@juliaa daarna is t voorlopig wel ff klaar tis ook niet gratis natuurlijk !! ja de bloedingen waren gister gestopt met gaasjes enzo.. maar doet nog wel beetje pijn
@appeltaart nou de appels staan geschild in de koelkast met beetje cirtoen erover heen... ik was zooo misselijk dat ik toen ik mn kleine meid naar bed heb gedaan zelf ook me bed in ben gesprongen aangezien ik er morgen ochtend vroeg uitmag ( zondag is uitslaapdag voor mijn kerel en zaterdag die van mij waarbij hij me om half 9 al wakker maakt vandaag ) DUS dat doe ik morgen ochtend ook bij hem met behulp van de 2 oudste dames *ghe ghe ghe ghe evil smile* zit nu lekke rop me bedje met tv aan beetje laptop beetje blade kijken op tv en wachten op man lief .. mischien val ik wel in slaap voordat man lief thuuskomt
Behappy yaaay! Mooie echo, gerustgesteld meis?! Verder niet echt terug gelezen ben te moe, trusten tot morgen.
@thea ooeeehhh bitchie hahahaha nee ik had t zelfde gedaan whahaha wij kijken ook blade en daarna case39 mannetje is al erg moe , ik ook maar ik heb altijd ff de tijd nodig om de dag te verwerken. zeker zn dag als vandaag ! @beertje thanks lieverd !! jaa zeker helemaal trots nu wachten tot de 21
@be Fijn dat de bloeding gestopt is. Hoelang mag het pijn blijven doen? @thea, krijgen we dan morgen een lekker stukje taart bij de koffie? Bleg, net misselijk, wat gedronken en gaat wel beter. Net een film opgezet, maar denk dat ik zo in slaap val. Trusten allemaal
Zucht... Stomme maag is compleet van slag. denk spanning enz, ook positief. Weet niet meer wat ik ermee moet... Wil gewoon kunnen eten enz... Maandag echt maar de dokter bellen... Zie er erg tegenop.
hey meiden ik heb een vraagje, ik was deze maand bezig met afvallen voor zwangerschap en gek genoeg ben ik deze maand ook nog eens zwanger geworden! ..Ik heb een gewicht dat echt veelste zwaar is voor mijn lichaam en vroeg me af is het erg om af te vallen tenminste door te sporten en gewoon gezond eten? en ik doe dit alleen zodat het wat makkelijker gaat voor de laatste maanden!! Ik ben zo bang dat ik het niet ga redden ..want ik kan al amper lopen met deze benen
Welkom nieuwe(n). @ Ladylola, dan heb jij geluk met een man die zoveel in het huishouden doet. Bij ons komt alles op mij neer. Als ik hem wat vraag is hij niet te beroerd om het te doen, maar het is zo jammer dat ik het altijd moet vragen en dat hij niet zelf ziet wanneer de stofzuiger er bijvoorbeeld door moet. Maargoed..... als straks mijn buik dikker word dan moet hij wel denk ik. @ Yasminaa, lastig he? Ik ben eigenlijk ook veel te dik. Maar het is voor nu niet anders en ik zou graag een keer echt wel af willen vallen. Het is een enorme strijd. Wat ik wel weet is dat het sowieso goed is om gezond te eten en koek en chips etc te laten staan. Sporten kan geloof ik ook gewoon, als je maar wel genoeg eet volgens de voorschriften wat een zwangere moet eten op een dag. Wat jij afvalt krijgt je kindje aan gifstoffen binnen... Ik ben ook goed bezig nu. Snoep niet veel meer maar eet gezondere tussendoortjes, zoals natuurlijk fruit, ontbijtkoek, sultana, rijstewafel etc... En genoeg brood/ ontbijt en warm eten met groenten.
ben hier toch mn bed maar ingekropen .. heb een hele vervelende spanningshoofdpijn denk gewoon puur omdat alle stress ff eruit komt
Ik meld me ook. Zat bij een ander topic maar daar is het zo stil. Ben 29 en 9 weken zwanger van de eerste. Om en nabij 3 november uitgerekend.
Case 39, illghhh die film is echt horror! Net als orphan! Omg hoe verzinnen mensen dat, gruwel!!!! Ik lig dan in de bank me drie kussen over me hasses! Vervelend als je veel te zwaar ben. Dan mag ik niet meer klagen. Sporten mag en nu ik zwanger ben eet ik een stuk minder. Jel ja mijn vent is gedrilt! Na bijna 11 jaar moet hij inmiddels weten wat ik van hem verwacht. We werken beiden 36u dus geen mercy met die veels te verwende kereltjes. Hier een kaassouffle over eten gesproken. Heb anderhalfuur getwijfeld, toch maar proberen. Nou chillse, tv kijkse en fijne nacht allen!
Welkom nieuwe mama's we hebben hier ene lijst die iedereen bijhoud dus je kan jezelf erop zetten enz enz... Vandaag 9 weken en 3 dagen zwanger WOEHOEE voor je het weet alweer 10 weken OMG gaat echt snel als je achteraf terug kijkt( als je vooruit moet kijken gaat de tijd zo langzaam whahahha) Alle kindjes zijn beneden en zitten all 4 lief te eten ( 1 tje is bij opa en oma ) zo effe 2 verschonen * als mn maag het gaat trekken* Lang leven ochtend misselijkheid bah bah . ging misselijk naar bed en word misselijk wakker Joepie Vandaag naar mijn moeder toe en daar blijf ik slapen morgen een afspraak met mn ex voor mn dochter* ze denken dat het add heeft of dyslexie* die worden helemaal onderzocht We zullen zien ik vind persooonlijk dat het allemaal nogal ver gezocht is ... maar goed! straks onze routiene aflopen.. eten,spele,papa wakker maken, douche,aankleden, en huppaaaa lekker spelen/buiten spelen man lief heeft nieuw spel op ps3 dus daar zou ik wel niks van horen vandaag hahaha * lekker rustig Ssst* nog 1 weekje en dan zie ik onze kleine wurmie weer( zag eruit als een worm laatste echo dus bijnaam wurmie hahahhaa) jullie nog leuke plannen voor vandaag? Ps me onderrug doet zeer AUWE!
Morning! Ja achteraf is altijd fijner! Over 12 weken weten we wat her al wordt. Het is idd zo voorbij. Ik werk in een maand rooster en die vliegen om! Nu alweer april. We worden oud, haha! Thea wat vervelend die onderzoeken. Heb je dochter er ook echt last van? Hier om half 7 ql wakker. Werd ook nog gebeld door mijn vrienden, die wel nog flink feesten. Ook erg leuk. Oooh slaap je. Ik dacht je bent ook bij de andere partygangers. Hmm maar gauw vertellen van mijn status! De bandenpijn maakt ook langzaamaan haar intrede. Dat zijn toch die naaldensteekjes en dat getrek in je buik?
Hoi Meiden, Ik lees mee, maar ben nog even druk met de tentamens.. Dinsdag nog een te gaan. Dan even rust! Gelukkig voel ik me verder wel goed, alweer 8 weken! Joepie!!
hahaha die thea !! arm jij ik mag val geluk spreken met zo weinig kwaaltjes. @hier kom net mn bed uitgerolt vriendlief was al een tijd eruit en heeft koffie gezet jaaa voor we t weten zijn we al bevallen hahaha naja dat is misschien een beetje overdreven