ja rauw vlees! keek net uit naar de zomer, lekkere biefstuk op de bbq... we moeten er wat voor over hebben...
Hallo allemaal!! Vanmiddag echo en het was weer SUPER! Ukkie is nu 2 cm en hartje klopt prachtig! Hij zwaaide en ging met z`n kontje heen en weer... Zó mooi! Dus voor alle onzekere mama`s.. wij zijn oude taarten hier.. allebei 38 jaar en het gaat super goed allemaal. Dus bij jullie komt het óók goed! Niet meer druk maken maar genieten! Makkelijk gezegd na z`n mooie echo maar we moeten positief blijven, helemaal als er geen reden is tot zorgen! Zal straks ff een foto plaatsen! PS, ben zo vrij jullie te willen meesleuren in mijn enthousiasme...
Zwaar irritant. Mijn mobiele telefoon vergeten, avonddienst en het mobiele telefoonnummer van mijn ega gewoon niet uit mijn hoofd kennen (zoek altijd gewoon op). gelukkig had ik die ooit eens naar een Vietnamese collega gestuurd, mail opzoeken en hoppa.... gevonden. Nu kan het nog, maar over een week of 30 niet meer.
Wow Petrea mooie echo! Thats the spirit, laat iedereen maar meegenieten van jou positieve echo nu. Behappy gelukkig heb je een beetje rust gevonden voor jezelf. Filet.. *kwijl* Hier kindje met koude koorts hij had het super koud maar voelde warm in zn nek, even temp gemeten bijna 40gr. Blijf het apart vinden hoe zoiets werkt. Hij slaapt al, morgen maar een betere dag want wij gaan voor het eerst in maanden uit eten en naar de film. (tenminste als plurk niet ziek is haha)
Behappy meid jij krijgt morgen je mini te zien en daar ga je van genieten! Come on be cheerfull! Petrea wat een mooie echo! Heeeeerlijk! Geniet ervan! Nou hierzo groeit mijn buikje gestaag door. Morgen de 8 weken wave whoehoe! Vanavond doen me vrienden aan rrn borrel. Ik wil ook heen, maar me pens en me afwijkende gedrag is niet te maskeren. Dilemma! Haha!
@ladylola thanks lieverd ! haha ik zou ook naar vrienden gaan maar voel me ook best moe en beroerd af en toe dus ga niet .. ga wel ff langs mn schoonzus die weet t dus dat maakt niet uit verder gaan we morgen na de echo als alles goed is naar mn ouders om het te vertellen... mn vriend kan moeilijk zn mond houden hij zegt ik snap niet dat je 3 maanden niks mag zeggen t kan daarna ook nog fout gaan dus wat maakt t uit ?! ik geef hem idd gelijk, als mn ouders t weten mag van mij iedereen t weten
Nee, inwendig. Vanaf volgende keer, over 4 weken, uitwendig. Ben elke zo trots als ik naar de foto kijk en m`n vriend heeft gefilmd en daar zie je die kleine bewegen... mooi...
jaa dat zal wel mooi zijn !! ikheb hem uitwendig morgen .. neem een dvdje mee op t op te nemen maarja uitwendig zul je wel iets minder zien geniet er lekker van meis ! hij is super mooi
Hè meiden , wat leuk zeg dat veel van jullie al een echo hebben gehad . Behappy genieten hè morgen ! Haha en kan je mij aub vertellen dat de tijd naar je echo toch wel heel snel is gegaan , ik moet 17 april . Ik heb me hier net aangemeld en nog heel weinig gezegt terwijl ik zo een kletskous ben , zal het even uitleggen . Merkte dat ik door op dit forum te komen vaak angst kreeg voor een miskraam . Terwijl 90% gewoon goed gaat dus is me angst totaal niet terecht . Kijk hier lees je wel is over een miskraam , maar tegen over hoeveel gezonde kindjes .. Elk levend mens hier op de wereld is er een bewijs van . Vandaar dat ik hier even niet meer ben geweest . Heb nu me vertrouwen in mezelf en me gezond groeiende kindje weer helemaal terug . En jullie allemaal ook vertrouwen hebben meiden !! Onthoud dat de kans dat het goed gaat gewoon heel groot is . Er is ook 10% kans dat er iets gebeurd als we naar buiten stappen , auto ongeluk ofzo . En dat is ook niet gebeurd . Dus alle onzekeren meiden , het komt allemaal gewoon goed !!!
@lisanne t ging wel snel hoor ik was 5 weken toen belde ik de vk en mocht al in de 8 a 9 week echo laten maken dus 2 weken wachten moest ik ongeveer gelukkig werk ik enzo dan gaan de dagen snel !
@echo mooie echo meid geniet er lekker van... ik moet nog 11 dagen geduld hebben *TIK TAK TIK TAK* hier een mooie site HOME elke week krijg je een berichtje uit je buik hoe jou kindje ontwikkeld.. @miskraam enz enz Denk dat je het hier niet meer veel zou lezen aangezien de meeste hier nu wat verder zijn meestal zijn de begin weken echt de weken bij wie het fout gaat.( hoe verder je komt hoe minder groot het risico) @schijnzwanger wat een bagger woord. Iemand had een leeg vruchtzakje en noemde het SChijnzwanger .. ik was zooo boos je kindje heeft zich proberen te ontwikkelen en dat is mislukt het vruchtzakje is er en dan durft zij zich schijnzwanger te noemen! Schijnzwanger is als je denkt zwanger te zijn en alle symptomen heb maar gewoon helemaal NIETS in je buik hebt.. @be happy nog even meid en dan is het morgen!! ik ga zo dame 1 naar bed doen en dan half uur later dame nummer 2. zoon lief en stiefdochter liggen al in dromen land
Behappy , dat is fijn om te horen dat de tijd toch hard ging. Leuk zeg , morgen ! Scan je de foto's in ? Ben erg benieuwd . Thea23 , daar heb je wel gelijk in in de 4e week is de kans het grootst denk ik en daarna neemt het af . Vind het ook heel raar dat dat schijnzwanger genoemd wordt . Dat slaat echt totaal nergens op . Denk trouwens als je echt schijnzwanger wil worden je het wel heel bont moet maken!