November 2012 mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door NathalieD, 27 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chrisie

Chrisie Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.010
    0
    0
    utrecht
    ladylola: Dat properige gevoel gaat ook weer weg ;)

Mamaa1987 van harte, en super dat je zo snel zwanger bent.

Vertellen, wij weten het nog niet. Vorige keer hebben we het na een week aan familie vertelt.
    Met 8wk zouden we het de verder vertellen want dan hadden we een eerste echo gehad.
    uit de echo bleek dat ik 7wk zwanger was. (wat ik trouwens nog steeds denk dat ze mis zaten)
    Dus met 7wk hebben wij het blije nieuws vertelt.
    Nu willen we het proberen om het toch wat langer stil te houden als dat lukt.
    Draag altijd wel strakke kleding en als er dan ineens binnen een paar weken een buikje komt
    ja dan is het moeilijk stil te houden.

Ladylola, ik heb me vorige zwangerschap in het begin gewoon een maatje groter bh gekocht. Geen meegroei bh want
    die vind ik zo lelijk. Op een gegeven moment heb ik een voedingsbh van een vriendin gekregen deze was van anita
    Dit was maat 75 F aan het eind zo'n zelfde gekocht 80 H.:$ Ze waren zo groot geworden. Begon met een C.
    Na maand of 4 bv heb ik een voedingsbh van mamamea(volgens mij schrijf je het zo) dit is een E dus zijn gelukkig wel weer wat kleiner geworden. Deze draag ik nu nog steeds, is een hele mooie bh alleen jammer dat ze zo duur zijn

2. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

#322 Kwekijzer, 4 mrt 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 mrt 2012
    Tja, tenzij je kotsziek bent en vrij zwaar werk hebt. Dan is het toch ook wel weer handig dat ze het weten vond ik bij de vorige zwangerschap. Dan is er iets meer begrip voor wat er aan de hand is, mij gaf dat rust.

Verder weet mijn zus, moeder en 2 vriendinnen het en een goede vriend van mijn man. Daar blijft het bij tot we een kloppend hartje hebben gezien. Het kan dan inderdaad nog steeds mis gaan, maar aan de andere kant, dat blijft. Het kan ook mis gaan met 20 weken of met 30... Persoonlijk wil ik gewoon het liefste genieten en zo min mogelijk aan dat 'mis' gaan denken:).

3. lola36

lola36 Bekend lid

24 okt 2010
    711
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo ook maar ff hier mijn bekkie laten zien :)

37 jaar, 1e kindje
    uitgerekend 6 november
    1e echo op 22 maart

'klachten'> helemaal NIKS ! :)
    Beetje meer eten, beetje boel moe en wat grotere borsten (niet pijnlijk). Ben ik de enige die zich nog niet echt zwanger voelt ?

Ben aan het stoppen met roken, wat errúg zwaar is na 19 jaar 20 per dag roken... dus lollies en snoepjes gaan erin als koek ! :)
    Heb het in de afgelopen week weten terug te dringen via 7 naar 4 tot nu 2 per dag ... en vanaf morgen naar de 0 !

4. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    Goed zeg! Ben ook nu gestopt met roken. Vind ook zwaar gezien vrijwel iedereen die ik ken rookt.. maar goed, is voor een super doel

Voel ook nog weinig qua zwanger zijn haha komt vast nog wel.

Hebben jullie je ook al aangemeld voor de mvm?

5. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.813
    4.057
    113
    @beckje: ja ik heb woensdag de intake!

6. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.813
    4.057
    113
    Dit zijn mijn testen van 1 maart en 3 maart

7. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.813
    4.057
    113
    En dit is mijn test van vandaag.

Wat vinden jullie wordt het streepje donkerder of niet?

8. Djonna

Djonna Niet meer actief

Goedemorgen,

Ik geloof dat ik mij hier nu ook mag melden.

Na 2x een miskraam te hebben gehad in augustus en november 2011 heb ik nu weer positief getest....

Ik ben Djonna 29 jaar en dan nu zwanger (officieel 3e kindje maar helaas 2 sterretjes geworden) dus nu 1ste kindje hoop ik waarmee het goed blijft gaan....

Hieronder de test

Liefs Djonna

9. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    Nieuwe dames goede morgen en welkom...!!!

voedings bh.. doe ik nie aan koop wel een paar maten groter

@LOLAAA welkom!!! hier ook helemaal NIKS kwa symptomen vroeg me dit weekend wel eens af heb ik het allemaal gedroomd die treepjes ofzo en ben ik niet zwanger hahahaha this op deze manier nog onwerkelijker.

maar door de prikpil die ik had reageerd mn lichaam niet zo overdreven op de aangemaakte hormonen.
    pff wat een gedoe...

