Dat mag je wel vragen hoor! Ja ik krijg idd meer controles. Ook elke twee weken of zo een echo. Dinsdag alweer de derde. Deze zwangerschap gaan ze ook mijn placenta doormeten. Wist eerst helemaal niet dat dat kon, maar dit omdat onze dochter is overleden aan een placenta-infarct. (Dichtslippende bloedvaten). Daarbij ga ik dus ook waarschijnlijk Ascal (aspiriene) slikken, dat verdund het bloed waardoor het voorkomen kan worden dat dit weer zo gebeurd.
Jel jeetje wel heftig, gelukkig word je nu extra in de gaten gehouden. Vind het lastig om op zoiets te reageren omdat ik altijd bang ben iets verkeerds te zeggen.. Behappy gelukkig waren ze super blij!! Ik moet eerlijk bekennen dat bij mijn tweede lichte test (dus 4 dagen voor NOD) mijn mams en vriendinnetje al op de hoogte heb gebracht dat t misschien wel eens zo was. Nu vertel ik het iedereen die t horen wil, ook mijn kleine man "Mama heeft een baby in de buik!!". Hier trouwens ook zo ontzettend moe, en toch ook stiekem wel wat lui??
Beertje, je zegt echt geen verkeerde dingen hoor.... vind het niet erg als mensen er iets over zeggen. Leuk he om het iedereen te vertellen. Ik vertel het nu ook bijna iedereen die ik tegen kom. Hier ook moe.
uitgerekend 1 november Thea: 3e kindje , hartje klopt zo mooi! Petrea: 1e kindje 2 november Lodie Suus1982: 3e kindje onzewens: 1e kindje, zkh bevalling 5 November Kwekijzer: 2e kindje Thuis bevalling 6 november NathalieD 2e kindje Jel: 2e kindje (1e overleden) zkh bevalling Sinja: 2e+3e kindje Nic79: 3e kindje Siep81: 2e kindje 9 november Behappy: 1e Kindje snowbird: 1e kindje 10 November Dinh: 2e kindje Beckje: 1e Kindje Missillie: 2e kindje Mayke1980: 3e kindje Ladylola: 1e kindje 12 November BurningKarma: 2e Kindje Suus14: 1e kindje 13 November Voske: 2e kindje 14 November Ikke175: 1e kindje 16 November Daydreamy: 2e Kindje 18 November Pumpkin: 1e kindje 19 November Juliaaa: 1e kindje Lolalo: 2de kindje 20 November Patje20 : 2e kindje 22 November xNicolle: 1e kindje Siesi: 1e kindje 23 November Samantha89 24 November Fliertje : 1e kindje Niesje123: 3e kindje 26 November: Cjb: 2e kindje 29 November Beertje86: 2e kindje 30 November lauras1983: 2e kindje AFSPRAKEN!! 02-04 Samantha89 MvM 02-04 Suus14 2e echo 02-04 xNicolle afspraak gyn (+ echo?) 02-04 Jel 3e echo 03-04 Ikke175 1e echo 03-04 Siesi 1e echo 03-04 Lodie1e echo 04-04 BurningKarma Intake 04-04 Pumpkin 2e vroege echo 04-04 Siep81 Intake 05-04 Dinh Intake en echo 05-04 Niesje123 3e vroege echo ivm bbz 10-04 Thea termijn echo 10-04 Juliaaa Intake 11-04 Suus1982 1e echo (eindelijk!!!) 12-04 Beckje 1e echo+intake 12-04 snowbird 1e echo + intake 12-04 Siesi intake 12-04 Patje20 intake 16-04 Juliaaa 1e echo 16-04 Suus14 intake vk 16-04 Beertje86 1e echo Gyn/ferti 16-04 Samantha89 1e echo 18-04 onzewens termijnecho + intake vk 18-04 Voske 2e echo gyn 19-04 Fliertje 2e echo 21-04 Behappy 2e echo 23-4 lauras1983 1e echo verl 24-04 Missillie 1e echo Gyn 24-04 Lolalo 1ste echo + intake Kleine oh zo gewenste Vlindertjes die helaas niet bij ons mochten blijven: Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ, Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ, Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ, Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ, Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ * Dreames * R85 * BootjeKatootje * Waxientje * Bianca1374 * Late Mama * Lydia1986
Ik was benieuwd naar wie er morgen een afspraak hebben. Veel plezier en succes meiden... @Be, Fijn dat ze blij waren. Viel dat ook weer mee!! @vertellen, wij wachten nog even. Eerst zelf rustig aan het idee wennen. al oud het soms heel lastig om mijn mond te houden.
