dat rondje is waar hij of zij eten ofzo door krijgt zei ze @thea jaaaaaa je had gelijk !!! hihi helemaal happy over 3 weken weer een echo
Ik begin een beetje energie terug te krijgen Ik heb en vraagje, hebben jullie soms ook het gevoel dat je net buikspieroefeningen gedaan hebt? Maar dan de lage spieren. Apart gevoel Trouwens geen bruinverlies meer hier. Heeft twee dagen geduurd en was echt minimaal. Soms ben ik bang dat het er uit stroomt, maar dat is dan gewone afscheiding die ik voel.
Wat staat er op het menu? Hier puree, doperwten en vissticks. Ben nog aan het bedenken wat ik zal doen met de doperwten. Misschien pureren met een uitje en wat kruiden. Maar dan heb ik twee keer puree op het bord. Haha,
Oh ja, sorry voor mijn gespam.. @Thea, hoe is het met je kereltje. Is hij al aan het opknappen van die rottige waterpokken? En hoe is het met jou? Nog hormonale aanvaringen gehad met je vriend?
haha hier eten we bij vrienden hun zoontje is jarig hebben ook de echo foto laten zien enzo helemaal happy
@ Behappy helemaal super meid!! Gefeliciteerd woeiii!! Nu hoef je echt geen testen meer te kopen je bent superrrr zwanger!! @ Thea Is je zoontje al weer een btje opgeknapt?? @Julia hier eten we tagliatelle carbonara En wat een vreemd verhaal joh van de VK die niets ziet maar bij de gyn wel.. Kan begrijpen dat je daar erg onzeker van wordt Hier gaat alles zn gangetje gisteren een verjaardag gehad en vandaag heel de dag op stap geweest met manlief en zo lekker in bed dvd'tjes kijken genieten van het weekend... Jullie nog leuke plannen?
Fijn dat je geen bruinverlies meer heb!! Dat stelt je dan toch wat meer gerust he Heb idd ook dat ik wat meer afscheiding verlies ga dan ook zo snel mogelijk naar de wc om het te checken hihi
@flierje thanks meis !! onze plannen : nu op verjaardag heb al tegen vriend gezegt dat als ik naar huis wil dat we ook naar huis willen... en dan gaan we lekker nog ff thuis genieten morgen komt mijn vader en stiefmoeder en gaan we vertellen dat we zwanger zijn wel heel spannend want me vader is hier atijf een beetje stug in
Leuk he om het mensen te vertellen. Ik vertel het nu ook al best wel veel mensen. Maar zet het pas echt in het openbaar neer (fb) met 12 weken.
wij vetellen ook iedereen en t mag van mij al op facebook ik heb de 3 maanden grens altijd een beetje onzin gevonden want daarna kan t ook nog mis gaan snapje maarja zo denken wij.. ga nu lekker genieten van de foto van die kleine spruit !
hahahaha ja dat had ik gisteren ook als ik moe ben gaan we gewoon want ik ben zwanger Spannend morgen!!! Hoezo is hij daar stug in?? Is toch hartstikke leuk familie uitbreiding!!
@fliertje ja naja mijn vader vind carierre en ambitie veel boeiender dan een baby maarja hij heeft t maar te accepteren
Waaaauuwwww behappy! Super zeg! Mooie echo! Nu lekker genieten he! Idd allemaal heel raar....voelt ook echt heel vreemd moet ik zeggen... Dinsdag weer terug naar de VK, gaat ze weer echo maken om toch ook zelf nog te kijken... Maar i know this echt bizar! maar ik vertrouw de gyn..en trouwends heb ook het hartje gehoord! Dus daar twijfel ik niet aan..maar blijft raar gevoel! Sorry dames verder nog niks terug kunnen lezen, was ff benieuwd naar Behappy der echo! Ga ff terug lezen!