Gisteren lagen we lekker rond half 9 / 9 uur op bed HEERLIJK!
    met man lief eruit gegaan vanochtend ( half 6 ) die is toen gaan werken en ik ben mn bedje weer ingedoken..
    Vandaag nog een dagje vrij en morgen weer aan het werk .
    Zit eraan te denken om zo een test met indicator te doen ook wel leuk eens kijken wat er komt te staan 2-3 of 3+

10. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    @djonna duidelijk positief !

11. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Djonna welkom!

@all; goedemorgen.:D

12. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Welkom Djonna,

Hier ook nog nauwelijks kwaaltjes hoor!
    Hier vandaag weer naar t werk. Dus een drukke dag. Manlief heeft op maandag zijn papadag. Dus we starten rustig op!

13. Gwnda

Gwnda Lid

11 jan 2011
    31
    0
    0
    Genieten van mn gezin!
    Limburg
    Goedemorgen dames!!

@nieuwe mama's proficiat!!!
    Soo, even een weekendje niet erop geweest en zeker 14 pagina's moeten lezen ofzo haha.
    Vandaag is het gewoon 1jaar geleden dat ik positief testte bij Delisa.
    Wat is het allemaal snel gegaan zeg.
    Nu geen last van kwaaltjes gelukkig.
    Alleen nog altijd mijn hormonen en erg moe.
    Vandaag komt onze nieuwe bank :D echt zo blij mee.
    Zaterdag kunnen we eindelijk omverhuizen.
    Kan niet wachten om alles in te richten.
    Zometeen gyn bellen.
    Mag niet meer bij de verloskundige en niet meer thuis bevallen.
    Ik had bij de bevalling een fluxus.

Liefs

14. Gwnda

Gwnda Lid

11 jan 2011
    31
    0
    0
    Genieten van mn gezin!
    Limburg
    28 maart om half 10 de eerste echo al :D zo blij!!!!
    Echt spannend hoor.

15. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    spannend! waneer ben je uitgerekend? ( kan het niet zien want je hebt geen banner)

ik zit al heerlijk aan een broodje knakworst met veeel saus whahahahhahahaha een zoon lief vind het niet erg want die zit ook 2 worstjes weg te kanen:D.....

16. Suus14

Suus14 Actief lid

7 feb 2012
    318
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Vanochtend zo'n clearblue tet gedaan met indicatie en die geeft aan 2-3 weken na bevruchting dus 4-5 weken zwanger... Nou was mijn laatste 'menstruatie' een ontrekkingsbloeding volgens vele (gelijk na stoppen pil)... Dus snap er niets meer van!?

17. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    zou gewoon de duur aanhouden die je nu op je banner hebt staan..

termijn echo kan dan bepalen hoever je nou daadwerkelijk bent..

@knakworstjes ze waren zo lekker en nu heb ik zin in erwten soep:$
    net niezen en BOEM daar waren de banden die van zich lieten horen... was even vergeten hoe vervelend pijnlijk het soms kan zijn die bandenpijn:)

18. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    hier doe ik denk ik vanmiddag 1 met indicator halen en doe hem dan vanmiddag of morgen ochtend efkes :)

19. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Goodmorning! Wow tis hier echt niet bij te houden:D

Gezellig nog een zwangere lola! Gefeliciteerd!
    Djonna ook gefeliciteerd!

@ Wennes ja dat onderhandelen, dat wordt nog een leuk schouwspel;) Ik zeg met 8 weken!

@ Thea wat ben jij heerlijk plat zeg! Ik heb ook nog een indicator liggen, die ga ik ook volgende week doen. Is wel leuk 3+ te zien:p
    Betreft die BH's...zooo cup H?? Je maakt een grapje? Van c naar H? Ik merk dat de mijne nu al voller worden. Ik heb ook C/D maar wil absoluut niet van die mega memmen:(

Wij hebben ook 28 maart de eerste echo. Om 13.30! Wij moeten nu nog 1 keer naar de afdeling VEVO, en ik zal ook een verloskundige moeten uitzoeken. Wij mogen komen met 7 weken ivm een dingetje aan mijn blaas al kind zijnde. Ik moet nu wel uitzoeken wat dat is, zonder mijn mdr hier naar te vragen, die weet meteen hoe laat is, die ekster :)

Gwenda wat is fluxus?

Suus wat verwarrend, maar die test zal niet liggen! Je hebt misschien een innestelbloeding gehad!

20. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    het is een indicatie :) bij mij klopte het toevallig, maar bij velen ook niet helemaal. ik zou me er niet te gek door laten maken ;)

Deel Deze Pagina