakte me wakker met sorry schatje en kus op me voorhoofd en ik werd uit het niets zooo kwaad en zeg steek die sorry maar in een hol waar het licht niet schijnt... Later toch naar benenden gegaan en hem kus gegeven en toen is die gaan werken *zucht* Pendelen: naam,achternaam,geb datum +vraag
8 weken wave voor happy! Hier vrij veel last gehad van krampen en steken gisteravond, maar wel vooral aan 1 kant. Herkent iemand dat? T blijft een beetje doortrekken naar zeurderige pijn en ik schijt natuurlijk weer peuken. T komt en gaat elke keer. @Beetje ongerust stiekem.
Goedemorgen! @Behappy: Gefeliciteerd met je 8 weken @pendelen; heeft iemand enig idee of dat forum ooit nog open gaat? Ik krijg nog wel een hoop pbtjes binnen maar volgens mij weten die niet eens of het forum open is of niet haha. @All: Zo ff met een plasje van C. naar de dok. Ze denken op mn werk dat ze een blaasontsteking heeft en gewoon om te kunnen zeggen; ech nie! ga ik het testen. Ze moeten haar gewoon helpen herinneren! Als ze in haar spel zit denkt ze er niet aan. Pffff. Maar goed, meten is weten toch?
Goedemorgen! Bloemkool was héérlijk! Heb zoveel gegeten dat ik 10 minuten op de bank moest liggen om bij te komen, haha! @Nies, volgens mij klopt het wat de vk zegt hoor. De mijne zei dat rond 6+4 het hartje moet gaan kloppen. Maak je niet druk, je echo was ook wel erg vroeg! En ze hebben wat gezien, op de juiste plek! @nieuwe mama`s: welkom en gefeliciteerd met jullie wondertje! @pijn in buik, heb ik sinds gisteravond.. af en toe een hele felle steek in mijn onderbuik, ik zal straks aan de vk vragen wat dat is en dan horen jullie het! (Echo om 13u!! ) @bitch....ik ben niet zwanger al een bitch... met die hormonen komt er een soort duiveltje omhoog... mijn vriend trekt het en dat is het dan ook en we hopen beide dat het na de hcg piek weer `normaal` wordt. @Thea, fijn dat jullie het goed gemaakt hebben voordat hij ging werken. Da`s altijd fijn! @lijst, die staat op pagina 300. Heb ik mijn naam ingezet gisteren! De nieuwe mama`s kunnen/mogen dat ook voor zichzelf doen. We hebben hier geen mama die het bijhoudt, we doen het allemaal zelf!
goeiemorgen dames !! heerlijk uitgeslapen !' en de 8 weken wavee yeahh ik nieste net en jeetje wat deed dat zeer ?!!! schrok er een beetje van .. herkent iemand t ?
Ik wave met je mee!! Joehoe!! Een steek in je onderbuik zeker? Ik denk bandenpijn... Vanmiddag vraag ik de vk even want die steken heb ik af en toe ook `zomaar`.
dat zijn je banden die je voelt lieverd.. had ik bij de tweeling heel erg van met niezen.. en nu met kuchen voel ik ze erg
goedemorgen meiden, spring hier maar even in.. jullie hebben zoveel gekletst! Gister hier paniek, bloed! Gelukkig werd het steeds minder en begin van de middag was het over. Had het met J.ari ook rond deze termijn. Gisteravond mvm geweest.. wat een gedoe zeg om die vrouw te pakken te krijgen en een afspraak te maken. Zou eigenlijk dinsdag komen maar ging nie door.. nou ja mooie test gedaan en ben druk aan het plassen hahaha. Hoe doen jullie dat op het werk? Twijfel of ik het mee zal nemen
dag dames weer effe geleden hoestie met iedereen? Ja die steekjes herken ik ook ook bij snelle bewegingen en dat kan zeker pijnlijk zijn... ben morgen pas 8 weken pff mag wel wat sneller gaan.... Ik heb af en toe van die weeeig pijn in me onderrug en dat baart me soms zorgen en het kan ook heel normaal zijn maar het is even stressen wat dat had ik weer bij die miskraam maar dan wel veel erger.........het kan ook komen als ik te lang heb gelopen of gestaan heb denk ik
@yeahh petrea!! gezellig heb jij vandaag je 2e echo ? @thea ja denk ook banden t was een velle pijnlijke steek ..
MVM is hier net geweest, kom even mijn testje showen. Ze zei dat ik qua streep deze week al had mogen beginnen maar ze moet de 6 weken aanhouden. Phew.. had dingen gehoord over lichte testen enzo..
@beertje mooie test !! die van mij was lichter gister .. pff klopt dat dan wel ? begin nu weer te stressen... maar mocht wel gewoon beginnen