kijk op mn echo zie je duidelijk een zwangerschapsring zei mn zus je ziet um ook zei zij dat dat de moederkoek word als t goed is
Helaas niks, op internet stond dat er koopzondag was, maar helaas.... Maar ja, toch samen een dagje uit, was ook leuk. We wilden vergelijken met babyspullen en luiers en dergelijke.
Oh is dat dan een dooier, die zwangerschapsring? Dinh, jammer dat je koopzondag niet door ging maar fijn dat je toch een leuke dag hebt gehad.
He jammer Dinh van de koopzondag!! Balen is dat ik had het 2 weken terug ook, stond dat t centrum open zou zijn stonden we daar (gelukkig niet als enige maar dan nog). Nu lekker mijn bedje in, tot morgen!
@jel ik had een topic geopent met de vraag erin over die ring en Ze zeggen dat ie daarvan eten krijgt enzo haha
@Behappy ik las je bericht net al, en ik zag je echo ook. Maar ik heb toch een vraag... En wellicht kunnen de andere vrouwen die ook beantwoorden. De moederkoek ontstaat toch op de plaats waar de bevruchte eicel zich in de baarmoeder innestelt? Dan gaan de celletjes zich delen. De ene helft wordt de vruchtzak, de andere helft wordt de foetus. Voor zover ik de biologie goed ken, zou het juist de navelstreng met de organen zoals de darmen zijn. @koopzondag. Er is hier op het forum ook een topic over de luiers van DM, wilde weten of die nog steeds goedkoop zijn
jaa geen idee tis iedergeval goeddat ie er zit volgens de vk krijgt ie er eten van .. mn vriend ving dat op ik zat alleen maar naar t beeld te kijken
Het lijkt mij stug, maar ga op zoek. Van het forum waar ik eerder kwam: 4 weken zwanger, het embryo ontstaat Aan het einde van week 4 ontstaat er een groepje cellen dat we vanaf dat moment het 'embryo' noemen. Daarnaast beginnen ook de andere, voor de ontwikkeling van het embryo onmisbare 'zaken' zich te ontwikkelen. Zo begint bijvoorbeeld de vruchtwaterzak zich te vormen, net als de amionholte. In deze holte bevindt zich de vruchtwaterzak, het vruchtwater en de baby. Daarnaast wordt ook de dooierzak gevormd, een zak waaruit het spijsverteringsstelsel van de embryo ontwikkeld wordt. Binnen 6 dagen zijn al deze 'zaken' helemaal gevormd. 7 weken zwanger, al brandend maagzuur? De dooierzak die in de 4e week van de zwangerschap gevormd werd, is niet langer nodig. Hij krimpt ineen en wordt later uitgedreven als deel van de nageboorte. 8 weken zwanger, al steken in de maag? Ben je 8 weken in verwachting dan is de staart van het embryo bijna helemaal verdwenen, waardoor het embryo ook meteen een menselijkere uitstraling krijgt. In de buikholte van het embryo is de lever inmiddels zo groot dat hij een bobbel vormt. In de navelstreng worden de darmen ontwikkeld, die naar de buikholte zullen verhuizen op het moment dat het lichaam daar groot genoeg voor is. Het forum is kwalitatief niet zo'n goede als hier (minder topics, minder mensen) maar de info voor week voor week is wel goed. Maar ik kan niks vinden over die ring die je de foto ziet, tenzij het de navelstreng is, dan is het logisch.
@beckje jaa precies er zijn nog oaar meiden waarje hem ziet zitten super grappig ! mm vk zei t ook al haha naja weten we dat ook weer hier moet weer gewerkt worden !
@dinh op t zwanherschap topic heb ik de vraag gesteld moet je daar effies kijken want hij krijgt er wel eten doorheen voor nu. daar geven ze verder antwoord op
Goedemorgen allemaal, vandaag weer werken.. Pfff... zó geen zin dat ik eens serieus moet gaan nadenken of ik dit wel moet blijven doen na m`n verlof.. Anyway, het zijn maar 3,5 dag per week... Fijne dag!
Yeah ik doe de zeven weken wave!!!! Goedemorgen, lekker geslapen? Ik ben al veel te vroeg wakker. Probeer zo weer ff te slapen. Daarna nog wat kleine dingetjes regelen en genieten van nog een vrije dag...
goedemorgen dames, Die mooie ring was bij mij ook om mijn echo erg goed te zien. (heb geprobeerd in te scannen, is nie gelukt) Mijn vk zei idd dat de beeb er nu nog voeding door kreeg tot dat de placenta het overnam. Ook gaf ze aan dat een mooie gave vorm, dus mooi cirkeltje, ook erg goed was en de kans op nog een miskraam aanzienelijk verkleinde. @nieuws op de tv. Ik keek vanochtend ff en hoorde iets over een eicellen-bank. UMC Utrecht start met werving eiceldonoren | nu.nl/gezondheid | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl Wat is jullie mening hierover?
WOW...nee mag hier nog lkkr blijven liggen. Heb maandags altijd vrij, en dan vind ik het heerlijk om rustig op te staan. Morgen mag ik weer.....