Bij mijn zus was het idd veel sneller te zien bij de 2de. En herkenbaar dat a/h einde van de dag. Ik was afgelopen vrijdag van plan me in te schrijven bij de sportschool en weer druk aan de lijn te gaan. We zijn namelijk sinds 24 jan verhuist naar onze nieuwe woning. Ja heel typisch van app, naar eengezinswoning. Twee jaar gewacht en daar zitten we dan. Met als kers op de taart een wondertje op komst. Anyhow ik had weer 5 kluskilo's extra, dus dacht die gaan we er weer af werken. Maar vond het ook wel gek dat me menstruatie uitbleef. Grappig hoe toevalligheden soms lopen. Maar tjonge voel me nu net een propje en die is pas zogezegd week 4
Dankjewel! Erg leuk dat jullie dit topic hebben opgesteld, het is mijn eerste zwangerschap en allemaal nog wel nieuw en een beetje "spannend", dus fijn om alles van jullie te lezen, zo wordt ik ook weer wat wijzer! Het was voor ons ook een erg grote verrassing aangezien ik endometriose heb en we ons hadden voorbereid op een lange probeertijd, maar binnen 3 maand gewoon raak! Morgen VK bellen en afspraak maken voor intake Fijne avond allemaal
in een hele grote Villa haha nee hoor. een hoekwoning met 3 slaapkamers en zolder waar 2 slaapkamer van worden gemaakt( hebben we nog 7/8 maanden voor maar voor nu 3 1 voor ons .. 1 voor de 3 meiden 2 in stapelbed en 1 in ledikantje ( binnekort peuterbedje en slaapkamer voor mn zoontje.. WELKOM!!!! Endometiose is? fijn dat het voor julie zo snel raak is meid lekker van genieten ... en dat voorbereiden is dus niet nodig geweest. SUPER doe jij maar trots een belletje naar de vk meid! hier was het niet de bedoeling om zwanger te worden maar niet te min erg erg erg welkom zo zie je maar dat het leven soms raar kan lopen. de lijst word wel lang zo ! Hoe meer zielen hoe meer vreugd gezellig hoor... @hilli ik zou je voor morgen wat leesvoer geven heb je wat te doen als je klaar bent met werken
Vandaag de discussie gehad wanneer vertel je dat je zwanger bent? De een zegt meteen, de ander 10 weken, 14 weken. ... Ik wil het de ouders al sneller vertellen, volgende week staat in de planning. De rest wil ik nog even niet inlichten omdat het zo pril is. Maar mijn vriend zegt (terecht) dat wanneer je ouders voor het eerst opa en oma worden zij dit geluk ook willen delen. Het is niet helemaal eerlijk dat iedereen het geheim moet houden. En mocht er iets mis gaan heb je de steun van de mensen om je heen hard genoeg nodig... Wanneer gaan jullie het vertellen?
mijn moeder,zus,broertje,schoonouders,zwagers vertellen we het wel.. de kinderen niet mensen waar ik close mee ben wel( 2 vriendinne) voor de rest wil ik het nog even stil houden ik wil eerst rond 10 weken een goede echo hebben( vanwege het verleden met miskramen) vorrige keren heb ik het al snel van de daken geschreeuwd maar nu doe ik het even wat rustiger aan... de kinderen vertellen we het denk ik rond 9/10 weken ( mn dochter gaat het denk ik wel eerder opvallen (8 jaar) dus dan vertellen we het wel)
@thea23. Ja dat dacht ik ook. De mensen waar je close mee bent kun je het best eerder vertellen. Maar kennissen en verdere familie kunnen wel even wachten. En op je werk? Ik denk misschien nog wel later dan de 10 weken! ? Dat
ik werk thuis dus ik hoef niks zo snel te vertellen. Bel B2B domein namen verkopen.. Kan tot me bevalling toe door werken als het moet
ik wil me ook bij deze even aansluiten! heb 28 feb een positieve test in handen gehad en wilde even nog aankijken hoe het verder gaat. maar heb er zo'n goed gevoel over Ik ben dus Rebecca, 24 jaartjes jong en woon samen met mijn vriend van 30. (zijn bijna 7 jaar samen en wonen 6 jaar bij elkaar) en ben 10-11-' 12 uitgerekend. Hopelijk hebben we dan ons eerste wondertje
@Petrea: leuk om het goede nieuws te kunnen vertellen. Vertellen jullie het al aan iedereen? @thea: lijkt me een gezellige drukte met zoveel kids. @Chrisie: ik merk ook dat ik aan het einde van de dag last krijg van de bank van mijn broek. Die duwt dan echt in mn onderbuik en dat voelt niet prettig. Merk ook dat aan het einde van de dag mn buik behoorlijk opgezet is. Ik ben niet super slank van mezelf maar heb nooit echt een buik gehad en nu is die er aan het einde van de dag wel. @mama1987: welkom hier en gefeliciteerd! Fijn dat het snel raak was. @wennes: ben het wel met je vriend eens hoor. Stel het mocht onverhoopt misgaan dan wil je ook over je verdriet kunnen praten. Wij zijn ook niet van het geheim houden tot een bepaald aantal weken. Mijn ouders weten het al, mijn oma weet het al, goede vrienden weten het al en sommige goede collegas van mij weten het al.