moe ben ik ook idd heb vandaag gelukkig een aardig goed dagje. sochtends wel erg ziek geweest zeg maar... maar verder weinig last gehad tot nu toe. zou alleen nu al kunnen slapen en merk dat me buik weer vervelend doet. maarja ach. mijn mannetje wil volgende week al in de toekomstige babykamer gaan klussen enz :S uh.... beetje erg vroeg geloof ik. weet nog niet zo. heb liever eerst een goede echo. verder ben ik me enorm op facebook en alles aan het inhouden haha, zou het van de daken kunnen schreeuwen! heb het laatst mijn neef verteld: als we naar jullie toekomen komen we met zijn 3en... met de smart.... "ja maar die heeft toch maar twee stoelen?" ja? " dat kan toch niet?" jawel, nog wel straks niet meer haha snapte hij het nog niet xD
Damesss dank jullie voor jullie positieve berichten! Er is niks meer uit gekomen ben zo blij probeer gewoon positief te blijven en niet te stressen dat werkt alleen maar averechts. @Behappy, gelukkig maar!! Nu kan je dubbel genieten !! @ Jel, beter dat ze nu alles in de gaten houden dat neemt toch een stukje onzekerheid weg lijkt me (in hoeverre dat kan natuurlijk we blijven overbezorgde moedertjes) Ik kan me vinden in wat Beertje zegt ik vind het ook moeilijk om iets uit te spreken omdat je niet weet hoe het bij iemand aankomt... Maar ik vind het echt super stoer hoe je erover praat en hoe positief je erin staat! dikke knuffel!
jaa heerlijk genieten en van mij mag iedereen t weten hoor haha ik schreeuw t nog net niet van de daken
@ Fliertje, dankjewel voor het compliment. En ik voel me idd een stuk zekerder als er vaak een echo word gemaakt. Ik voel ook de laatste dagen dingen in mijn buik. Ook een trekkend gevoel, en kleine steekjes. Volgens mij echt een teken dat de buik gaat groeien. Kindje is ook al 2 cm eind van week 8. Dus al best groot... Heb ook soms wat last van mijn darmen. Jullie ook? Veel gerommel en het gevoel dat de boel wat minder snel zakt.
kleintje hier was 1,6 cm bij 8 weken en 1 dag te klein ?????? ps hebben jullie wel een shehoord van een zwangerschapsring ? op de echo ?
Een zwangerschapsring is toch gewoon de ring die je ziet om het vruchtzakje heen? Dus gewoon de omtrek? Of is het iets anders? Ik denk dat dat dan goed op schema loopt Behappy. Ik heb even gekeken en er staat bij week 8 dat aan het eind van week 8 het kindje 2 cm is. Dus waarschijnlijk bedoelen ze bij 8 weken en 6 dagen. En daarna gaat natuurlijk week 9 alweer in.
Die neerslachtigheid ken ik ook wel hoor, vooral in het weekend of als ik een dag vrij heb zoals maandags. 's Ochtends ook wel opstart problemen, niet uit bed kunnen komen, niet vooruit te branden zijn maar als ik dan eenmaal op werk ben, dan gaat het wel. Moet toch door voor de kids en dan kom ik meestal die dut wel door. En buik heb ik idd ook al wel, heb nog geen foto gemaakt, zal ik binnenkort eens ff doen. Heb gisteren al 1e positiebroek gehaald met leuk truitje erop en ga morgen nog eens met mijn mams de stad in. Ik pas gewoon nergens meer in. Had vanmezelf altijd al wel een beetje een buikje maar die kon ik altijd goed in houden, dat lukt nu ech nie, wil ik ook nie trouwens, dus tja dan moet het maar te zien zijn. De meeste mensen weten het nu ook. Na die goede echo van afgelopen woensdag, mag dat ook vinden wij.
Lieverds, Ik kijk nog ffies een film af en ga dan lekker op bed. En als ik dan wakker wordt doe ik de 7weken wave!!! Fijne avond en welterusten
@fliertje....gelukkig dat je niks meer ziet. Ik heb volgens mij, bij 7 weken, ook paar druppeltjes bruin bloed gehad. Maar afgelopen woe een zeer krachtig hartje gehoord. Komt goed, weet ik zeker. @behappy, fijn dat ze zo leuk reageerde. En leuk is dat he al die kleine kadootjes. Mijn mams kan het ook niet laten, vandaag al weer 2 rompertjes gekregen. @heb het vandaag ook aan mijn kleine nichtje, dochtertje van mijn zusje, verteld. Als ik nu aan haar vraag waar de baby is, tilt ze mijn shirt op en wijst naar mijn buik...zo lief