November 2012 mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door NathalieD, 27 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Thnx.

2. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Jemig wat zijn sommigen laat en vroeg op. Was gister gebroken. En tjonge jonge wat ben ik lamlendig en Wisselvallig! Word gewoon iebelig van mezelf.
    Verder weinig last behalve van dat geboer en misselijkheid niet extreem, maar wel dolend. Dan heb ik teveel gegeten en eet al veel minder. Dus ja moet me limit nog goed aanvoelen.

Wat vinden jullie eigenlijk van de echo richtlijn in nl? Ik vind het eigenlijk bizar. In nl is best een hoge statistiek voor zwangersvhappen die mis gaan, later nog. Ik vind dat je dat best kunt voorkomen, door iedere maand een echo te doen. Ik ga bovenop me VK zitten, die grapjes van wacht maar ff af weiger ik resoluut. Met dat betreft loopt nl achter op voortijdig ingrijpen.

3. Petrea

Petrea Actief lid

7 jan 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!

Vandaag weer een nieuwe dag en Behappy krijgt haar lang verwachte echo! :) Heel veel plezier meid! Geniet van de eerste beelden van je ukje!

@Beckje, goed dat je zelf weet dat je af en toe wat snel gestressed raakt van klachtjes, probeer het daarmee te relativeren! Ik heb ook elke dag wel weer wat anders en gooi het allemaal op mijn ukje! Gisteren liep ik hijgend en puffend rond terwijl ik dat normaal niet heb hoor. En ik heb 3 dagen last van mijn pols gehad, nu weer over. Enorme steken in mijn buik, baarmoeder die van positie verandert om mijn ukje ruimte te geven. Tintelende vingers heb ik af en toe ook, heeft met doorbloeding te maken en kan nog wel ff doorgaan! ;) Geniet! Er gebeurt zóveel in je lijf! Logisch dat je van alles voelt!

@Jel, welkom terug! Fijn dat je je zekerder voelt! Er zijn zoveel bijzonderheden geweest dat ik je aanraad een kop thee te maken en lekker op de bank terug te gaan lezen! :)

Wij gaan zo aan de poets want mijn zus en zwager komen vanmiddag, gezellig! Iedereen een fijne dag gewenst!

4. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    @beeee nog eventjes !! spannend!!!!1

5. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    315/316/317 haha daar ergens is de lijst ... iedereen houd hem bij voor zichzelf;)

fijn dat je er weer bent meid Welcome back:D

6. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland
    goedemorgen dames.........

8 weken vandaag :D

7. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

Welkom terug Jel en Welkom voor alle nieuwe mama's.

Ik ben zelf zo futloos als maar kan. Gisterenavond weer een avonddienst gehad, toen ik eenmaal thuis was, echt rillen van de kou en misselijk. Helemaal van mijn stuk af, voelt heel naar. Ik zei ergens al, ik vind zo'n zwangerschap echt een aanslag op je lijf, dat kortademige heb ik ook al. Ik ben heel blij hoor, lijkt me heerlijk zo'n kleintje erbij straks, maar ik vind het ook erg heftig.

Ik lees wel mee, maar overal op reageren, zit er voor mij ook even niet zo in.

8. Jel

Jel Niet meer actief

@ Ladylola, jij ook al gebroken gister? Ik ook. Was zo op! Om half 10 lag ik al bijna te pitten op de bank, dus ik heb gesmeekt naar mijn man om samen lekker naar bed te gaan. Ik kan namelijk alleen niet in slaap komen, dus we gingen tegen 10 uur al naar bed. Zo moe was ik. Als een blok geslapen maar wel 3x eruit om te plassen... Ik had het ook niet uitgehouden tot 0:00 uur of zo.

Ik krijg gelukkig veel echo's in mijn situatie. Ik heb er al 2 gehad en dinsdag mijn 3e. Maar bij VK's gaat het anders he? Ben dan toch wel blij om die reden dat ik bij de gyn loop.

@ Behappy s6 met je echo. Hopelijk is alles goed.

@ Petrea, dat word me een beetje teveel van het goede om alles terug te lezen.... dan ben ik vanavond nog bezig ben ik bang. ;)
    Dus spring dan maar in vanaf hier.

Jij ook een fijne dag.

@ Thea, thanx, ik zal hem even omhoog halen zo.

@ Missillie, gefeli met de mijlpaal.

@ Kwekijzer, thanx. Ja tis wel een hele aanslag op je lijf. Maar tis voor het goede doel. :D

9. Kwekijzer

Even hoor, waar ken ik je van, heb ik hier ooit al eens mot gehad met jou (zou niet gek zijn, want ik trek mijn 'mond' soms wel wat ver open en steek mijn mening niet bepaald onder stoelen of banken) of ben jij christelijk ofzo? Ik ken je ergens van, maar ik kan het even niet plaatsen:)

10. Jel

Jel Niet meer actief

Ik zat hier eerder onder een andere naam en was wel uitgerekend op 5 maart 2011 van onze *dochter. (Zie dat jij een kindje hebt van 8 maart 2011). Verder ben ik wel christelijk, maar woon in provincie Groningen, dus lijkt me onwaarschijnlijk dat ik je in real life ken. En ik geloof niet dat ik mot heb gehad met jou, want ben geen ruziemaker.

11. Behappy

Behappy Niet meer actief

Goiee morgennn !!
    jaa ik heb ff uitgeslapen want ik sliep pas rond half 3.
    pfff nog wachten tot kwart voor 3 !!
    vind t zo spannenddd

12. Jel

Jel Niet meer actief

Spannend. Is het echt de eerste echo? Altijd spannend...

13. Behappy

Behappy Niet meer actief

jaa aller eerste :)

14. voske

voske Actief lid

15 nov 2007
    228
    0
    0
    Ik ken jouw gevoel behappy. Ik had gisteren precies hetzelfde. Hopelijk voel jij je straks net zoals ik me nu voel!

15. Behappy

Behappy Niet meer actief

@Voske
    hihi ja ik hoop t. !!

16. Kwekijzer

Ik denk dat ik ergens mee heb gekregen dat jij christelijk bent en dat je daarom bent blijven hangen. Ben ik zelf ook. Ik vind mezelf ook geen ruziemaker hoor hahaha, ik weet alleen wel dat ik mensen wel eens voor het hoofd stoot omdat ik een uitgesproken mening heb en dat nogal direct kan brengen.

Ik denk niet dat ik je naamsverandering mee heb gekregen, weet het wel zeker, want ik weet het gewoon niet. Wens je een goede zwangerschap toe en dat je dit keer een gezond kindje vast mag houden.

17. Kwekijzer

maar ook zooooo leuk om je kindje straks te zien!:) Snel je huis poetsen, eten koken of de was doen, dan vliegt de tijd zo voorbij:)

18. Jel

Jel Niet meer actief

Behappy, leuk je eerste echo. :D

Kwekijzer, misschien dat ik daarom wel blijven hangen ben.
    En dankjewel. Ik wens jou en iedereen ook een goede zwangerschap toe!

Mijn man en ik gaan even boodschappen doen, en nemen daarna lekker kibbeling mee. Heb daar zoveel zin in. :D

19. Een globale samenvatting? Wat maakt deze DVD zo mooi en goed?

20. Suus14

Suus14 Actief lid

7 feb 2012
    318
    0
    16
    NULL
    NULL
    Je ziet gewoon alles van bevruchting tot bevalling met duidelijke uitleg en computer gemaakte beelden die levensecht zijn. Gewoon mooi.

Deel Deze Pagina