Hi allemaal Welkom alle nieuwe meiden en gelukkig vel positieve berichten, testen en kwaaltjes. Hier nog steeds niet heel veel last of kwaaltjes, blijf dus twijfelen of t goed zit. Heb 22 maart intake en echo, ben blij als het zover is. Ga trouwens mn naam van hier aanpassen. Ik gebruik deze naam ook voor twitter etc en als je er nu op zoekt krijg je ook de berichten van deze site te zien en dat wil ik liever niet (met name voor mn werk, klanten etc) maar ik zaln nieuwe doorgeven als ik die heb. Heb vrijdag intake bij mvm gehad. Ze gaf aan dat het steeds lastiger is om vrouwen te vinden die mee willen doen terwijl zoveel andere vrouwen er veel aan hebben. Ik ga nog even bijlezen want t gaat hard
ik zat even naar je banner te kijken maar ben jij een eind okt mama? of heb ik dat nou verkeerd mvm doe ik nie meer aan mee niks voor mij om eerlijk te zijn om steeds in een fles te plassen ik snap wel waarvoor het dient maar ik zie er deze ronde vanaf ( vorrige keer wel meegedaan)
Welkom alle nieuwe meiden! Wat fijn zoveel positieve testen . Volgens mij mag ik nu al wel gaan kijken naar een andere bh . Ik merk dat mijn bh's best al behoorlijk straks zitten en dat zit niet erg fijn. Hebben jullie daar ook al last van? Waar zal ik het beste zo'n bh kunnen kopen die er ook nog een beetje vrouwelijk uitziet?
dag dames kom effe koekeloeren voor dat ik me bed in kruip.... leuk meer november mama's erbij.... hier voel ik nog steeds niet veel... ben wel moe pfff dus ga me bedje opzoeken nu....
Hallo!! Gefeliciteerd allemaal! Ik zat eerst bij een ander november mama topic, maar las dat het hier drukker is, dus sluit mij ook maar hier aan!! Ik lees snel bij, heb er nu even geen tijd voor .
@lodie tja das een lastige eentje die er ook nog vrouwelijk uitziet . Ik heb ze bij mijn vorige zwangerschap bij de hema en hunkemoller gehaald mar vooral die onderbroeken..... Ach ja tis voor en goed doel
@ Beckje van harte gefeliciteerd meid! Spannend is het he. Aan jouw status te lezen, erg spannend. Me zus kwam vandaag spullen brengen van haar kids. Waaronder een tas vol Bh's e.d. Ze had het al maanden klaar staan, maar bijzonder dat ze uitgerekend dit weekend komt en weer een aasje uit werpt, dat dit een hint is Maar thx voor de tip van de Hema. Over vertellen gesproken Wennes. Ik ben het eens met je vent. Mijn vent wil dus ook wachten tot 12 weken, maar dat lukt mij echt niet hoor. Dus we zijn aan het onderhandelen. In ieder geval tot we mogen komen voor de eerste echo, die is met 8 weken toch?
@dreames. Bedankt voor je reactie. Ik denk ook gewoon als het goed voelt moet je het kunnen zeggen. Vandaag ook gemerkt dat mn hormonen en emoties alle kanten op gaan. Ik sta onder de puisten en moest al huilen bij een mooi liedje op de radio en de merci reclame. Haha.
@ladylola ja hier flink onderhandelen. Haha jij dus ook. Ik moet nog gaan bellen om de eerste afspraak te maken. Ik ben er benieuwd naar de eerste echo en zo. En volgens mij verschilt het per vk wanneer de eerste echo is...
Jezus wat een stel kletstante's zijn jullie. Wil ik dit bijhouden moet ik ieder uur lezen haha! Leuk! Ik heb het mijn ouders/schoonouders en nog wat familieleden verteld. Nog heel pril en ze mogen mee genieten. Wanneer het inderdaad mis gaat, dan zal dat vast een reden hebben vanuit de natuur en dan zullen we moeten zeggen dat 't helaas niet sterk genoeg was... Ik ben daar (nu nog, wellicht veranderd dat) vrij nuchter in... Ik hoop dat ik hiermee niemand kwets!