Goodmorning allemaal. Welkom Meissie. Wij zijn gister uit eten geweest en naar de film.. We zijn naar Chronicle geweest, begin was leuk maar daarna *gaap* beetje jammer dus. Vandaag ehm.. plan was naar de buitenspeeltuin maar heb het zo koud? Lees hier koffie, en krijg spontaan zin.. ga nog een kopje halen
Goedemorgen dames, Hoe gaat het met jullie? Behappy, mooie echo zeg . Fijn om te weten dat het goed is of niet? Hoe gaat het met je hoofdpijn? Thea: Nog steeds zo misselijk? Beertje: Tis vandaag echt niet warm nee. Brrrr. Ladylola: Hoe smaakte je kaarsourflee? (volgens mij schrijf ik het verkeerd) Nieuwe zwangeren: Welkom. Ohhw: Hoe is het met jullie buikjes? Nog weer nieuwe foto's gemaakt? De tijd gaat idd snel zeg. Maandag weten wij alweer 5 weken dat we zwanger zijn!! Nu lijkt het dat we nog heel lang moeten, maar bij ons iig moet er ook nog wel genoeg gedaan worden. Dus ik denk dat de tijd wel snel voorbij gaat. Ik zei gisteren tegen mijn ouders ook al; je leeft nu zo anders. Want we hebben nu echt een doel waar we naartoe leven en waarvoor alles gedaan en geregeld moeten worden. Nog 2 daagjes en dan de echo. Kan echt niet wachten. Ben zenuwachtig.
Goedemiddag allemaal! Nog plannen vandaag? Wij maken er een rustige dag van. Mijn man heeft last van hoofdpijn, en het weer is ook niet echt goed.
@foto nee nog geen nieuwe buik foto gemaakt *schaam schaam * this gewoon belachelijk hoe dik die is *zucht* @ misselijkheid is gelukkig niet zo erg meer kan iedergeval normaal functioneren. @dochter ze heeft er last van aangezien ze zich nergens op kan concentreren en snel afgeleid is en soms moeite heeft met haar emoties te uiten ( soms erg vlak ) Maar komt allemaal wel goed. @ wat ga ik doen... APPELTAART afmaken stofzuigen, opruimen bla bloa blablablablabla
Oja een beetje huishouden doen is ook niet verkeerd... Ga ik ook nog doen. Thea heb je al zo'n dikke buik? Hier kan ik er nog weinig aan merken. Maar heb dan ook een speklaag over mijn buik heen. Maar als ik eraan voel voel ik wel een bollinkje, maar voor anderen is het nog niet zichtbaar denk ik. Mijn man kan ook wel een bolling voelen.
Ik zou wel van alles willen doen, maar ik voel me zo brak als een kweet niet wat. Echt niet normaal. Zijn er meer die dat hebben, dat je amper je ene voor je andere voet krijgt. Voelt zo heftig, ik wordt er echt een beetje verdrietig van. Bloedwaarden waren goed, dus daar heeft het niets mee te maken. @ buik, nou niets te zien, behalve een dikke vetrol die ik over heb gehouden van de vorige zwangerschap, dus wat dat betreft hoef ik er geen foto van te maken @ verhaal van verloskundige die geen hartje kon zien. Zou het best wel fijn vinden om een reactie te lezen op wat wij hebben geschreven. Vind het wel een bijzonder verhaal en ik ben benieuwd hoe je daar nu zelf tegen aan kijkt.
Ik herken dit en word er ook beetje verdrietig van . Vrijdagavond heb ik er een verjaardag voor af moeten zeggen en dit weekend moest ik eigenlijk werken, maar mijn vriend stond erop dat ik eens aan mijzelf ging denken. Dit doet hij niet zomaar. Nu ben ik dus thuis. Heb heel veel geslapen. Maar ik voel mij zo ontzettend schuldig als ik eens aan mijzelf denk. Mja, ik denk niet alleen aan mijzelf, maar ook aan die kleine. Maar het voelt wel rot.
Helaas herkenbaar hier.....ben zo verschrikkelijk moe, hoofdpijn, misselijk en gewoon blech..... Ik probeer t als een goed teken te zien.....maar hier dus nog 3 weken wachten tot de 1ste echo.... Hopelijk gaat t tegen die tijd ook weer beter...
@Juliaaa In je onderschrift staat iets verkeerd denk ik. Je doet mee met mvm sinds 21-04, moet denk ik 21-03 zijn @hier Geen last van kwaaltjes, alleen die groeiende buik! En ben ook wel moe..
Damesssss Net wezen shoppen bij het passen ontdekte ik bloed Gelijk naar huis gegaan en idd wat bloedverlies en bij het afvegen ook een veeg Ben zo bang
Dit hoeft helemaal niks te betekenen. Ik heb het ook gehad en achteraf bleek het gewoon een geknapt bloedvaatje. Want er zit een mooi kloppend hartje in mijn buik... Kan me je paniek wel voorstellen, had ik ook. Hopelijk is het dus onschuldig. Sterkte!
wacht even af of het niet erger word. kan goed zijn dat het niets is idd... hoop het voor je in ieder geval. zolang je geen krampen hebt is het meestal in orde. sterkte idd