met mijn zoontje gaat het gelukkig beter de blaasjes zijn al aan het indrogen..alleen zn keelontsteking is nog erg aanwezig gelukkig geen koorts erbij enz enz. ik heb tot nu toe niks gemerkt kwa besmetting bij mij . gelukkig bij 15.16 weken een extra echo just to be sure. mijn hormonen vliegen nogsteeds overal naartoe maar man lief werkt ook niet echt mee *zucht* komt wel goed duurt soms alleen eventjes. Vanavond man lief naar vrienden toe JOEPIE RUST Ga lekker met een zak chips op de bank zitten en fimpje kijken mischien ga ik wel lekker op bed tv kijken. Om kwart voor 7 gaan mn zoon en stiefdochter naar bed (17 maanden en 28 maanden) en dan om half 8 mn stiefdochtertje (4 jaar) en dan om half 9 kwart voor 9 mijn dochter(8) en dan RUST JAAHAAAAA
Ik kom hier ook maar bij dan hahah Ik ben (naar wat ik nu uitgerekend heb) 11 november uitgerekend.. zal mezelf even kenbaar maken ben Stefanie kom uit Amersfoort en ben 24 jaar oud (mei word ik 25) ben 3,5 jaar getrouwd en tja ons huisje staat al ruim 3 jaar te koop.. (iemand interesse) Ik zou wel graag met mensen in contact willen komen hier uit de omgeving voor ervaringen enz.. het is onze eerste zwangerschap en ik ben vrij onzeker.. enz we hebben 21 maart de eerste echo gehad (jeeeeej!! hartje klopte met 6+3 weke) en 11 april hebben we de termijnecho (ben zooo benieuwd of het trappeld en beweegt enz. nou goed .. ik lees het allemaal hahah..
Behappy: wow wat een mooie echo!!! Lisanne wat vreemd maar t lijkt mij eerder dat de vk niet goed keek ( of slechter echoapp.) dan de gyn, je hebt immers zelf ook een hartje gezien?! Welkom bubbles! Pfff ik ben weer onzeker, vandaag amper misselijk wat wel fijn is maar maakt me ook onzeker. Nog ruim 3 weken wachten tot de echo.... zou toch wel fijn zijn om nu al ff binnen te kunnen kijken, klopt er bij ook een hartje???? Kwaaltjes genoeg op zich maar zou blij zijn als ik straks zeker weet dat t goed is....
Weer mijn datum veranderd (stond weer op 11 april, is onlangs veranderd naar 10 april) uitgerekend 1 november Thea: 3e kindje , hartje klopt zo mooi! Petrea: 1e kindje 2 november Lodie Suus1982: 3e kindje onzewens: 1e kindje, zkh bevalling 5 November Kwekijzer: 2e kindje Thuis bevalling 6 november NathalieD 2e kindje Jel: 2e kindje (1e overleden) zkh bevalling Sinja: 2e+3e kindje Nic79: 3e kindje Siep81: 2e kindje 9 november Behappy: 1e Kindje snowbird: 1e kindje 10 November Dinh: 2e kindje Beckje: 1e Kindje Missillie: 2e kindje Mayke1980: 3e kindje Ladylola: 1e kindje 12 November BurningKarma: 2e Kindje Suus14: 1e kindje 13 November Voske: 2e kindje 14 November Ikke175: 1e kindje 16 November Daydreamy: 2e Kindje 18 November Pumpkin: 1e kindje 19 November Juliaaa: 1e kindje Lolalo: 2de kindje 20 November Patje20 : 2e kindje 22 November xNicolle: 1e kindje Siesi: 1e kindje 23 November Samantha89 24 November Fliertje : 1e kindje Niesje123: 3e kindje 26 November: Cjb: 2e kindje 29 November Beertje86: 2e kindje 30 November lauras1983: 2e kindje AFSPRAKEN!! 31-03 Behappy 1e echo 02-04 Samantha89 MvM 02-04 Suus14 2e echo 02-04 xNicolle afspraak gyn (+ echo?) 02-04 Jel 3e echo 03-04 Ikke175 1e echo 03-04 Siesi 1e echo 03-04 Lodie1e echo 04-04 BurningKarma Intake 04-04 Pumpkin 2e vroege echo 04-04 Siep81 Intake 05-04 Dinh Intake en echo 05-04 Niesje123 3e vroege echo ivm bbz 10-04 Thea termijn echo 10-04 Juliaaa Intake 11-04 Suus1982 1e echo (eindelijk!!!) 12-04 Beckje 1e echo+intake 12-04 snowbird 1e echo + intake 12-04 Siesi intake 12-04 Patje20 intake 16-04 Juliaaa 1e echo 16-04 Suus14 intake vk 16-04 Beertje86 1e echo Gyn/ferti 16-04 Samantha89 1e echo 18-04 onzewens termijnecho + intake vk 18-04 Voske 2e echo gyn 19-04 Fliertje 2e echo 23-4 lauras1983 1e echo verl 24-04 Missillie 1e echo Gyn 24-04 Lolalo 1ste echo + intake Kleine oh zo gewenste Vlindertjes die helaas niet bij ons mochten blijven: Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ, Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ, Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ, Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ, Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ * Dreames * R85 * BootjeKatootje * Waxientje * Bianca1374 * Late Mama * Lydia1986